![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
SBO #39
|
KP's NX Sonic
Ik ben dus KevinP
ben al bijna 4 jaar met de aprilia sonic bezig en daarvoor had ik een
Foto's: ![]() ![]() Ik wilde ook een ander frame en kappen want had een deel verkocht en een deel was maar brak. Daarom bij Sonic tuning andere sonic gehaald. Daarvan wordt het frame en een deel van de kappen gebruikt. Foto's: ![]() ![]() ![]() Dan was het tijd om de sonic maar is te laten coaten, en wat dingen af te werken. Verlicht frame: ![]() ![]() Gecoat frame: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deel gemonteerd: ![]() ![]() ![]() Sonic heeft ondertussen al een nieuw ophangsysteem voor het blok gekregen uit aluminium buizen. Ook is de voorkant wat verlaagt en een EPC stuur + clamb gemonteerd. ![]() ![]() ![]() ![]() Er moest maar ook eens een kappensetje komen, dus ff gezocht en deze set gevonden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo ziet de kappenset er gemonteerd uit: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het carter moest dus terug van 0 worden opgebouwd, de volgende dingen zitten er nu onder.
Foto's: AIM ![]() MHR Rotor: ![]() C21: ![]() ![]() Radiator: ![]() 7T stnd: ![]() 7T VHM Tuned ![]() ![]() ![]() Ventilvar afgedraaid: ![]() Klein spul: ![]() MHR vario 2005: ![]() Inlaat: ![]() ![]() ![]() Carbu met XSH kelk: ![]() Vertanding 15/41: ![]() Carterkap + S6 nieuwe kickstart: ![]() Carter gemonteerd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bescherming voor SBO: 661 presure suit pro ![]() ![]() MT oxion 500 ![]() Seizoen 2007 Meeting Heule: ![]() ![]() ![]() Meeting Harelbeke: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier is een filmpje van een sprint dat ik gewonnen heb: Met stnd 7T is het volgende al gehaald: 19,3 SAE 6,03 op 100 meter 'Heule' 5e plaats scooter special in Heule 6,65 op 125 meter 'Harelbeke' Seizoen 2008 Meppel: tijd van 7.76 Vermogen: 20 pk en gewicht van 62.5 kg Hier zijn wat filmpjes van een paar sprints van mij: http://img532.imageshack.us/my.php?i...deo0023oq3.flv http://img532.imageshack.us/my.php?i...deo0020jq9.flv http://img532.imageshack.us/my.php?i...deo0019hc4.flv En hier de foto's die er zijn thx to Runnersjezer. ![]() ![]() ![]() ![]() De doelstelling voor 2008: -SBO rijden 'Scooter Special' -21 pk, meer is altijd beter ![]() -Sonic een gewicht van 50 kg __________________ Last edited by KevinP; 15-04-2008 at 17:36. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
Gelieve niet hier allemaal over te reageren. Morgen komen er wel wat foto's over de opbouw want ding zit al eigenlijk al ineen __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Sprintwalnoot
|
Quote:
een wig is geen oplossing want dan pas die dikke carbu niet meer ![]() ja is niet zo ver van wachtebeke, een km of 15 __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | ||
|
SBO #39
|
Quote:
Quote:
![]() Alles was goed van het werk van TJ behalve de cilinder was zwaar mislukt. Wat nu ook opgelost is dus snap niet dat je hierover loopt te neuten. We zullen zien aan het eind van de week als ik op de bank ga, als ik geen 19 pk scoor mag je neuten zoveel je wil. Weet niet wat jullie allemaal tegen TJ hebben hoor, alleen omdat de cilinder niet goed gedaan is dat de rest ook slecht is Je moet niet conclussies trekken voor een concrete feiten zijn dat het slecht presteert. VST als er nog iets is pm me dan maar ff __________________ |
||
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
![]() Vandaag hard gewerkt aan de kappen, achterkap, binnenkap en onderkap zijn bijna klaar enkel nog klein beetje plamuur. Morgen wordt de voorkap gedaan, Als de kappen af zijn zal ik is update__________________ |
|
|
|