![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
Ins GhöN tshene Thön..
|
Dat gat @ voorkap is geen porum idd. Je kan beter een stuk van je binnenkap afhalen (die zijkantjes), dan heb je iig geen echt gat. Je zou dan ook mss die voorkap wat meer kunnen `dwingen` om dichter op je stuur te staan.
__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) |
|
Registered User
|
jah ik vind het ook minder ik ga kijken of ik er un gedeelte van die klep in kan maken dat het dichter is want als ik voorkap achteruit ga trekken dan komt hij tegen me band op ma komt wel goed
en anders moet ik er maar overheen blijven hangen![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
Registered User
|
(JOHN B)thnx
blokje moet eerst getund worden etc in elkaar gezet worden en dan meteen op de bank ik zal je wat laten weten als het zover is (J-TUNING) thnx man ik doe me best hem er mooi uit te laten zien merja dat gat ga ik nogwel wat op fixen dat zitte is en blijft tog K*T want ik ben betje tegroot ervoor kom niet goed weg met benen maar wordt even oefenen ![]() (SPEED ARK) is goed kerel we bellen en gaan er wat leuks van bouwen ![]() (JUSTIN ) ga jij met je lange blok ![]() kort is lichter (A) maar tog bedankt ![]() (THINUZ) dankedanke ik vind de kappjes ook echt mooi geworden zekker voor die prijs gratis ma hoop dat blokje ook wel gaat knallen heb er vertrouwen in(NICK L MOLLER) you can buy it bij DN_PERFORMANC in germany i'm driving with the best exhaust because you have the best results with it.. thats very logical (SPEEDFREAK) thnx jah de kit was al eerder uitgeleverd maar epc had verkeerde besteling binnen gekregen daarom duurde het zo lang bij mij(KEEEEEESSSSIIEEE) dankje schatje die +80 roling gaat er zeker komen met mijn homie aan me zei (K)(DAIMY) danke man je komt maar langs bel me maar ![]() (MMAN)danke man ziet me zeker bij de start ik wil altijd sprinten zodra het kan ![]() me blokje gaat zo snel mogelijk in elkaar heb nu alles bij elkaar en zaterdag naar tuner dus mis nog voor de de vakantie(carnaval hier in limburg dan) wordt het aangetrapt (Michel F) danke man je ex wordt goed verzorgd reken daar maar op (K)__________________ |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Registered User
|
zo heb weer eens wat aan me sonicje gedaan
het gat in me binnen scherm kan ik klep voor maken beetje aanpasen figuurtje inmaken laten spuiten en er op 1 of andere manier op monteren moet wel gaan lukken ziet er denk ik persoonlijk better uit ![]() onderkuip pasend gemaakt voor radiateur ![]() ![]() veering poten aanpasen steken nog uit ![]() rotzooi uit me veering poten ![]() rezultaat ![]() vergelijking scooter benen ![]() even zitten(A) ![]() of tog maar anders ![]() ik kom totaal niet goed weg met benen om van start pozitie naar verder op het zadel schuiven en dan ligend te komen dan moet ik heel wat stunts uithalen voordat ik goed zit dat wordt afwachten en proberen te oefenen tevens ben ik ook gevraagd voor scooter te showen op motorbeurs UTRECHT bij de stand van SBO van 31jan t/m 3feb maar ik ga 2feb op snowboard vakantie dus ben als het kan maar 1 dag met scooter op de motorbeurs (A)dit post ik later deze dag dan de rest de motorbeurs gaat jammer genoeg niet door voor mij omdat ik op vakantie ga en er dan geen vervoer voor scooter is om die terug te krijgen jammer maar helaas ![]() __________________ Last edited by Black Venom!!; 19-01-2008 at 12:45. |
|
|
|
|
|
#112 (permalink) |
|
Registered User
|
(wesley) thnx man zoals je ziet kan het ook met kappen laag en klein hoeft het geen frame voor te zijn he
blijft het tenminste beetje un scooter dat vind ik het vetten eraan (A) verder niks tegen frame racer's voorigjaar zelf mee gereden![]() (john G) srry van die B jah maar ik kan ook niet gaan want ik ga 2 feb op vakantie dus en het is tot 3 feb echt jammer merja ze vroegen al of ik nog iemand wist met superspecialframe en had ik jouw gezecht want vind um echt bruut maar jah ze zijn je dus al geweest![]() (nelis) je hebt je mail ontvangen als het goed is succes ermee en bedankt voor je reactie ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Registered User
|
(JORDY) jah het is zeker kamikaze zitpositie als ik zo op het achterwiel kom kan ik totaal geen evenwicht bewaren en als ik neerkom heb ik me lichaan niet lekker instaat om zoon klap op te vangen en voorwiel recht te houden dus ik moet echt wat gaan verzinnen merja die steuntjes heb ik al liggen dus
goed gezien is ook stuk makelijker![]() alleen gaat de beurs voor mij niet door ben dan op vakantie jammer genoeg merja spreek je nog jordy ![]() __________________ |
|
|
|