![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack (2) | Thread Tools |
|
|
#310 (permalink) |
|
Suzuki TL1000R
|
buiten dat het te schuin staat zal het niet prettig rijden met een balhoofd dat zo recht staat.
Kleine gaten in de weg kunnen dan fataal worden. ik zou dus ook even naar de rij-eigenschappen kijken, voordat je de weg opgaat. Verder ziet het er erg netjes uit ! groetjes arthur __________________ |
|
|
|
|
#312 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Ik ga morgen deze staaf wel inkorten om zo de maat te bepalen.
En radje blijft eerst nog eventjes want ik heb nog kosten genoeg tot aan Meppel. En dan krijg je ook nog een boete van € 50 euro voor fout parkeren OP school , zal der nog eens een keer heen gaan![]() __________________ Last edited by Michel #197; 05-03-2007 at 23:15. |
|
|
|
|
#316 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Hier dan eindelijk de update van het banken
![]() Kevin was zo lief om eventjes 400 kilometer om te rijden om zo samen te kunnen banken @ easy riders . Omdat wij moesten wachten op Rolf hebben wij eventjes wat foto's gemaakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nadat Rolf kwam opdagen zijn we snel naar binnen gegaan omdat het buiten hard waaide en koud was . Scooter viel ook nog bijna om![]() Njah mijne eerst op de testbank geknald en het probleem van de vorige keer dook ook weer op. De rotor was op de 1 of andere manier verschoven . Maar na deze goed gezet te hebben we geblokkeert gemeten en kwamen uit op 15.4 pk als ik het goed heb, en met 3.5 rollen kwam der 16 pk uit rollen. Vond het wel een matige score maar dit kan op heel veel punten verbeterd worden . Zoals de inlaat en de uitlaat. Ik ga nog een keer de HR4 testen en moet nog een keer een C21 zien te regelen om te testen . Denk dat ik wel met 16 pk aan de start van Meppel verschijn. Ik zal met een hogere score meeting Eindhoven verlaten![]() UITDRAAI VOLGT NOG Alwel een link van de film http://video.google.nl/videouploadfi...91124a9f4d196e *let vooral niet op de carterkap *Morgen komt de staaf van R³ Robin binnen . Nu ga ik eerst stoppen en mij bezig houden met het vervoer, een trekhaak regelen en de kar in orde maken .Reacties zijn altijd welkom ![]() __________________ Last edited by Michel #197; 19-03-2007 at 23:45. |
|
|
|
|
#318 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Raar dat je er niet meer aangetikt hebt (fadi is goed in ze werkt, dus dat kan het niet wezen)
Denk dat je even verder moet zoeken, zoals Flensje. Het zijn de kleine dingetjes die het doen waarschijnlijk. Xieje aan de start, volgende maand ![]() __________________ |
|
|
|
|
#321 (permalink) |
|
19,3 Manston 2 Peug
|
Best een nette score.
Zit zeker verbetering in, maar het gaat al de goede kant op. Je moet wel beseffen dat de 20 pk grens nog maar een paar keer is overschreden op peugeot. Er zijn,vooral in het verleden voornamelijk scores geweest van rond de 16 pk. Dus je doet het best netjes, en die verbetering komt er aan. Succes __________________ |
|
|
|
|
#322 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Der zijn 2 punten die aan verbetering toe zijn, De inlaat en de uitlaat
. Met een V-Force en een C21 / HR4 komt er zekers wel een hogere score uit rollen. Heb al plannen voor volgend jaar maar dat wachten jullie maar lekker af![]() bedankt voor de reacties ![]() __________________ |
|
|
|
|
#324 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
kevin heeft 17.6 pk gescored. Staat waarschijnlijk op zijn project @ www.n00bfreaks.nl mjah kun jij ook al niet komen
.En waarom ben jij niet online ?__________________ |
|
|
|
|
#326 (permalink) | |
|
Super9Racer
|
Quote:
ja ben nog ipbanned emo nee ik ga zo eten k kom wel straks online |
|
|
|
|
|
#327 (permalink) |
|
---
|
16? zit veel meer in
3,5 lijkt mijn veels te licht!!!! ha dik je al gezegd. je moet niet minna en pia toeren aanhouden. knal er 4,5 in ik ik durf bijna met 100% zekerheid te zeggen dat je zeker 18 pk haalt!! ik draai met 4,45 en fadi draait met 4,6. met me standaard manston en c20 4,7 het klinkt raar maar je draait gemiddeld een gram hoger als de andere blokkken. (als je dit geprobeert hebt om zwaarder te gaan. heb ik niks gezegd. alleen dit is mijn ervaring met denk al 5 peugeot blokkken en die draaien alemaal rond dat) __________________ |
|
|
|
|
#328 (permalink) |
|
Ex-SBO #155
|
ik had inderdaad 17.6 pk...met maar 1 run haha
ik heb op goed geluk sproeier 155 erin gelegd, 3,25 gram rollen die veelste licht waren en verder stond mijn voorontsteking nog op 1,1 mm wat dus erg laat is, toen hebben we een run gemakt (zelfs zonder labda meter op de team omdat dat niet ging) en toen bleek uit de grafiek dat het vermogen compleet instorte na 13000 toeren ongeveer (keer nakijken zodra de uitdraai op internet staat) het probleem was een v-snaar die in het carter aanliep zodra hij hoog genoeg in de vario klom...toen zijn we dus ook weer direct gestopt met banken...we hebben wel even snel de HR4 erop gelegd met dezelfde afstelling :emo: en toen kwam er toch 17,6 pk uit..wat voor mij dus verrassend hoog was de cilinder is verder ontuned en heeft in mijn ogen erg brakke spoelkanalen (zie project voor foto's...)...dus ik denk dat 20 pk toch minimaal moet lukken max vermogen zat op dat moment op 12,4K meen ik...maar ik ga binnenkort mijn cilinder etc laten tunen verder heb ik mijn v-snaar probleem opgelost als het goed is (gisteravond aan gewerkt) dus...dat komt wel in orde ![]() al met al..mijn score zegt vrijwel niets aangezien we hem niet eens hebben afgesteld door dat v-snaar probleem ik heb nog even op straat geboekt daarna en hij kwam inderdaad ook niet vooruit door die lichte rollen (vegeleken met vorige week)@michel...ik heb vandaag even mijn carterdeksel met belgom chroompoets gepoetst..dus de volgende keer maak ik we leen betere foto haha __________________ Last edited by MHR-Speedfight; 20-03-2007 at 20:48. |
|
|