![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#34 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Ik heb me firefox pootjes hier klaarliggen, ben alleen nu bezig met een adaptortje maken.
Hierdoor word de wielbasis 2 cm langer (niet zo kort als nu, doordat de wielas naar achter ligt bij aerox) en een cm of 2 lager ![]() Daarna komt me onderkuipje erop Dennis ![]() @ Fruttelkutje: KTM jas! (ben alleen 's woensdags en donderdags op school )__________________ |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Nico de opperbeuner
|
Mizje... ziet er heel netjes uit kerel
ben benieuwd hoe het draait en hoe je "oranje"Paint oogt in het zonnetje,dus ik kom binnenkort wel weereens buurten.Je bent in ieder geval goed bezig ![]() Ben bezig een eind te maken aan iets waar ik ooit aan begonnen ben,en maak denk ik ook nog wel een projectpage aan van mn nieuwe beestje ![]() Kzie je wel weer bij het Diekhuus ![]() Svizonika ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | ||
|
Flakkee Racing Team
|
Hahah, vond het wel een "must-have"
Quote:
![]() Quote:
![]() Ik weet nog niet of ik op Meppel ben, ben momenteel bezig met de voorvork en wat andere kleine dingetjes, zoals het overspuiten van de achterkap/neuskap/ waterpompdeksel Vervoer is ook weer een probleem ![]() Zo ie zo tot Zoetermeer! __________________ |
||
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Bedankt Sander, dat is nog eens een compliment!
@ Kevin: Ik weet nog niet of ik op Meppel ben hoor, klote eind rijden ![]() Gisteravond nog even bezig geweest met andere voorpoten (firefox) Deze zijn 2,5cm korter en de wielas zit in het midden, waardoor de wielbasis weer normaal word Hierdoor kan nu eindelijk de onderkuip erop Details... Nu nog een Bracket maken en een RS24 erop ![]() __________________ Last edited by Mizzle.; 12-06-2007 at 11:55. |
|
|
|