![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#211 (permalink) |
|
6,29s @ 150m
|
Mooi weekend achter de rug,
Zaterdag genemuiden gestart met een 6.36, dacht dat is niet slecht om te beginnen ![]() daarna nog een run van 6.38. Dus waren door naar de finales. Uiteindelijk in de finale tegen sander nog een rum van 6.33 gereden. Wat de eerste plek was. Zondag Meppel, eerste run een 6.57 dacht ik, daarna nog een keer 6.51 en 6.50. Hij wou niet harder. In de eerste finale reed ik een 6.50 en de halve finale een 6.45, In de finale meran tegengekomen die vanuit het niets een 6.31 reed. In de finale met 1 duizendste gewonnen met allebei een tijd van 6.45. Het wordt erg spannend met het kampioenschap. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#215 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
Xander al zegt. Een Wheelybar is in dit geval nergens voor nodig, dosering met het gas geeft ook goede resultaten. De wheelys op genemuiden waren wel wat extreem, maar normaal niet echt last van. Wellicht wel met het nieuwe blok? Dan vooralsnog vind ik een wheelybar een latere optie om onverkombare wheelys te onderdrukken.
__________________ |
|
|
|
|
|
#217 (permalink) |
|
Who needs NOS ?
|
Wat zal ik zeggen? Toch ook een beetje geluk gehad afgelopen zondag.
Het ding liep in de kwalificatie gewoon steevast 0.2 sec minder dan de dag ervoor, ook met goede reactietijden van enkele hondersten vielen de tijden tegen. Toen toch nog maar het 1 en ander verandert tussen de kwalificaties en de finale in, met het risico dat het minder zou worden (sproeier en rollers). Gelukkig pakte het goed uit en reed Dennis een 6.45 in de kwartfinale gevolgd door een 6.50 in de halve finale. Die 6.50 was op 0.06 sec genoeg om in de finale uit te komen tegen Meran die opeens woekertijden reed in de finale. Dennis was net ietsje eerder weg dan Meran, maar meran had zo'n 7 pk meer onder zijn knop zitten. Hij liep de achterstand snel in en op het oog gingen ze gelijk over de finish. Ook volgens de tijdborden, die een resolutie hebben 0.01 sec. De gelogde resultaten in de PC wezen uit dat Dennis net 0.001 sec vlugger was uiteindelijk... een vlokje rubber op de band ongeveer in afstand. Wat een spanning weer deze keer... Wat betreft klassement staan we nog maar 2 punten onder Rene... het wordt nog steeds spannender. Filmpjes komen vanavond. __________________ |
|
|
|
|
|
#227 (permalink) | |
|
Who needs NOS ?
|
Quote:
Mijn vorige frame is door ene Jan v. Hout gelast uit Eindhoven. __________________ |
|
|
|
|