![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) |
|
Registered User
|
SPEED ARK...jah zal wel goed komen jeroen alleen ik heb gehoord dat de big bore al allemaal de deur uit zien en de volgende levering in maart pas weer is en epc heeft niks binnen gekregen:S
![]() maar komt wel goed k heb ergens gelezen dat het 27pk heeft gegeven met team06 pijpje dus komt goed ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
Registered User
|
weer even wat aan framepje bewerkt en radiateur zijn plaats ongeveer gegeven...
midestuk van het frame eraf gehaald die 2 stuken wat er nog opzitte haal ik er pas vanaf als ik kappen terug heb dan weet ik wat er vanaf kan.. ![]() radiateur best flak bij de grond maar net is net genoeg.. ![]() ![]() radje komt nog iets meer van de band af te staan.. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Registered User
|
FIREFOX 16) me slijpwerk is nog niet af omdat en nog wat af gehaald gaat worde van die vleugetjes wat er zitte maar daar mo9et ik me voette plaat voor terug hebbe om te kijken wat precies weg kan dus dat komt nog zekker inorde
![]() WESLEY) hij weegd voor mij nog teveel de veeringpoten zijn tezwaar en heb ze geprobeerd in te korten etc maar ik krijg de bout onderin de vooringpoten met geen mogelijkheid los dus even wat anders verzinne ![]() BJORN) dat met het racegaas is tog wel eens goed plan van WESLEY ik heb tog nog wat liggen dus ![]() maar het komt allemaal wel goed:> __________________ |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) | |
|
DE EMHAER BOY!
|
Quote:
Dus maar besloten om custom pootjes te maken Maar ben benieuwd hoe dit word en hoe je het gaat oplossen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Registered User
|
MICHEL F) jah het gaat goed komen met je ex je zal er zekker nog eens op mogen boeken
me project pagina leeft nog niet zo lang dus niet veel tijd gehad het je te zeggen dat ik er een hadTEAM_LOSI) jah ik ga eens vanalles proberen en als ik het verknal laat ik me wel ergens nieuwe vandaan komen of van aluminium maken bedankt voor reactie ![]() INTERCOOLER) thnx voor mail ![]() MOCROBEUNING) jah ik ga eens vanalles proberen ga jouw weizen ook eenss toepassen ik meld wel of het gelukt is ofniet bedankt voor het bericht![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Registered User
|
Gistere even naar epc geweest wat regelen voor de bigbore na het weekend is die binnen met krukas dan kunnen me carters eindelijk getund gestraald en alles in elkaar gezet gaan worden op het moment kom ik dus echt niet vooruit daarom geen update's
tevens heeft maat van me even naar duitsland gebeld voor uitlaat te laten maken(DN-performance) als me blokje helemaal klaar staat alle maten doorgeven inlaat uitlaatpoort taiming en worden er 5 uitlaten gemaakt voor de bigbore en dan wordt het testen welke het beste presteerd als er nieuw's is post ik het meteen .... __________________ Last edited by Black Venom!!; 05-01-2008 at 12:58. |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
Registered User
|
(MOCROBEUNING)
jah ik test ook liever van elke uitlaat 1 maar die duitser van dan maakt 5 uitlaten die hoef ik niet te betalen en dan testen en de beste koop ik ervan waarom hij dat doet snap ik ook niet maar dat zij hij aan de telefoon dus maar ik wil zekker een JS uitlaat gaan testen en ook een roost pijp maar komt goed ![]() __________________ |
|
|
|