![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) | |
|
GS500E
|
Quote:
Joel.. echt weer een nette sprinter. Vond het ding vanuit start al bizar wegknallen. En nu zonder trillingen staat die sprinter van je garant voor snelle tijden Succes komend seizoen, en evengoed ook voor Dennis Erg netjes ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#64 (permalink) |
|
# 123
|
Zeer nette machine, ben benieuwd wat voor tijden Dennis er dit jaar mee kan rijden
Over websites gesproken, kwam nog een leuke tegen(waar het allemaal mee begon): http://members.tripod.com/fast_guy/ ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
Who needs NOS ?
|
Allemaal bedankt voor de reacties.
Rijder is Dennis, misschien dat hij er door de bodyprotector wat anders (lees: compacter) uitziet. Nieuwe kroonplaten moet ik nog maken, ik heb inmiddels nieuwe tekeningen en ga deze week eens aan de slag op de CNC freesbank. Er kan van de huidige kroonplaten set nog wel een halve kilo af namelijk... Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#75 (permalink) |
|
Who needs NOS ?
|
Gisteren gesprint @ Zoetermeer:
Eerste run was een 6.60 sec, wat ik een lekker begin vond. Daarna 3x achterelkaar lage 6.5's met steeds reactietijden van 0.3 a 0.4 sec. Ik wist dat het sneller moest kunnen... Dus ik zeg tegen Melgers: ga nu eens voor die 6.4. Uiteindelijk waren we als 4e gekwalificeerd, onder Rene, Sander en Heiko. Rijdt ie in de halve finale een 6.38! Het record zonder lachgas! (Sander zette eerder het record die dag op 6.39) Helaas in de finale ging de start mis door teveel wheelies, uiteindelijk toch 2e geworden waar ik erg tevreden mee ben. Nu wat meer gaan oefenen en dan hoop ik de volgende sprints op wat meer constante snelle tijden. Maar de nieuwe formule werkt dus al aardig! ![]() Verder erg gezellig dagje gehad en oa Mario nog gemeet. Wel gruwelijk mijn kop verbrand... __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
Hij ging lekker gister jongens
![]() Ik heb wat foto's en filmpjes gemaakt. Klik voor groter formaat: ![]() ![]() kwaliteit is nogal crappy door youtube. Als je de originele filmpjes/grote foto's in je mail wilt moet je maar even roepen. De finale run staat ook online, maar youtube is nogal langzaam met converten. Zal later op de dag dat filmpje nog wel toevoegen aan deze post. iig goed gereden, en zie jullie in kloosterzande weer ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#84 (permalink) | ||||
|
Who needs NOS ?
|
Quote:
Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() @Maarten: bedankt voor de pics en filmpjes, zien er goed uit! __________________ |
||||
|
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
Who needs NOS ?
|
Hier nog wat piccies:
js voorvork.jpg De nieuwe voorvork van 1350 gram. uitl oph js.jpg Een aantal uitlaatbeugeltjes, midden is proto model, rechts de huidige. Links de lompe DPR versie. js sprinter zoetermeer.jpg Nog een foto van mijn sprinter met mijn neef Rick (Rickse) er op. __________________ |
|
|
|