![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
New guy in town...
|
Ziet er goed uit
zeg ze al in het Draaien/Freezen topic. vroeg me al af waar ze voor zouden zijn...Maar baal je nou niet van de BB's? ik snap dat je origineel wil zijn maar is een BB niet gewoon makkelijker? of gaat het je daar niet om? __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#63 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
![]() Alleen volgens mij toen hij hier aan begon waren de BB's er nog niet. vandaar mijn vraag ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#64 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
Waarom zou ik daarvan moeten balen? Ik had net zo makkelijk voor een 2fast kunnen gaan. Dat is immers een veel mooiere cilinder.
Ik heb er aan zitten denken om een BB te kopen en de AM6 cilinder weg te doen. Maar ik had toch geen zin in die eenheids troep. __________________ |
|
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
Nou weet ik je motivatie ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) | |
|
::TSA::
|
Quote:
deze adaptors worden nog weer in je carter verwerkt? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
Bram , dat was ook ik ook van plan te laten doen. Moet alleen iemand vinden die dat kan.
Ruud , het carter wordt gekottert tot de diameter van de plaat en dan komt de plaat erin. Ik zit alleen nog even te dubben of ik zal gaan lassen of vastbouten. Zit ook de denken om het zo te maken dat ik de platen kan uitwisselen en dan in elk stuk andere spoelgangen frezen __________________ |
|
|
|
|
|
#76 (permalink) | ||
|
ik bedoel maar
|
Quote:
Quote:
met die snede hield ik al rekening__________________ |
||
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Registered User
|
hierzo:
http://www.kreidler.nl/forum/viewtopic.php?t=21405 kreidler blok met afneembaar krukascarter. |
|
|
|