![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
afgelopen weekend blok afgemaakt...nu alleen nog de ontsteking afstellen en de carburatie natuurlijk ook
![]() komen ze: ![]() (aftap-pluggen geborgd) ![]() (ook de vulplug geborgd) ![]() (K&N ff erop gefriemeld) ![]() (mooi he... )dat was t weer ff... als alles goed gaat, ga ik aankomend weekend alles in m'n "nieuwe" frame hangen... ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#64 (permalink) | |
|
Live fast...die hard...
|
Quote:
komt omdat ie ander met de vlotterbak tegen een uitbouw van m'n komt...nu zit er een paar mm ruimte tussen... @radeon, is goed... zijn echt vet veel mensen die een drag willen zetten tegen mij... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) | |
|
Live fast...die hard...
|
Quote:
tnx... ![]() tuurlijk mag je t proberen...kdenk alleen dat t geen eerlijke sprint zal zijn... dus zal ik je dan maar een voorsprongetje geven? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#68 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
lol...tnx!
hierbij nog meer foto's van wat nieuwigheid... ![]() ![]() (mijn gabbers... )![]() (van hun kreeg ik een kofferbak en achterbank vol leuk spul )![]() (voorwieltje - donkergrijs/antraciet) ![]() (achterwieltje - donkergrijs/antraciet) ![]() (frame - donkergrijs/antraciet) ![]() (blingbling a-brug - zwart glans) dat was t weer ff... zondag gaan we aan t bouwen... blok, a-brug erop en ws het a-wiel ook...eerst nieuwe banden om de velgen heen hangen... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
brommer vandaag grotendeels opgebouwd...
achterbrug(met nieuwe bussen en as) voorwiel(met nieuw rubber en lagerts) achterwiel band omheen gezet en nieuwe lagers kroonplaten+vork terug gezet(met nieuwe balhoofdlagers) blok in t frame gehangen(wigje is perfecto...carb hangt vrij!) oude tank in t frame gehangen(koel+olie reservoir weg) clipons geplaatst(nieuwe die Dave voor me gedraaid heeft) dashbordje geplaatst(staat master )dat was t weer... volgende week MOET het frame rollend zijn...incl lopend blok dus... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
Live fast...die hard...
|
http://rapidshare.de/files/3087690/PCDV0002.AVI.html
http://rapidshare.de/files/3087740/PCDV0004.AVI.html (aiaiai.... )ff naar beneden scrollen, free aanklikken, ff wachten en dan komt de link vanzelf onderaan te staan! __________________ |
|
|
|