![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#93 (permalink) |
|
Who needs NOS ?
|
Bedankt voor de reacties weer.
Voor de volgende sprint ga ik wat meer tijd besteden aan het motorische gedeelte, dat is nu een beetje verslofd. Ietsje tammer aan het begin en meer vermogen/ beter doorlopen bij hogere snelheid is het doel. Ik gok dat in Kloosterzande nog niet het 90cc blok tevoorschijn komt aangezien dat onderin nog meer zal gaan hameren dan dit blok en dat kunnen we nu even niet gebruiken. Wat betreft gewicht heb ik nu ongeveer 1 kg bespaart t.o.v. Meppel dus zit ik op zo'n 34,5 kg rijklaar. Daar kan nog wel een kilootje vanaf maar dat heeft nu even geen prioriteit. __________________ |
|
|
|
|
|
#94 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
![]() Succes Joël, echt een bijzondere prestatie van jou en Dennis! Kijk uit naar Kloosterzande ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#97 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Mijn complimenten Joel! Erg vet dat je als oude rot in het vak de meeste nieuwelingen ff laat zien hoe het moet! 6.38 zonder NOS, mooie prestatie! De List is trots op je
![]() En inderdaad ff wat meer power zoeken...topspeed was 127km/h ofzo toch bij die run? Kan nog wel een km-tje of 10 bij ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) | |
|
Who needs NOS ?
|
Quote:
Topsnelheid was wat laag idd, steeds rond de 125 km/h. Op zich niet echt boeiend maar toch. Eens kijken of dat nog wat gaat veranderen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
#139 @ 6.88
|
Als hij met een 90cc machine komt mag hij vanwege het regelement soweiso niet rijden op jubbega/ damwoude/ genemuiden, Al las ik in het regelement van genemuiden dat er met volledig droog weer (en baan) met slick gereden mag worden in de pro-stock en Extreme scooter klasse's
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) | |
|
Who needs NOS ?
|
Quote:
Alleen Genemuiden gaat mee met de ontwikkelingen en hebben hun reglement weer op een aantal punten geupdate'd waardoor mijn sprinter zonder aanpassingen mee kan doen. Wat betreft de 90cc, ga ik een compleet 2e blok opbouwen zodat ik voor Genemuiden gewoon het huidige 2Fast blok kan gebruiken. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
Who needs NOS ?
|
Verslag Kloosterzande:
Vooraf een paar maatregelen genomen om de vermogensopbouw wat te knijpen (verzwaarde rotor e.d.). Op de bank bleek al dat hij eigenlijk nog steeds enorm oppakte maar goed, toch maar proberen. Dennis trapte de ochtend @ Kloosterzande af met een heel behoorlijke 6.47 sec. Die tijd stond tot halverwege de middag toen hij werd verbroken door Rene Staal (nx) met een 6.41 sec. Helaas ging mijn machine steeds beroerder lopen en heb ik op het laatste moment nog een versleten v-snaar erin gezet omdat hij met een verse snaar gewoon niet goed liep (ws slip). Dat ging redelijk in de kwart- en halve finale met tijden in de 6.6 sec range (met goede reactietijden). Toen moest hij in de finale uitkomen tegen Rene. Helaas was Sander (TTE sprinter) op een nogal lullige manier gediskwalificeerd en kon niet meerijden. Rene maakte een valse start en Dennis reed door, dit met een plotselinge uitschieter van onze kant van 6.46 ! Vervolgens had Rene geen keus en moest scherp starten, dit met een 2e valse start als gevolg. De eerste overwinning dit seizoen voor ons is dus binnen! Nu weer wat aandacht besteden aan het blok want de zuiger was behoorlijk gedetoneerd op de bodem bleek later... Hulde aan Dennis die de finale runs echt niet beter had kunnen doen! Momenteel zijn we weer een plaatsje omhoog geschoven in het kampioenschap en staan we 3e met slechts enkele punten verschil met Sander. Het wordt gelukkig weer spannend... Filmpje van de finale run met een duidelijk enthousiaste ik op het einde :__________________ |
|
|
|
|
|
#118 ( |