![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) | ||
|
--NX--
|
Quote:
![]() hoop dat je er wat een hebt, en bedankt voor je reactie .Quote:
is btw ook al eens vaker gevraagt maar tog bedankt![]() __________________ |
||
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Banken?
|
Dat middenste stuk haal je er gewoon met de slijptol er tussen uit. Is een beetje kutten, maar lukt wel. De buis kan zelfs nog verder weg, en het wordt er niet slapper van. Ik heb er totaal geen last van. Ziet er netjes uit, al kan het frame lichter.
__________________ |
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
--NX--
|
update 13-6-2007
ben alweer wat opschoten met me scooter, stuur is nu compleet, alleen is mijn voorrem leiding wat aan de lange kant.Daar komt dus een op maat gemaakte op. ![]() Verder ben ik der ook achter gekomen dat kleiner + lichter maken wel leuk, lief en aardig is alleen had ik geen plek meer voor me tank Na 2 dagen denken kwam ik er achter dat er nog ergens een olie tankje moest liggen van de rox dus deze opgezocht en een plekje voor gevonden deze komt zaterdag op het frame.![]() Zo als je kan zien heeft de accu ook al een plaatje gekregen, dit was niet zoun probleem. Verder ga ik zaterdag nog even met de flex en lasapparaat spelen om het tankje te plaatsen en hopelijk me subframe om te lassen. Op het moment staat hij er zo bij: ![]() ![]() dus tot zaterdag ![]() __________________ |
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
--NX--
|
thx
![]() klopt, Maar dat komt vooral door de vork, maar eens opzoek naar een voorvork van een mint/zip achtig iets. Dan gelijk het balhoofd ook inkorten Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) | |
|
zipperdezip
|
Quote:
is je totaal gewicht rijklaar 40kg ?? __________________ |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
--NX--
|
update 10-7-2007
word maar weer eens tijd voor en update ![]() Dit weekend ben ik bij robbin (robbinsr50) blijven slapen om zondag naar de SBO sprint in Zoetermeer te gaan. Aangezien rene daar ook sliep en zijn scooter nog bij Twan Nelissen stond hebben we die opgehaald. Twan bood mij toen een mooie SP2000 vork + velg aan. dus die maar meegenomen om pas te maken in de rox. hier een foto van de vork: ![]() 1 poot maar gelijk gepolijst, onderstukje word rood gecoat. ![]() Zondag's mooi naar zoetermeer gegaan. Heb me prima vermaakt daar. Super gezellig. Heb bij marco ook nog een kelkje gekocht. ![]() Verder ligt me cilinder bij aad, deze verwacht ik binnen een week weer terug ![]() Zo staat de rox er op het monent zielig bij: ![]() tot de volgende Update ![]() __________________ Last edited by JasperT; 10-07-2007 at 17:54. |
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
--NX--
|
bedankt voor de kick sander
![]() dan maar even een fotolose update ik heb een nieuwe achterveer gemaakt omdat het blok niet naar mijn zin stond, nu staat hij iedergeval weer mooi horizontaal zo als het hoor ![]() kelkje zit ook op de cabrateur. Verder heb ik van de week nog een mooie malossi rotor gekocht. De kaarten voor Rotenburg (D) zijn ook besteld. heb der weer zin in ![]() morgen komen de foto's wel als ik tijd heb. tot dan __________________ |
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
--NX--
|
update 27-7-2007
hey mensen, hier weer een update, Heb deze week samen mij een maat van mij de scooters weer opgebouwt. Het frame heb ik snel voor Duitsland even zwart gespoten. Het zou van het winter gecoat worden maar ik vind het zo ook wel best. Vorige week had aad de cilinder ook klaar dus die maar weer opgehaald, thuis gekomen gelijk dat dingen lopendt gemaakt en alles opgebouwt, de ochtend erna bezine in gegoten en daar liep die heen ![]() alleen Die kiesler verlening is dus gewoon dodelijk, aangezien het blok omhoog gekickt word. Die vande week maar even vast lassen dus ![]() genoeg gelult hier de foto's. ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Hagelslag
|
ik denk dat je alleen het subframe even aan het frame zelf moet vastbouten, dan zal hij zeker niet meer hoppen
had het zelf ook gedaan iig en werkte perfectslangen lopen netjes trouwens! 40 kg rijklaar proberen te maken en hij is perfect ![]() __________________ |
|
|
|
|
#55 (permalink) | |||
|
--NX--
|
Quote:
![]() Quote:
die sub zit ik idd maar gewoon een busje tussen, dat hij star word.Quote:
![]() EDIT: net nog paar foto's gemaakt ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ Last edited by JasperT; 27-07-2007 at 12:45. |
|||
|
|