![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
nx bigbore bitch
nou na veel gezeur heeft bjorn mij tog uitgelecht hoe ik een project pagina kan maken
![]() let AUB niet op mijn typ fouten want daar ben ik echt geen held in(A) even voorstellen ik ben jorn renet uit geleen(limburg) heb voorigjaar 2007 sbo gereden in scooterspecial klassen en heb daar 11de plaats behaald door gewoonweg elke meeting aanwezich tezijn ![]() verder heb ik geen scootercertificaat dus ook geen straat scooter mocht niet van mijn vader dus daarom maar un project gebouwd om op legale meeting te mogen rijde. pica van mun scooter seizoen 2007 sbo scoot nog hoog ![]() laager ![]() malaguti crosser frame met mina speed blokje Meeting eindhoven laatst sprint gereden met dit frame en blokje en dit is wat ik gehaald heb in 2007 ![]() en 120 euro derbij op meeting brugen in duitsland... Heb erna de sonic van michel fiddelers over kunnen nemen (evo tund sonic) daar heeft nog even mijn mina lang blok onder gelegen en hier nog wat mee rond gekrost. hier wat foto's toen ik me sonic net had.. ![]() ![]() ![]() fraempje... ![]() ![]() ![]() ![]() en dan ga je er zelf maar wat aan werken nos erop![]() ![]() ![]() ingekorte voorkap (voorkant verlaagd) ![]() dieper stuurtje en geschuurde kapjes en mina kortblok in gare staat eronder... ![]() ![]() mina kort blokje(A) [ir]http://i18.tinypic.com/8eu88qq.jpg[/IR opgeschuurde nosfles (krijgt ander kleurtje) ![]() nieuw mina kort overrangeachterpouly ![]() me ingekorte en opgeschuurde voorkap ![]() ![]() tot zover ben ik nu blokje licht bij tuner nu aan het wachten op me bigbore cilinder en pen13 mhr 44slag krukas dus 86cc de wielbazis blijft hetzelfde gewoon orgineel of het moet al echt niet te doen zijn met rijden als er meer nieuw's is post ik het meteen grtz jorn....!! even een post van project van daan teamgenoot minazip!! ![]() scooterspecial nr#13 (komen nog kappen op) even een kleine post van me helpjes(A) me carbonne helpje voor de goeie tijde neer te kunnen zette ![]() ![]() ![]() me helpje voor als ik ergens achterop ga aangezien ik zelf geen certificaat heb ![]() team helm voor scootercentergeleen.. ![]() pica van me tafeltje slickje me bandjes die ik verbruikt heb seizoen2007...! ![]() en heb net nog even een SD langblok ergens uitgehaald voor als minakort teveel gezeur gaat worden met de vertanding etc.... grtz jorn __________________ Last edited by Black Venom!!; 04-04-2008 at 20:42. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#13 (permalink) |
|
Registered User
|
(THIJS) die sprint gaat goed komen
![]() (WESLEY) thnx als die gespoten is zal het nogwat better uitzien (TITUS) nja dat zegge meerdere mensen dat ik op langblok verder moet merja kort blok is lichter en frame gaat nog veel vanaf binnekort dus jah ik mocht geen straat scooter omdat me vader dacht dat ik me kapot zou rijden merja ben ik zonder dat me ouders het wisten sprinter begonnen bij iemand anders en toen hij bijna klaar was mee naar huis genomen en gezecht als scooter eruit moet ga ik mee dus mocht ik thuis verder opbouwe ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
jah ik mocht geen straat scooter omdat me vader dacht dat ik me kapot zou rijden merja ben ik zonder dat me ouders het wisten sprinter begonnen bij iemand anders en toen hij bijna klaar was mee naar huis genomen en gezecht als scooter eruit moet ga ik mee dus mocht ik thuis verder opbouwe
Haha wat een actie ![]() Goed bedacht ik ben zo ook begonnen eerst caters thuis die voor `iemand` anders waren ect..__________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
vallende hollander
|
HHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOO ... andere kleur op je nos fles!!!!!!
BEN JE GEK GEWORDEN!!! dit soort druk containers worden op een zeer speciale manier van hun coating voorzien .... het is dan ook absoluut niet de bedoeling om daar mee te gaan klooien. het kan serieus fout gaan. het zit em in het vullen/legen van de fles. door de druk zet deze uit en behandelingen als deze kunnen er voor zorgen dat die uitzetting verstoord raakt. bovendien kan er door het proces van het spuiten ook oxidatie optreden aan de binnekant. ik heb ervaring met gespoten flessen vanuit de scuba duik wereld en geloof me het is het risico niet waard .... het beste wat je nu kan doen is hem rondom bestickeren tegen roest aan de buitenzijde ... ook niet met blanke lak spuiten staat verder buiten je project maar als je dit soort plannen heb dan denk je daar toch eerst even over na???? indien je meer info wil of vragen heb moet je maar pm'men dan zal ik het ff voor je na vragen/opzoeken __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
zulken onzin heb ik nog nooit van gehoord
1. de coating zit er tog gewoon op en is licht opgeschuurd.. je ziet dat de coating er gewoon nog erop zit,ik kan wel meer mensen die hun fles hebben laten spuiten. Opnieuw coating aanbrengen zal misschien gevaar op kunnen brengen. Maar spuiten zal gewoon kunnen volgens mij!! trouwens onder water heb je ook andere soort druk dan boven het water,volgens mij zal het wel mee vallen ![]() Haman of is dit een specaile coating als er een ander soort verf in aanraking komt dat de werking het zaakje zal verslechten? __________________ Last edited by project phantom; 26-12-2007 at 20:45. |
|
|
|