![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#34 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
. Afstellen komt wel in orde want heb bank tot me beschikking.Beun is het goede woord . Het knalt een stuk beter als toen hij 16.9 had dus heb er wel vertrouwen in. Er is ook veel veranderd tegenover vorige keer.__________________ |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
Hij heeft al op de bank gestaan maar gewoon voor te zien wat er toen uitkwam met dpr en dan de speed maar dat liep totaal niet goed. Teveel toeren + uitlaat is voor stnd speed, daarom dat er C21 bestelt is. Score maak daarom ook nie bekend, dat is de moeite niet. Je moet naar het eindresultaat kijken en daar hoopk ik op een pk of 19. Dpr loopt nu wel lekker op het nieuwe zelfgefixte blokje, optimaal zal het niet lopen want speed is naar onder gefreest ipv boven :S. __________________ |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Coater komt zeker nog want vind het zo ook geen zicht. Maar eerst nog wat aanpassen en dan eind juni hopelijk naar de coater.
Quote:
![]() Vanachter 5 kg eraf(vanaf subframe en veer erbij) en 1-1.5 kg erbij. Veer zal evenveel wegen als die platen maar ja stevigheid vindk tog belangerijk, de platen zullen nog een beetje geperforeert worden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Hagelslag
|
Quote:
Dat hou je toch, als 1 schaap over de dam is..... en zo'n ingenieus idee is het nou ook weer niet ![]() ziet er iig goed uit! Hoop dat de Pk's niet achterblijven! ![]() Greetz Tom. __________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
Mij gaat het er niet om dat ik iemand na doe, het is gewoon een goede manier om gewicht kwijt te geraken. Pk's zijn in elk geval aanwezig sinds die c21 eronder zit. Er komen nog een paar aanpassingen die het vermogen nog een beetje kunnen opkrikken en dan wordt die afgesteld. __________________ |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
6.74 @ 150 meter
|
Quote:
Het is maar dat je het weet. Ontopic: Ziet er leuk uit, je had wel beter wat ander materiaal gebruikt denk ik? (dunner) __________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
SBO #112
|
Quote:
![]() Constructie komt uit de steentijd.... Maare, is dit wel sterk met al die gaten erin geboord? ![]() |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | |||
|
SBO #39
|
Quote:
Quote:
Ik heb al een paar keer gereden met die strips en gaten en het is nog niet doorgezakt . Uiteindelijk is het de bedoeling dat de sonic 50 kg gaat wegen.Quote:
![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
#53 (permalink) | ||
|
SBO #39
|
Quote:
![]() Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
SBO #39
|
Platen zijn zo opgehangen dat die recht hangen( dus met opvulbussen aan het blok). Ik heb nog geen schommelingen gevoeld tijdens rijden/burnen. Ding hangt gewoon super stevig vast aan die platen en dankzij het subframe kan het geen kant op.
__________________ |
|
|