![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack (2) | Thread Tools |
|
|
#66 (permalink) | |
|
Ex-SBO #155
|
hey gaylord
![]() srry dat ik je spatbordje nog niet had opgestuurt...dinsdag heb je hem ![]() ps: mn scoot loopt eindelijk ding loopt lekker en hij klinkt nog g**l ook, helaas vind de rest van het dorp dat niet... waar blijft jou update Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Vervelend
|
Peugeot is eigenlijk te zwaar om mee te sprinten . Maar wel de vetste scooters ertussen imho .
Deze ziet er chill uit . Ik zou persoonlijk wel een ander spatbordje monteren , deze is zo lomp , bol en groot . Ik vind de kleurtjes wel tof en het ding is zeker netjes . Veel succes ermee . |
|
|
|
|
#76 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
hoezo te zwaar? ik zag een Dragster op Eindhoven sprinten en die deed zijn naam geen eer aan , maar spatbordje word ook nog wel aangepast![]() En @ Danny: Ik denk dat dat komt door de hoek van de foto __________________ |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
SBO Stalker #27
|
Quote:
Hoezo verneukt, hierna gewoon schuren heb ook een keer me kap gedaan met verfafbijt waar erwin. bij was dat werd ook een zooitje maarja daarna goed schuren en hij zag er netjes uit. Overigens wat en cool ding zeg die lekkere dikke slof van een filter erop en die slickss, vaak vind ik frameracers wat minder maar deze mag ik niet missen.Misschien een keertje vrij sprinten ? ![]() Hoop je nog een keer te meeten en scoot te zien irl. Gr Rene __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Vervelend
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Hier eventjes een nieuw beun object
![]() . Ik wou al een tijdje een kar voor de scooter hebben ...(waarom denkt iedereen voor achter de scooter ?.)![]() Niet te duur, niet te groot...perfect voor de scooter ![]() Ik heb hem net opgehaald en ga niet in het donker knooien, dus morgen maar eventjes kijken. Het idee is om alles traanplaat te doen ...maar ligt eraan wat Danny aka Xbox Phantom kan regelen![]() __________________ Last edited by Michel #197; 29-09-2006 at 21:29. |
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Wat is er mis met mijn uitlaat?...met uitzondering dat hij verneukt is dan.
Mijn wielbasis is gewoon standaard, ofjah kan ook door het verlagen komen. En als je me 500 euro doneert heb ik hem over 2 weken lopend....geld is het probleem....sinds de start van het project eigenlijk , mjah tis niet anders.__________________ Last edited by Michel #197; 29-09-2006 at 22:05. |
|
|
|
|
#87 (permalink) | |
|
---
|
Quote:
vind de positie van de demper niet echt mooi. zou mooier vinden alsie paralel loopt met je velg en dat je demper naar beneden wijst. dat lijkt me stuk beter staan. is niet zoveel werk ook. elk project kent het probleem van geld wel. gewoon rustig aan doen dus. khou hem in de gaten! __________________ |
|
|
|
|
|
#88 (permalink) | |
|
SBO Stalker #27
|
Quote:
Aaaaahhhh ![]() komt wel goed, en ik tik wel op je schouder als ik je ziet rijden ![]() |