![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
JR Yamaha Jog RR
Hee guys!
Ik ben Jordy ben 14 jaar en kom uit Rijnsburg!(Z-H) Ik zit al sinds ik kon praten in de auto's en motoren enz Mijn ervaring met scooters liggen niet zo hoog maar toch onderhouden gaat netaan!, Ik rij ook al 2 jaar Minibike! maar niet op een ding van 100 euro ookal ben ik daar wel mee begonnen! Ik heb voor Martini nederland gereden en nu een beetje voor Dsf Nederland (Dulmen speed Factory ) Hier 2 foto's ( witte = Martini, Orange = Dsf ) ![]() ![]() Maar nu genoeg geluld ( Lijkt net een dating site.. )Ik heb al een tijdje een schade Yamaha Jog RR gekocht van een meisje die een ongeluk had gehad en de hele voorkant kapot was! Het volgende was kapot Hele Voorkap Onderkappen beenschild T-stuk (Poten 100%Recht!) Band lek. Ik helemaal bij mijn vader aan het zeuren om die scooter omdat je niet snel een Jog RR vind voor een goedekopen prijs!! Eenmaal gezeurt, nee mocht niet, nou toch misschien!.. Mijn vader komt me halen op school, Ik doe de auto deur open, Jordy, Pak even RemmenReiniger uit de kofferbak, Dus ik loopnaar de kofferbak, staat er een Jog in! , Ik helemaal blij, deed even de regendans.. Eenmaalthuis, Hij rolde niet dus kon geen ritje maken! Omdat band tegen het frame aan zat. Hier foto's van hoe ik hem kocht!: ![]() ![]() ![]() ![]() Toen beetje Gerommeld: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OUDE UPDATE!: Al snel begint het te kriebelen en wil je er andere dingen op! Toen had ik een Dpr c21 gekocht! *Nieuw* Meteen eronder gedaan! En had nog een 19mm liggen dus meteen erop gedaan beetje kloten met rolletjes enz liep aardig, maar onderin echt dikke poep!, Omdat hij eigenlijk voor 70cc zou zijn en ik dat toen niet zeker wist.. Foto's: ![]() ![]() OUDE UPDATE 2! Toen had ik mijn poten verkocht omdat het t stuk ook kapot is. Toen 2ehands 2 poten + T stuk gekocht, Aleen ik dacht niet na, en velg is te smal dus aerox velg gehaald en toen eronder gedaan Hier nog foto zonder aerox weil wel met voorvork van ROX! ![]() ![]() OUDE UPDATE 3! En dan wil je een beetje aan het sprint uiterlijk beginnen! sport stuurtje gekocht! Yss 290mm Veer En die Aerox velg erop! Picturesssss: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Update : 25 augustus * Groeps foto tot nu toe *![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Carters zien er niet helemaal 100% uit maar kopen uit 98 maar zijn helemaal in orde, zijn gestraald maar je ziet alemaal putjes zitten van ouderom.. Update: 25 Augustus * HPI Ontsteking* Ik ben net even naar Lisse geweest en heb even een Hpi ontsteking gehaald! Prijs viel mee dus toen maar gekauft!Foto: ![]() ![]() sorry voor de slechte foto, Zal binnenkort andere maken! Gr Jordy. Last edited by Jordy Rossi; 25-08-2008 at 21:53. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Hoop niet voor je dat het frame ook een beetje krom is gebogen tijdens het ongeluk van de vorige eigenaar
![]() Ik vind het best wel veelbelovend klinken, komen steeds meer spulletjes bij, gewoon lekker op dat DD carter bouwen Heb je nog plannen voor de kappen? __________________ |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
Ziet er al leuk uit
Zou dan wel ook achter voor een aerox velg gaan ![]() Miss kan je nog een lijstje plaatsen met de plannen die je met de jog hebt, zowel uiterlijk als motorisch ![]() Ik ben in iedergeval benieuwd wat je van deze jog gaat maken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Registered User
|
Dankuu!
Frame is recht dames! En plannen zal ik binnenkort neerzeten, Alhoewel het niet zo heel snel zal gaan met de parts! Omdat ik nog een 2e hobby heb dat aandacht nodig heeft. Ik laat eerst het blok Lopen, beetje afstellen stukje mee rijden, En dan haal ik alles uit elkaar en wordt het frame enz gepoedercoat! ![]() @Ruud, Tuurlijk word het een Rox velgje! ![]() Gr. |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Ronny Himself
|
voor de sprint is het 'algemeen', idealer dat je vork (balhoofdshoek) wat meer onderuit staat.
in jou geval staat hij nog rechter! hierdoor gaat hij heel nerveus/onstabiel rijden en als hij dwars ook geraakt is zal hij niet mooi rechtdoor rijden. En ophoogblok en een lange achterveer maakt dit enkel nog erger. __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|