![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#211 (permalink) | |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#212 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
daar is dit topic niet voor bedoelt. at vasco we zijn zeker wel benieuwd wat er aankomend weekend gebeurt! in ieder geval hebben we er weer goed zin in. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#213 (permalink) | |
|
6.62s - 150m
|
Quote:
Mvg, crew __________________ |
|
|
|
|
|
|
#216 (permalink) |
|
.
|
update nijmegen:
jeroen was het hele weekend er al niet dus moesten arthur en ik(kevin) alles inpakken en omdat we allebij niet zo precies zijn moest ik alles op papier zetten om niks te vergeten het is ons ook nog gelukt ook ![]() sochtends kwamen jerry jonker en patrik en jorrit naar ons toe om samen naar nijmegen te rijden dit duurde langer dan verwacht omdat patrick nog ff op een parkeerplaats in zijn 3 wou weg rijden in arthur zijn auto ![]() aan het begin viel me snel op dat alles toch goed was geregeld en dat het rennerskwartier nog steeds erg fijn was! jeroen reed de eerste 3 sprints allemaal valse starts dat was balen omdat hij nu veel meer pk's had! uiteindelijk toch nog een 6,97 kunnen rijden alleen was dit net niet genoeg voor een finale plek arthur had na hengelo nog gebankt en reed nu ook een lekkere 6,94 en dit was net wel genoeg voor de finale's uiteindelijk 5e of 6e geworden en daarmee zeer tevreden! ik(kevin) kon niet onder de 7,25 komen en heeft nog 1 keer op de sprinter van arthur gereden en daarmee een 7,12 gereden en heeft dus nog lekker een paar punten meegenomen een zeer goed geregelde meeting en voor ons weer een geslaagde meeting tot in meppel! hier nog wat foto's van ons in nijmegen ![]() ![]() ![]() ![]() mike die hadden we nog beloofd om een rondje te boeken en hij stond versteld van de kracht ![]() ![]() het terug lopen is kut met zon laag ding ![]() en het filmpje in de finale arthur tegen dinya goed te zien dat dinya een wheelie maakt en dat arthur onwijs wheelspin heeft jammer daarvan want hij had een goede reactie van 0.03 __________________ |
|
|
|
|
|
#219 (permalink) |
|
.
|
update meppel:
niet zon grote update maar toch: arthur: een paar keer gereden toen vond ze zuiger het genoeg 1 kant van ze zuigerveer zat vast geen compressie meer achteraf bleek ze benzinekraan niet helemaal los .. 1 keer op die van jorrit vogel gereden en een 7.002 gereden dit bleek net genoeg voor de finale en dat op een andermans scooter dus in de finale ook op die gereden jeroen: ging gewoon lekker en reed een 6,99 daarna nog een keer 6,95 gereden en daarmee ook in de finale kevin: ze zuiger was op maar toch nog even gereden ging voor geen meter en een 7,5 gereden daarna nog 1 keer op die van jeroen gereden en een 7,10 neer gezet en leuk wat puntjes gepakt de finales: arthur 8ste geworden jeroen 7e geworden wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() adios en tot in eindhoven __________________ |
|
|
|
|
|
#222 (permalink) |
|
|
@ michel,,
ja er zit op het moment gewoon niet meer in, iig volgens het tijdsysteem zou ik 6.81 kunnen rijden, maar als je dan een goeie reactie heb rijd je het ook niet ![]() volgend jaar veel aanpassingen, hopelijk lukt het dan wel! zowieso met 3 snelle blokjes dan, zodat kevin ook lekker mee kan knalle in de omloop(A) deze winter wat minde forummen meer doen aan de hokken!![]() (op het moment heeft kevin geen blokophanging meer ) morgen er ff aanlassen ![]() @Denna, dankje man ik probeer zowieso gezellig te zijn tegen iedereen, nja jij bent ook een gezellige gozert dus dan wil het wel ![]() die snellere tijden kan ik nu alleen nog maar ff op hopen! ![]() groetjes ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#225 (permalink) |
|
|
heey mannen!
bedankt voor de leuke reacties! ![]() @ enzo, komt goed jij moet dan ook gewoon weer vol die finale in op Joyce dr beestje!@ Jorn ja gelukkig zette ze allebei geen goeie tijd neer op mijne anders was ik em kwijt in de finale![]() verder baal ik echt dat Daan niet hard ging op meppel! hij ging net zo lekker! morgen lassen aan de frames, post dan wel even wat foto's deze week arthur zijn blok ophalen van de Karsemeijers kevin zijn scooter ligt helemaal uit elkaar, deze komt ook niet klaar voor eindhoven ben ik bang voor, of er moeten 6 wonderen gebeuren ![]() patrick zn slickje overgekocht, omdat mijne was overleden, thnx hiervoor battie! zondag ff ophalen ofzo, hopelijk nog een paar bankmoves maken deze week! en dan knallen op eindhoven! see ya! __________________ |
|
|
|
|
|
#226 (permalink) |
|
|
updator,
lassen 4 life ![]() vanmorgen kevin zijn frame gelast net als de onze, gaatjes voor het blok moet nog even geboord worden, maar we hadden maar een paar uurtjes de tijd,, alle3 de frames verstevigd! ziet er wel vet uit, hier wat foto's van de frames, xx ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#229 (permalink) |
|
|
@ danny
uit voorzorg volgend jaar gaan we nog steeds met deze frame's rijden en we geen gezeur willen met metaal moeheid enz enz hebben we dit gedaan @ bob idd he:d geeft een extra clean uiterlijk nea nieuwe band is onderweg ![]() kevin onder jeroens account __________________ |
|
|
|
|
|
#230 (permalink) |
|
|
gister gebankt bij karsemeijer,
scooter zat op de 23, toen hij ineens slecht wou starten, we waren bang voor het zuigertje, toen nog 1x aangekregen, maar daarna was het helemaal gebeurt met me blokje.. nu dus en zuiger vervangen voor vrijdag,en hoipen dat me cilinder niet beschadigd is.. arthur zn frame ook 2 runs gegeven ![]() niet te houden op de bank ![]() tot eindhoven.. __________________ |
|
|
|
|
|
#231 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Reed ie er vandoor? ![]() Tot zondag lelijkerds __________________ |
|
|
|
|
|
|
#233 (permalink) |
|
|
@ jordy,
we zien je dan pik ![]() en nee, hij bleef tot de 120 spinnen, @ devil, dankje ![]() edit: vanaaf naar Karsemeijer geweest, vers zuigertje erin, de boel weer gemonteerd, kop en cilinder wel lelijk beschadigd door de detonatie, reden:kutbenzine, hopelijk knalt hij op eindhoven, zowieso met verse peut die echt reezors gebruiken ![]() xx ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#234 (permalink) |
|
.
|
nu het klassement van meppel online is gekomen
en ook de tussenstand is duidelijk geworden dat we het helemaal niet slecht doen als 1e jaars ![]() jeroen kroes.scooterspecial: 6e 109 punten arthur kroes.scooterspecial: 10e 80 punten kevin van dijk.scooterspecial: 15e 52 punten nog 1 meeting te gaan tot eindhoven! __________________ |
|
|
|
|
|
#235 (permalink) |
|
|
ben ook dik tevreden!
ik weet wel dat we moeten vechten voor wat we waard zijn op eindhoven! om mischien nog een plekje te pakken(Arthur en kevin) voor mij zou dat dan een hemels geschenk zijn maar dat gaat gewoon niet lukken![]() ga jullie zien zondag ![]() __________________ |