![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#182 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
Quote:
Ik heb een beetje het idee dat je dat over heel deze scooters kan zeggen. je wilt niet weten hoe het in elkaar zit maar het werkt.. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#189 (permalink) |
|
arthur
|
zooo heee ik ben een weekje feesten en hier is het ook feest
maar deze vorsk is 2.1 kilo heb hem laatst na gewogen en inderdaad er kan nog wat van de buiten pooten af en ook netjes met een draai bank maar we zitten te denken over iets van allu te maken (laten maken) dus vandaar dat we dit vorkje nog even hebben gebruikt in 2009 zijn ze wel af maar we moeten ergens beginnen en daarom omdat jeroen nu mooi in de ranglijst staat doen we het voor hem kunnen we kijken wat het scheelt ![]() PS. frame waar kevin op rijd is krom eerst stond het blok ook niet in lijn maar met een paar aanpasingen is het wel gelukt om hem in lijn te krijgen (blok/balhoofd). en vergeet niet dat je toch ergens moet beginnen en stukje bij beetje zullen ze er steeds netter en beter bij staan groetjes arthur jeroen en kevin zitten nog in zuid frankrijk __________________ |
|
|
|
|
|
#191 (permalink) |
|
|
pff.. kom je terug van vakantie, is het weer partyeiland in ons topic
![]() Originally Posted by PuttenSR Want geloof me dit voorvorkje is HEEL licht je wil niet zien hoe het allemaal in elkaar zit maar het werkt ![]() wat vind jij er niet goed aan dan? hoe het in elkaar zit? deze montage is steviger als van een origineel zip vorkje! Ja, beuners met geluk ![]() en dat slaat ook nergens op, Ik heb een beetje het idee dat je dat over heel deze scooters kan zeggen. je wilt niet weten hoe het in elkaar zit maar het werkt.. ![]() en dat al helemaal niet! geef eens wat argumenten ipv gewoom stom van je af blaten dat iets niet goed in elkaar zit! verder is een type 1 vorkje lichter als deze te maken, maar vindden wij het niet nodig om voor een half seizoen 2 vorkjes te kopen, volgend seizoen komt er toch wat anders,, voorvork met pootjes en al woog 1.8 kilo. met velg en trommel en band enz zit ik op 4.7/4.8 kilo. edit: met de slijptol haal je niet erg veel gewicht weg of je bent heel lang bezig, beter gewoon ff inspannen en afdraaien. netter+beter. hier heb jij gelijk in, we hebben alleen de flex over de buitenpootjes gehaald om die randjes weg te halen,(dus om het originele ontwerp weg te halen) Kom die dingen dan maar keer van dichtbij bekijken. Stevig zat en veilig genoeg. idd en thnx ![]() slaap lekker! __________________ |
|
|
|
|
|
#195 (permalink) |
|
|
mini update
Arthur is in de vakantie druk bezig geweest met dr trommelrem voor, toen ik thuiskwam bleek deze zelfs al heel erg gevorderd te zijn! velgje afgedraait en uitgefreesd door Jerry,echt superbedankt hiervoor kerel! het ziet er strak uit, het setje vandaag in mijn sprinter gehangen, gelijk nieuwe hevels en kabels gekocht omdat de achterrem wat rekte,, deze werken nu heerlijk! vanavond Arthur zijn blokje ophalen, deze is voor het eerst ververst, mocht ook wel een keertje! -zuiger -snaar -drukveer de squish staat nu ook goed, deze was voorheen een beetje aan de ruime kant,. deze week banken met dat hok, en dan hopen op goeie tijden in Nijmegen en daarop! verder hebben we voor Kevin een slickje gehaald, en erop gelegd,, de 1e was lek, maar door de goeie service van euroscooters hebben we al een nieuwe! tevens een nieuw filtertje voor kevin in de loop van deze week update bankresultaat van arthur foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes __________________ Last edited by orange max; 16-08-2008 at 18:46. |
|
|
|
|
|
#201 (permalink) |
|
|
noooh:O!
klopt tywrap losgehaald, nijmegen hang ik em speciaal voor jou weer recht ![]() mintvorkje:nee, gewoon niet onze smaak ![]() zojuist arthur zijn blokje opgehaald bij de Karsemeijers,, zuigertje was op maar er ging wel weer krap een standaard maat zuigertje in, dus dat is goed nieuws,woensdag banken, dan kijken wat eruitrolt. we weten nog niet of we campingen voor meppel, denk het persoonlijk niet,, we gaan niet naar genemuiden nml,, verder was het de vorige keer ook takkeweer, en heb geen zin om die klotetent optezetten voor 1 nachtje ![]() xx __________________ Last edited by orange max; 16-08-2008 at 21:20. |
|
|
|
|
|
#203 (permalink) |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
hey jeroen
wat een mooie voorvelg en ik ziet dat je achter velg ook nog wat van af kan(A) breng hem maar ff langs moet me eigen velgen ook nog ff doen miss dat het lukt voor meppel hoelaat vertrekkken jullie from nunspeed?dan rijd ik weer ff mee die kant op Mzzzls __________________ |
|
|
|
|
|
#204 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
dan krijg je 2 velgen mee die van arthur ook ![]() zou je ook een 5 spaaks kunnen doen?(Die sr )volgens mij bedoel je nijmegen ![]() btw zou ik eventueel mee kunnen rijden? ik hoor het wel groetjes __________________ |
|
|
|
|
|
|
#205 (permalink) | |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
Quote:
want voor nijmegen lukt dat niet ![]() ja je kunt wel mee rijden gaat frank niet mee dan?mzls __________________ |
|
|
|
|