![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Nico de opperbeuner
|
Tasty Mizza
![]() Wat staat er eigenlijk op die reflectors in je binnenkap? Toch tof om te zien dat mijn staverse bochten sletten bak zeer netjes geworden is,ik spreek je snel weer(vrijdag?) Sviz "SP" ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#62 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Damn, wat een reacties
![]() Erg bedankt allemaal. toch leuk om te horen, want ik heb dit plaatje al ruim 3 jaar in me hoofd zitten ![]() @ Sviz: dat zij de stickertjes van inschrijven van de SBO/Technische keuring (vond hem zonde om het op de lak te lakken!) @ Servien: lijkt me leuk ![]() Wat staat er in de planning? - Afmaken (Rs24, misschien ooit eens een F32s, gaas achter de kapjes etc) - Scootin' - Goede tijden rijden @ SBO ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Dankzij Jeroen een mooie RS24 gevonden, waardoor de scooter +/_ 3 cm hoger word aan de achterkant
Edit:/ Bojt, nog bedankt voor de tip ![]() ![]() helaas rij ik momenteel nog even met de oude aerox-pootjes, omdat er een bracket gemaakt moet worden voor de remklauw Meppel ben ik helaas niet aanwezig door een combinatie School/werk/prive . __________________ Last edited by Mizzle.; 22-06-2007 at 09:32. |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
En Dankzij Bojt idd..
Damn, ik denk dat ik maar eens een paar A4'tje hier neer moet gaan zetten wie ik allemaal moet bedanken @ Izi: kan kloppen, die onderkuip heeft er ook nog niet opgezeten ![]() @ Pepijntje: Bedankt, en wie zien elkaar snel weer, zo ie zo 10 augustus ![]() @ Bjorn: Nu is de kleur wat realistischer, want hij is echt moelijk op de foto te zetten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
LC Viper in progress
|
Ik vind dat je carterkapje een kleurtje moet hebbe... ik weet alleen niet of ik hem wit zou maken. Misschien wordt het dan TE wit! Matzwart zou denk ik niet slecht zijn.
Verder.... Een ontzettend mooi geheel zo! en de bestickering ... NIETS meer aan doen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
SBO Sittard
Rond 9 uur waren Pepijn en ik aanwezig in het toen al zonnige Limburg De eerste sprint was een drama, me karttankje wou niet meewerken. 2de ging wel goed, maar derde weer een benzine ![]() Dus die karttank, of nu wel omgedoopt tot KUTtank moet eruit! We zijn wel vroeg naar huis gegaan, want we hielden het echt niet meer in die hitte! ![]() Van de week weer beunen voor de Demosprint in Middelharnis (aanwezig met standaard tank), daarna vakantie en dan maar eens sr poten eronder doen, want die onderkap moet er echt op!! Foto's Sittard ![]() EPC en de rest van de Crew, een zeer geslaagde meeting! __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Late update van mijn kant omdat ik sinds gisteren terug ben van vakantie
10 augustus heb ik een demo gereden samen met onder andere Pepijn, Danny en Armon. hier wat foto's van de ''GP van middelharnis'' In Nijmegen ben ik waarschijnlijk niet aanwezig, helaas. Tot Meppel ![]() __________________ |
|
|
|