![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#65 (permalink) |
|
Registered User
|
even pica gemaakt zoals die nu staat het is niet veel biezonders vind ikzelf zoals hij er nu bij staat merja als het goed is voor woensdag cilinder en krukas binnen had epc gebeld en leverantsier had het vrijdag op de post gedaan dus
![]() (lang blokje is er even onder gehangen dat me scoot kan rollen en niet overal heen moet dragen...) ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) |
|
Registered User
|
is te zwaar
![]() en dat gaat niet lukken aangezien ik kortblokje ga rijden dit blokje / velg heb ik even erop gebeund voor hem even op de wielen te zetten op zoon krat bier laten hangen ziet er ook zo zielig uit en dan kom ik niet bij me bier ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Rock IT! BoreBitchin
|
zeer netjes alweer kerel egt gaaf, vorig jaar had je ook al een mooie ja naar mijn mening!
,, damn dat radje xP maak er een bakje onder dan kun je mischien nog wat geld van de baan schrapen geheh ^^ ben benieuwd wat voor tijden je gaat rijden! die kiesler velg is wel dik, je 140 bandje ligt er zo verekte mooi op maar idd zoals Jorn al zegt, wel zwaar denk dat niemand daar meer mee aankomt in 2008 met de visie van sonja at scoots ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#75 (permalink) |
|
Registered User
|
FENRIS) thnx thnx dit is totaal andere scooter als voorigjaar maar ik wil nu meer dat het ook echt op een scooter lijkt vandaar de kappen etc
die kiesler achtervelg vind ikzelf ook nog altijd master merja het is het 1 of het ander.. ben zelf ook benieuwd naar de tijden merja hoop dat k sneller als voorigjaar ben dan vind ik alles best ![]() (MARTIJN) zoon spierbundel ben ik tog niet anders was ik nog zwaarder![]() (PUTTENSR) thnx alleen van de voorvork die binnepoten nog in de buitenpoten krijgen wat me niet lukt maar komt goed ![]() (TOM) keej thnx ga ik die er eens vanaf slopen (netjes slopen dan)(JORDY) jah eht wordt zekker even oefenen om met kortblokje weg te komen merja er kan altijd nog wat verandert worden als het echt niet te doen is he ![]() enjah die vertanding is idd echt minder merja veel testen en als het echt niet goed komt SD blokje erop leggen (NICK L MOLLER) ![]() DN- performac exhaust This one wil be custom made, and be tested and i wanna buy a JS exhaust and a Roost exhaust also, to test __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
Registered User
|
Kort sd blokje wil prima hoor. Er is een langer setje van malossi te krijgen, en op zo'n licht scootertje zal dat best lopen. Denk aan sonicsjeezer die rijd ook onder de 7 sec met kort blokkie en rf van rond de 8 meende ik. Heb er zelf ook goeie ervaring mee liep altijd goed hard met ori vertanding nog tijd van 7.2 en zat nog wel meer in. Verder ziet het er goed uit.
__________________ |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
Registered User
|
DN072) jah ik vind het zelf ook wel leuk pijpje en jah ik moet taiming maten van inlaat alles doorgeven als blokje in elkaar staat voordat uitlaat gemaakt kan worden dus moet wel goed gaan lopen (A)
THAZIPPA) hmm das opzich wel chil om te horen merja ik ga bigbore rijde en ik weet niet hoe die zit met zijn koppel aangezien het 86cc is maar het wordt afwachte deze week bigbore met krukas binnen en dan kan alles zover in elkaar met inlaat set van 32mm dus en ga zowiezo al un 15,41 vertanding halen voor erin dat zij epc me voor te beginnen kan altijd nog verandert worde ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Registered User
|
hmm jah ik ga gewoon oefenen en zal zekker goed komen ik schat als ik alles erop en eraan heb dat hij rond de 55 kilo komt te zitten want hij woog met langblok frame nog alles erop nos erop zadel zoals eerste paar foto's 65 kilo en laatste plaatje wat op me forum staat weegd hij 39 kilo maar daar zit niet veel op maar wel langblok en aangezien kortblok stuk lichter is en velg moet ik wel bij de 55 komen en ikzelf 70 kilo met kleding helm etc
ik zal wel wat laten horen of je moet even pagina in de gaten houden als scoot rijd hoe ik het met vertanding eraf ga brengen bedankt nog voor tips en de hoop op korte blok ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
haha nee 15/41 vertanding niet rf 15,41 jah ik had beetje onduidelijk getyp (A) als ik zoon rf had dan kan het niet goed aflopen![]() jah ik wordt er zelf ook niet goed van hoelang het duurd voordat ik me cilinder heb epc had vrijdag gebeld naar leverandsier en hij was vrijdag morgen opgestuurd naar epc merja vandaag(maandag dus) niks binnen gekregen nu maar hopen op disndag of woensdag anders ga ik hem ergens anders bestellen want ik kan niet verder met blokje niks aansluite helemaal niks dus __________________ |
|
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
Registered User
|
zo vandaag heel wat terug en binnen gekregen voor me scooter
epc belde me vanmiddag dat me cilinder krukas en vertanding binnen waren gekomen en de kapen terug waren van de spuiter ![]() pica's ![]() even de kapjes erop gezet ![]() ![]() mina langblok is niet het vaste blok!!!!!!! ![]() vind alleen dat het gat van binnekap wat te groot is maar kan ik wel mijn kneien in duwen tijdens de sprint en vind persoonlijk dat het stuur wat tever van de voorkap afstaat merja kan niet alles hebben(A) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en eindelijk me bigbore met krukas en 15/41 en test c30 uitlaat van daan binnen nog in verpaking(A) ![]() eruit gehaald (zien jullie dank ik zelf wel) ![]() c30 erbij voor te testen ben er zelf bijna zekker van dat dit hem niet gaat worden ![]() ![]() ![]() BIGBORE ![]() ![]() ![]() MALOSSI ![]() ![]() ![]() vertanding 15/41 ![]() binnekort meer foto's van frame in het daglicht ![]() grtz jorn __________________ Last edited by Black Venom!!; 16-01-2008 at 22:33. |
|
|
|