![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#125 (permalink) |
|
Registered User
|
(michel/Bjorn) kom op jongens zo erg ben ik tog niet en ook niet geweest overdrijven kan ook
(A)(NICK L MOLLER) www.dn-performance.de ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#127 (permalink) |
|
Registered User
|
(VRTROX) danke man..
ik maar voor de radiateur nog racegaas voor het ergste tegen te gaan en ander koop ik me wel un nieuwe zo gek duur zijn die dingetjes niet ![]() Kleine update me veering poten zijn opgahaald geworden en worden woensdag afgedraaid en van binnen helemaal leeg gemaakt is het wat lichter en ziet er strakker uit tevens is me blok bij de tuner is op het moment aan carters bezich komen binnekort foto's van __________________ Last edited by Black Venom!!; 21-01-2008 at 20:42. |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
Danish Tuner 100%
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#129 (permalink) |
|
Registered User
|
vandaag weer vanalles terug gekregen dus meteen weer posten
![]() kelkje laten maken voor op me 32mm koso carb hier nog zonder kelk.. ![]() hier de kelk erop alleen nog even alles polijsten ![]() ![]() achtervelgje afgedraaid en gestraald ![]() ![]() ![]() velgrand moet nog gepolijst worden en dan kunnen ze gespoten worden.. voorpoten laten afdraaien (bedankt alain )![]() ![]() poten worden ook geheel polijst..! grtz jorn xxx__________________ |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
#Vintage 1986#
|
Quote:
Binnekort moet ik daar ook maar eens aan beginnen weet je soms onder welke hoek je de slede hebt gezet ? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#135 (permalink) |
|
Registered User
|
haha nou zo ongemakkelijk als hij erop zit hoef ie straks denk ik niet te zitten. Ik dacht ook niet te kunnen starten met die sonic, maar je merkt al snel genoeg met de juiste vertanding kun je gewoon op je zadel blijven zitten. Ziet er allemaal erg netjes uit.
__________________ |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
Registered User
|
(KEVIN P) danke.. jah die poten zijn idd veel vanaf gegaan
(RENZOKE) thnx vind de velgjes ook mooi geworden ma ik heb ze zelf niet afgedraaid dus weet niet precies hoe het gedaan is sorry (JEROEN) ik vind hem gewoon 32mm nee grapje ma op verpaking stond ook 32mm merja heb ik toen gekocht bij scootxtreme dus dan kan je er nooit van opaan gaan (JORDY j-tuning) danke man ja als je eens sprintje wilt rijden neem maar un dag lecentie voor superspecial en knal maar je hebt tog ervaring met rijde ![]() (THaZippa) zodra hij rijd ga ik oefenen en zal ik wel filmpje posten hoe ik zit en hoe ik wegkom en nog bedankt voor het compliment![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#138 (permalink) | |
|
EPC/RST
|
Quote:
ik zou gwn de langste vertanding die er is in knallen en dan op hoop van zegen nee, komt wel goed jorn. je kan hem altijd nog verlengen mocht het helemaal niet gaan. dit jaar wel een keer de pssst indrukken hea...__________________ |
|
|
|
|
|
|
#140 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() Ga eens banken dan weten we gelijk of die cilinder wat is ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#142 (permalink) | |
|
EPC/RST
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#143 (permalink) |
|
Registered User
|
Ja klopt mja hopen is wat anders als zeker weten... en NX gooid ie er vast bij de start niet al op. enough of the discussion let the boy talk
![]() Weet je al of je met je korte blokje gaat rijden of met je lange blok? ik zit ook nog in twijfel aangezien dat korte blokje het erg lekker deed op 150 meter bij mij. __________________ |
|
|
|
|
|
#144 (permalink) |
|
Registered User
|
(J.J) chil dat gewicht is mee genomen zien er weer stuk better uit dan met die dingen allemaal uitsteken hou ik niet zo van
en was zeker lage gistere en helemaal gestoord in het donder knalle met je sonic !!! vet man!!(JORDY j-tuning) jep langse vertanding zit er al in enjah we hebben al zogoed als un terein waar we kunnen gaan oefenen met het team kwa sprinte enzo als hij rijde dus gaat goed komen![]() (PuttenSR) danke man vet om te horen ik heb je pm terug gestuurd!!(J-tuning/Tha Zippa/johnG) het is gewoon afwachten wat het gaat doen op de bank en zeker op straat ik ga tog proberen de nos zo snel mogelijk na of bij de start te gaan gebruiken bij kwalificatie's gewoon oefenen en wachten op de eerste bank runs dan kan er gestreeft worden naar een bepaald vermogen en hopelijk goede tijden ![]() (Thazippa) ik blijf tog bij me mina kortblokje ga het tog erop wagen ![]() __________________ Last edited by Black Venom!!; 25-01-2008 at 16:47. |
|
|
|