![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
--NX--
|
update
even een niet plezierige update, Heb net mijn scooter op het asfalt gelegen. Was met een maat aan het rijden, en dat ging dus in ouwhoeren.Toen eens geprobeert om een rolling te maken. Maar dat liet mijn framepje niet toe en daar lig ik met een gangtje van 40 mischien, niet veel maar wel hard genoeg ![]() Schade aan de scooter valt mee alleen de uitlaat en het stuur. Valt te overzien dus ![]() hier de foto;s dan maar ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#67 (permalink) | ||
|
--NX--
|
hehe was te verwachten he
![]() nee als je nu nog moet eten is het niet zo lekkr nee. Quote:
Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
#70 (permalink) | |
|
Sanderd
|
Quote:
![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
--NX--
|
Quote:
![]() srry dushi zal niet meer gebeuren hoor ![]() iedereen bedankt voor de reacties doet me goed ![]() EDIT: heb me nieuwe pijp ook alweer binnen foto;s volgen nog__________________ Last edited by JasperT; 30-07-2007 at 19:50. |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
SBO Stalker #27
|
Hey Jasper,
Naja ehmmm, ik hoef niet te vragen of alles goed gaat je gaat zeker veel met robin om of niet ![]() Vorige keer was lachuh met z'n 3en en je scoot ziet er zkr goed uit. Op de foto naast die andere scooter moest ik even goed kijken maar daarna zag ik dat het een sp was. Dit zegt erg veel over hoe laag je de aerox gemaakt hebt. Sterkte en succes en k hoop je binnekort weer te spreken. Gr Rene ![]() __________________ |
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
--NX--
|
hey rene, ja was echt gezellig toen. zie je vast in nijmegen of genemuiden vast wel
![]() update 6-8-2007 Heb zondag de C21 maar eens onder het framepje gezet, ziet er wel vet uit vind ik verder heb ik nog wat proberen te rijden met mijn knie, het gaat steeds beter. Krijg mijn voet nog niet op de steun maar tegen de tijd van Rotenburg gaat dat zeker wel weer lukken. Daarvan heb ik vandaag de kaarten ook binnen gekrijgen dus het feest is nu helemaal compleet ![]() hier een paar foto's ![]() ![]() De kaarten. ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
--NX--
|
hij knalt zeker lekker, had dit ook niet verwacht, vandaar me kleding ook, zal niet meer gebeure
![]() Quote:
![]() __________________ |
|
|
|