![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Nou Joël, met stabiliteit kun je ook aardig ver komen bewijst zich nu maar. Ik heb nog wat foto's van Dennis op ScooterBase staan. Als je zo high-res wilt moet je het maar even PMén. Man wat vliegt dat ding hard weg bij de start
en dat er zulke gruwelijke tijden gereden worden met zo'n eind snelheid betekend dat veel mensen veel kunnen winnen in het eerste 50/100 meter traject denk ik!Hopelijk dat Dennis dit seizoen nog onder de 6.3 duikt en ik onder de 7 met mijn evo blok ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) | |
|
150meter @ 6,24
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#124 (permalink) |
|
150meter @ 6,24
|
Nee dat klopt, maar het probleem bij Rene is dat op het van de knop indrukken er zoveel vermogen los komt dat hij bij slecht wegdek (wat bij kloosterzande minder was qua grip) onhandelbaar is. Daarom was hij genoodzaakt om de knop pas na 10/15 meter te gebruiken. Ik denk dat rene zelfs meer grip moeten hebben dan Dennis als ik kijk naar de zitpositie en het gewicht.
__________________ |
|
|
|
|
|
#125 (permalink) |
|
6,29s @ 150m
|
Kloosterzande achter de rug, met een mooie eerste plaats. Ik voel me steeds meer thuis op de sprinter
na het vele oefenen ![]() De finale's worden steeds spannender, nu zorgen dat hij wat harder op top gaat zodat de tijden nog wat lager worden. Daar zal joel wel al mee bezig zijn ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#129 (permalink) | |||
|
Who needs NOS ?
|
Quote:
Die detonatie is inderdaad erg vreemd, ook zeker omdat ik niets geks heb gemeten met de aim (onder de bougie). Zuiger zat er net vers in want na Zoetermeer was de voorgaande zuiger aangelopen. Dus iets zit er nog niet helemaal lekker, misschien dan toch de carb.. Quote:
Immers ikzelf haalde over het algemeen hogere eindsnelheden terwijl de tijd een stuk minder was... Quote:
Foto's zie ik graag tegemoet, ik heb je gepm'ed. __________________ Last edited by Joël; 08-07-2008 at 22:52. |
|||
|
|
|
|
|
#132 (permalink) |
|
Who needs NOS ?
|
Net een top SBO Hengelo achter de rug.
Vrijdag met banken paar tegenvallers gehad, grondplaat van de rotor los getrild door afgebroken boutje, water in de cilinder en nieuwe snaar die niet in wilde lopen. Dus zaterdag weer heel het blok uit elkaar getrokken en zorgvuldig opgebouwd. As usual dus geen tijd meer om te testrijden die dag. Eerste run in Hengelo: direct een 6.46. Erg netjes maar kon nog iets sneller vanaf de start, dus carb wat beter afgesteld. Daarna reed Dennis nog een 6.42 gevolgd door een 6.40. Dus constante tijden doch met een kleine progressie er in dat me erg bevalt. ![]() Ondanks deze tijd toch slechts 4e op de lijst. (oa een 6.34 van Rene en Sander). Dus door naar de finale. In de kwartfinale: 6.54 (was de beste tijd, anderen hadden nogal wat tegenvallende resultaten.) Halve finale: 6.42 (dacht ik) dit was de tweede tijd, Rene reed een 6.3. Finale: Rene valse start, Dennis ook terug terwijl hij een reactietijd had van 0.01 (!!) . Daarna Dennis een valse start, Rene reed door en had een 6.42. Dat ging lastig worden om te verbeteren, dus alles of niets voor Dennis. Krijgt hij het toch voor weer elkaar om net weer onder de tijd van Rene te duiken met een 6.40 !!! Dus 2e 1e prijs is binnen! Wederom respect voor onze coureur uit Deurne, die steeds op de ultieme momenten maximaal weet te presteren! ![]() Inmiddels zijn we weer een plaatsje omhoog geschoven, nu 2e in het kampioenschap. __________________ |
|
|
|
|
|
#133 (permalink) |
|
150meter @ 6,24
|
Gefeliciteerd Joel! Zeker hulde aan Dennis die verreweg de beste starter van het veld is! Toch maar eens kijken of Dennis ergens gevoelig voor is zodat ie wat langzamer start de volgende keer
Maar finale was zeker de moeite waard deze keer!__________________ |
|
|
|
|
|
#135 (permalink) | |
|
Pfew, al die draden
|
Quote:
schrikt ie wel = vals ![]() Nette prestaties Joël! Ook voor Dennis niets anders dan lof... spul loopt hard, erg hard! Op naar de lage 6'n mannen! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#140 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
Het was inderdaad weer goed spannend! Dacht dit wordt een 2de plaats. Maar alsnog rijdt dennis na een valse start (en na een foute reactie tijd van 0.39) een tijd van 2honderdsten sneller. Geen twijfel dat Dennis goed onder druk presteert!
__________________ |
|
|
|