![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
tnx!
![]() volgende maand ws blok opbouwen... kmoet er namelijk 2 doen...voor deze gpr...en voor de gpr die ik van m'n buurjongen hebt overgekocht. de schakelwals v/d senda gaat in t project blok...dan is het schakelen voor de sprints iets makkelijker...1 omhoog en de 2t/m6 naar beneden ipv anderom ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
![]() ![]() ![]() MiKeY @ work... ![]() ik moet zeggen dat het blok er nu al voortreffelijk uit ziet..... en daarbij hoop ik dat ik er langer plezier van zal hebben dan m'n andere meetingblok ![]() alles is gedaan...enige wat ik nu nog moet doen is de afwerking en de oude coating eraf halen. daarna weer een mooie paint geven, nieuwe lager en keerringen erin voor zowel de bak als rukas en dan t blok opbouwen ![]() nu begint t toch echt wel weer te kriebelen...khoop ook dat ik met lely een beetje kan scoren qua vermogen....maar kheb er het volste vertrouwen in... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | |
|
Live fast...die hard...
|
Quote:
Hey Robina.... ![]() kheb de si nog staan ja... als het goed is werken alle foto's weer... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
Live fast...die hard...
|
Quote:
![]() vandaag weer wat dingen gedaan... Blok "ontdaan" van de oude baklagers en keerringen...plus de oude coating van t blok af geborsteld... Nieuwe laklaag van hitte bestendige lak...antraciet van kleur... Aangezien deze lak matt is, heb ik er een blanke laklaag overheen gedaan waardoor ie nu dus lekker glimt ![]() foto's komen binnenkort...als t blokkie weer in elkaar zitst... ![]() dat gebeurt over een week of 2... Nieuwe baklagers+keerringen liggen al te springen om in een blok te mogen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
neej....klaat ze wel ff jointje roken...worden ze weer rustig...
![]() zondag is de dag idd...alleen liggen de blokdelen in de winkel...en niet @ garage... wel ligt de cilinderkit enzo hier thuis...dashbordje, rads, carb...jeweetwel... __________________ |
|
|
|