![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Joker Aerox
Hoi,
Ik ben dus Raymond, 21jaar en woon in Gemert.. het begon allemaal toen ik 16 werd... ik kreeg een scooter en dat werd een yamaha aerox want dat vond ik de mooiste scooters... dus ik ging naar marktplaats en daar vond ik een mooie aerox en het werd ![]() deze zo stont ie op marktplaats dus wij er heen en gelijk koopen.. en toen ik hem thuis had eerst ff een foto maken bij ons achter ![]() en naar veel rijden met deze rox zijn er veel uitlaaten afgebroken dus heb veel uitlaaten op deze rox gehad... en tot op een dag in de zomer ginge we rond rijden en wat dacht je 2 woute motors :S:S dus ik met dat ding naar de woute en haalde 2 kw dus kon hem daar laten staan ![]() en daar stont hij bij de woute OUT|: OUT|: en paar dagen later kreeg ik een telefoontje da ik hem op kon komen halen dus ik er heen kreeg ik hem terug zonder uitlaat zonder carburateur de cylinder kregen ze er niet af want er waren 2 van de 4 moertjes dol gedraait dus alleen de cyl zat er nog op dus ik met dat ding naar huis en een zak boutjes en moertjes toen ben ik naar de winkel gegaan en een nieuwe 21 mm carburateur gehaald nieuwe uitlaat en kon weer rijden.. :cheer: tot op een dag gebeurde het volgende weer tijdens het rijden voel ik dat me wiel iets voor uit schiet en vooruit stont ik keek naar me vork was hij voor de helft afgebroken :S:S ![]() ![]() dus toen maar nieuw kroon stuk gekocht en kon op nieuw weer rijden.. :cheer: dus naar veel rijden rijden ging ik voor het eerst naar een legaale meeting maar toen was me rox al heel erg verrot en vern.... ![]() en zo stont ik dus naar al die sprinters te kijken ik dacht ooo had ik dat ook maar, maar ik had geen werk of niks dus ook geen sprinter.. dus ik kon er wel van dromen... en op een dag wou ik hier weg rijden bleef me gas hangen van me rox en was ik er mee gevallen was de schokbreken van me blok afgebroken en toen heb ik alles maar uit elkaar gehaalt en alles in lose onderdelen verkocht .. en toen had ik van me ouders een andere rox gekregen.. want wou weer perse een rox.. en het werd deze.. ![]() deze was het dus geworden.. maar die grijze kappen waren niks vond ik en had in de schuur nog een paar wite spuitbussen staan en toen heb ik maar somige kappen wit gespoten .. ![]() dus zo zag ie er der naar uit.. en toen was de setup : Polini corsa 70 cc Arito Krukas Malossi vario Polini kopeling Yasuni r uitlaat 21 mm Delorto Carb Tnt Cross Filter Enz... tot op een dag had ik wat geld en had ik maar een athena cylinder gekocht pen 10 ![]() dus die er op en het ging al wat sneller en toen was ook nog de yasuni r afgebroken dus had ik maar een ouwe genelli uitlaat er op gezet en maar meteen een tnt stuurtje want dat zag er mooier uit en alle kapen afgehaalt want die witen kappen zagen er ook niet uit ![]() zo stont hij er toen bij.. en tot op een dag kwam ik de rox tegen van marco van XSH ik vond hem echt helemaal geweldig en toen had ik mijn kappen ook maar wit met geel gespoten en dat zag er al meteen stuk beter uit.. ![]() en zo was hij toen ik vond hem echt vet.. maar hij was nog niet echt snel maar tot op een dag dat ik werk had gevonden .. ging ik de malossi uitlaat koopen voor me athena en malossi onsteking en andere carbeteur enz enz.. en kabel boom alles er afgehaalt dus toen zat er vord bijna alles van malossi op.. ![]() en toen stont hij er zo bij en had toen de cylinder max twins laten tunen en carters en alles.. en ik had hem in elkaar staan en had toen nog geen overange set dus ik had alles behalve de overangeset maar ik dacht ineens op me werk warom ga ik dan nie gelijk ook een mhr speed cylinder halen en zo dus die athena die net getuned was en zo er af en werke voor de speed dus tot op een dag had ik weer nieuwe spule gekocht dus toen was me setup Malossi Mhr Speed Max Xsh Tuned 28 mm keihen Twin air filter Carters max tuned Malossi uitlaat Malossi OverangeSet Malossi Wingbel Malossi Deltacluth Malossi Onsteking enz... dus dat ging al best hard... maar op een dag was hier in de buurt een illigaale meeting OUT: OUT: en dat liep dus ook weer verkeerd af ik dacht dat ik wel dat stukje van me huis tot aan die meeting op me rox kon dus ik kwam daar aan op de illigaale meeting en ik was daar aant showe en aan het laten zien hopa weer de OUT: OUT: :S:S dus ik reed door met mijn rox want wie stopt er nouw maar ineens viel hij uit tijdens de achtervolging :S:S:S en daar hadden ze me weer dus de scooter werd in geladen maar ik had toen me scooter uit vield alle kabels los getrokken van de onsteking en aarde en alles maar paardagen later kon ik weer naar de wouten komen voor me rox weer handtekning zeten voor de spullen enz.. maar ze hebben hem niet kunnen meten want hij starte niet meer dus mis wel geluk meej gehad.. maar er was dus de mhr uitlaat afgehaalt en de speed cylinder en de 28 mm keihen .. dus ik had me rox weer thuis... kaal dus weer werke werke werke en had toen weer nieuwe cyl gekocht en een uitlaat en meteen andere vertanding en meteen andere 28 mm max tuned bij xsh naturlijk ![]() dus dit waren mijn nieuwe spullen weer.. en toen op naar de legaale meetings ![]() op weg naar lelystad.. maar die meeting in lelystad vond ik echt kut... toen naar meeting speelmans platen en daar sprinten en dat was dus wel een vete meeting ![]() en toen de meeting afgeloopen was en weer thuis kwam wou er een gastje mijn c21 koopen dus ik had hem verkocht aan hem en toen had een een m stuur er op gezet en zo en toen stont ie er weer zo bij en frame ook wit gemaakt.. ![]() zo stont hij er toen bij dus ik wis nie welke uitlaat ik ging koope tot op een dag dacht ik weer van zal ik me kappen gaan laten specialpainten want mijn gele kappen ware helemaal aant afblotteren en zo .. dus ik had al me kappen laten specialpainten.. ![]() ![]() ![]() en zo is de rest ook gespecialpaint.. heb niet overal fotos van .. maar mijn voorlamp en underseat en alles is ook meej gespoten.. maar toen vroeg ik aan niels die me kappen heeft gespoten van welke kleur zal ik me wielen laten spuiten dus wij denke denke tot op een dag een maat van mijn zij warom laat je jou velgen niet verchrome dat is ook vet dus zo gezecht zo gedaan dus ik had mijn voorpoten laten verchrome en 2 velgen en me subframe en 2 buizen tuse me frame en chrome karterkap en chrome onstekings deksel.. hier paar fotos.. van de chrome spullen.. ik moet alleen nog een chrome fornalles veer koopen.. en toen ook maar ff me frame weer zwart gesproten ![]() op de douche ff me frame zwart gespoten want in de schuur was het te koud en dan hier de fotos van me chrome spullen.. ![]() ![]() ![]() en toen me velgen van de verchromer af kwamen ook ff gelijk nieuwe bridstone bander er op laten leggen maar dat zie je wel op de fotos hier boven.. toen had ik ook gelijk een paddock standaart gekocht en monoseat enz enz... en toen had ik ff de scooter half in elkaar gezet en toen stont hij er zo bij ik moet nog wel paar binnen kappen maar dat komt allemaal wel.. ![]() ![]() de fotos zijn niet echt HEEL duidlijk maar jullie zullen hem vast wel zien op de meetings in het echt.. en tussen door heb ik mijn speed cylinder en alle shit verkocht tot op de overangeset en me 28 mm keihen maxtuned en membraam en zo... en ik heb nu afgeloope week marco van xsh gebelt en heb daar een 2fast cylinder bestelt en 2fast krukas en die heeft marco nu al klaar ligen voor me deze week breng ik me blok naar marco toe om te laten kotteren voor de 2fast cylinder en 2fast krukas..... me setup word nu 2Fast 4 Race Cylinder 2Fast 4 Race Krukas Polini Evo Membraam Carters Max Xsh Tuned 28 Mm Keihen Max Xsh Tuned Nieuwe Mhr 2006 Of Yasuni C30 Malossi Overangeset Malossi Deltacluth Malossi Wingbel Malossi Mhr 2000 vario Malossi Krukas Lagers Onsteking Pvl Digitaal Xsh Filter Malossi recht spuitstuk Malossi kevlar v-snaar Malossi Primair Vertanding 13\44 Nx Kitje komt er ook nog op.. en nu licht ie dan weer helemaal uit elkaar alle kapen mooi weg gelecht chrome velge alle chrome spullen mooi weggelecht dus gewoon alles weg gelecht want het blok moes er onderuit voor die 2fast passent te laten maken op het blok dus deze week het blok naar marco van xsh en dan als ik me blok terug heb de cylinder en alles er op en de onsteking en zo halen maar dat zien jullie dan wel allemaal maar zo ver dan mijn project... 24/05/2006 ben ik naar marco van xsh geweest met mijn oude blok waar eerst de speed op zit naar veel praten en doen heb ik besloten om mijn ouw blok waar eerst de speed op zat in te ruilen tege een splinter nieuw blok dus marco van xsh gaat nu nieuw blok bestellen en die helemaal tunen carters en alles op 2fast4race plus de 2fast cylinder en krukas en alles zet hij er op en in dus marco van xsh zet nu heel me blok in elkaar en belt mijn op als hij klaar is en dan als ik me blok terug heb me nieuwe met 2fast en alles er op en aan dan zien jullie hier de nieuwe fotos van me blok... 20 september ga ik heel me blok en alle spullen en alles op halen... en ik ben met mijn scooter met 2fast en alles er op en aan op de meeting in eindhoven... 24 september.... binnen kort veel fotos ... uiterlijk en alles is ook klaar ik heb nog ff snel een foto gemaakt van mijn accu klepje... ![]() dat was het tot nu toe mensen die naar de meeting gaan 24 september die zien hem dan voor het eerst in het echt de fotos komen zo snel moglijk!! scooter staat nu al een tijdje in elkaar.. maar geen tijd gehad om me project page aan te passen.. maar hier komt ie dan... toen marco belde dat alles binnen was en klaar was zijn we er gelijk heen gereden en kwam thuis met mijn spullen... en toen ben ik het blok en alles er onder gaan zette. zie fotos... ![]() marco had mijn blok al helemaal in elkaar gezet en afgestelt ik hoefde alleen de overange set en carb er op te zetten... ![]() en nog een foto ![]() ![]() toen ff de overangeset er op gezet en kopeling en karterkap ![]() ![]() en toen waren we zo ver toen moes ik het reinc waterpompje en slangen nog aan sluiten en de mhr 2006 uitlaat er op zetten.. ![]() en toen stont hij er zo bij ![]() toen heb ik de volgende dag paar x test rondjes gereden en hij liep al best goed... maar toen had ik ook snel alle kappen er op gezet want de meeting 24 september kwam er aan in einhoven en daar wou ik heen met kappen... hier komen de fotos van meeting eindhoven.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en dat was de meeting eindhoven.. en toen kwam het scooter attack weekend in duitsland... daar ben ik 1rste gewoorden met beste paintwork.. op het customshow in duitsland.. ![]() en dan nog een paar fotos van me rox bij de custemshow.. ![]() ![]() ![]() dat waren de fotos... op de meeting in duitsland had ik met marco een afspraakje gemaakt voor mij rox te laten afstelle.. en daar zijn ze nu mee bezig bine kort pk`s bekant.. hij had bij marco op de tovami bank 23.. pk en als ie helemaal perfect is afgesteltt komen de pk`s hier te staan.. wat het score is.. paar dagen later heb ik een xsh trui laten airbrushen.. hier ook een paar fotos van.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dit waren de fotos van de trui voor op is een cartoon scooter geairbrusht met in de kleuere beetje van mijn rox en helm en zo.. en daar onder xsh tuned op de mauwe staan 100% xsh.. en achter op staat xsh tuned en daar op komt mij rox bedrukt.. en dat moet nog gedaan worden.. maar is in de maak.. en nu maar w8ten op het nieuw seisoen.. en dat was het voor vanadaag ik hoor en zie het wel wat jullie er van vinden... naar een lange tijd niks meer aan de project page te doen heb ik maar weer wat late wete ![]() hier nog paar fotos van de rox .. in tussen is de paddock verchroomd en wat uitlaat deeltjes en een malossi schijf voor.. naja zie zelf de fotos.. wat nu bij de verchomer licht zijn de rempotjes en me snelgas.. ![]() ![]() ![]() ![]() ehmm dan helemaal wat nieuws tuse door.. ik heb besloten om te gaan racen met een zip sp 2000 dus ik heb toen de bekende xsh zip over gekocht zonder blok.. en daar komt ook een 2fast blok onder ... hier vast 2 fotos de rest volgen... ![]() ![]() heb er wel een ander snel gas alvast op gezet en un normale m stuur.. NIEUW...... Skelleton Rox ik ben same met me meisje een 2de rox aant bouwe die bij de joker rox hier bove hoort.. frame gehaalt en zag er zo uit.. ![]() naar veeeel schure en spuiten lag hij er zo bij, ![]() en ondertusen al stuurtpen en voor vork en m stuur en all die spulletjes er op gezet fotos volgens dees dagen.. en dan nu 2 fotos alvast om jullie lekker te make van de nieuwe skelleton rox![]() totaal andere kleuren meer parelmoer en de tribels net andersom gespoten.. en de koppen anders dan. ![]() dit was het fftjes dees dagen nieuwe fotos van de rest.. Last edited by Raymondk43; 01-09-2008 at 01:19. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|