![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
|
kOksel'z hOkkahh #215
He mensen,
Ik denk laat ik me scooter hier ook maar is neer dumpen. Ik ben zo'n 2 jaar geleden begonnen met een oude nrg die ik voor een bankje over heb kunnen kopen hier in de buurt. Het was echt een heel gaar hok, uiteindelijk heb ik ook bijna alles hiervan weggegooid. Na hier en daar wat spul bij elkaar verzameld te hebben het spul maar eens in elkaar gezet.(heb geen foto's van de opbouw. ![]() Spul wat eronder zat: -Polini evo1 xsh light -power1 asje -keihin 28mm icm 70mm kelk -mhr2000 overrange -stage6 halfpoulie -primaire vertanding: std. -secundaire vertanding: malossi(verhouding weet ik zo niet) -Yasuni c21 -Malossi eprom dit had iets van 17,5pk op de bank Aangezien ik vorig jaar geen SBO licentie had en me ook niet ingeschreven had, heeft Speeskeesz vorig jaar Zoetermeer, Genemuiden en Nijmegen op me scooter gereden. De snelste rijd incl reactie was iets van 7,98seconden Hier een paar foto's van vorig jaar. ![]() ![]() en hier samen met Titus ze oude Zip ![]() In tussen tijd heb ik nog wat nieuw spul aangeschaft: Hebo racing2 (nog bedankt hiervoor Kees) EPC stuur Polini speeddrive poulie(1 helft) Het spul erop gezet en toen het seizoen ook alweer begonnen.Ik heb me ingeschreven voor SBO en rij scooterspecial#215. Ik heb hiervoor gekozen voor als ik nog rare ideeen zou krijgen. SBO Meppel Dag van tevoren met een hele groep hier op een industrieterrein in de buurt nog gevlamd. 't spul ingeladen en met een groep vanaf Speeskeesz ze huis die kant op gegaan. paar foto's: ![]() ![]() Ik heb hier op Meppel maar 1 keer gereden. Reed een tijd van 8,2 seconden of zo incl. reactie en een keer van het gas af gaan. Jubbega 2008 Ik was totaal niet fit door Koninginnedag en had de eerste run ook een reactietijd van maar liefst 0,57 seconden. Hierna heb ik Titus op me scooter gezet en die reed een tijd van 7,75 of zo. Dit was goed genoeg voor de omloop ![]() Titus in de omloop: ![]() Ondertussen maar is aan 't banken gegaan bij Tommy (TTE) Ik kwam binnen met een kleine 16,8 pk en na er een strakkere drukveer ingezet te hebben en wat zwaardere rollen kwam en 18,1pk uit. Damwoude 2008 Ik heb intussentijd niks meer aan de scooter veranderd. De reactietijden waren dit keer een stuk beter(als snelste 0,03 sec) Ik had in me 2e run een tijd gereden van 7,69 seconden wat ook weer goed genoeg was voor de omloop. Uiteindelijk 5e of 6e geworden. ![]() En hier de run tegen Mike Voogd in de omloop waar me scooter de laatste paar meters toch flink vermogen tekort kwam: Verder nog op Zoetermeer en Hengelo gereden. Zoetermeer had ik als snelste tijd iets van 7,7 seconden. Vlak voor Hengelo was me achterkap stuk gegaan dus meteen maar wat meer dingen eraf gesloopt. De snelste tijd was 7,65 incl 0,1 seconde reactie. Hier nog een paar foto's: Zoetermeer: ![]() Hengelo: ![]() ![]() Dit jaar zal ik gewoon zo op deze NRG blijven rijden. Ondertussen ben ik aan een ander NRG frame begonnen om deze voor volgend seizoen klaar te maken voor de scooterspecial. Hier alvast een foto van t frame: ![]() Plannen: -frame verlichten -nieuw kroonstuk+stuurpen maken -sonic velg passend krijgen in nrg voorvorkpoten -alles een netjes kleurtje geven -evo tunen. -en vast nog wel een paar dingen Doelen: -Een netjes en licht frame te bouwen -21+pk uit me evo -tijden rond de 7 seconden. Alle updates zullen in de 1e post komen. __________________ Last edited by Koksel_99; 19-08-2008 at 13:45. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#8 (permalink) | ||
|
|
![]() Quote:
Haha ja moest maar eens. Ja de kappen blijven wel, zodat ik op de friese sprints gewoon std scooter kan rijden. Quote:
thnx thnx __________________ |
||
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
::TSA::
|
IK snap als je door de buurt heen wil rijden dat niet echt fijn is.
Heb ik zelf ook, maar je kan toch 4cm over houden is genoeg En je houdt heb aan de grond. Wat ik zie jou genoeg de lucht ingaan bij een sprint. Waar je veel tijd mee kan winnen ![]() __________________ Last edited by patje_apeldoorn; 18-08-2008 at 18:57. |
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
#139 @ 6.88
|
Quote:
![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | ||
|
|
Quote:
Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Alles is voor bassie
|
Wat dacht je
? mag niet meer onzin lullen in het slap geouwehoer dus dan steek ik mn tijd maar in een project pagina ?hehe strak ding man! maar voor mag ie wel aardig wat omlaag! ![]() Edit: als ik er zondag ben trekken we een sprint ![]() __________________ Last edited by Abels; 19-08-2008 at 14:42. |
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
|
Ja, moest toch maar is
![]() ![]() Komt goed ouwe ![]() Thnx. Quote:
![]() Komt goed ![]() thnx, zie je zondag wel!! __________________ |
|
|