![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
BB, wat anders?
|
Project fentum & BB-NX Reeser
Hallo mede scooterdudes
ik ben Niels, 19 jaar en ik kom uit de regio Alkmaar en ben al een paar jaar bezig met scooters, alleen heb ik nooit ergens gereden zoals: SBO en friesche sprints. wel 2 keer in Belgie,,, Heule en Harelbeke Natuurlijk ben ik wel vaak aanwezig omdat mn vrienden wel met SBO meedoen en ik kom ook als toeschouwer bij de friesche sprints Doelen: Sprinter gereed maken voor SBO 2009 Phantom optisch opfrissen Veel SBO meetings afgaan De jongens van "onze groep" helpen met SBO 08 En veel lol hebben tijdens sleutelen en meetings. Kwa prestaties, Wil ik boven de 25 pk komen met de BB en met NX derbij wil ik tog wel over de 32 pk Tijden van onder de 7 sec. rijden Na een kleine tijd te hebben gesleuteld aan mn nieuwe aanwinst, heb ik toch maar besloten om het project met jullie te delen ![]() Hiermee bedoel ik mijn Phantom project. Dit project is eigenlijk meer voor de fun, omdat ik nog heel wat onderdelen had liggen die eerst voor een ander doel zouden worden gebruikt. Ook staat er in mijn projectnaam: "BB-NX Reeser". Dat is omdat dit een 2e project van me is waar ik ook rustig aan mee bezig ben. Hiermee wil ik gaan rijden met SBO seizoen 2009. Van dit project zullen af en toe wat update's komen ![]() Ook heb ik hiervoor dus al een Firefox Project gehad. waarmee ik een tijd had van 7,01 in Harelbeke op de 125m Hier nog een plaatje ervan: ![]() En een Filmpje: Nu heb ik dus een Phantom aangeschaft voor een prikki ![]() Het mooie van dat ik deze aangeschaft heb, is toen ik het blok eraf had gehaald, En don en ik de Cilinder bekeken ( EVO ) Bleek het de oude evo te zijn van Don. Die Evo zat eerst onder de SR van Don. ( Die scooter was 2 jaar geleden gestolen uit Don zn schuur). Stom toeval dus, maar ik ga daar verder niet veel over zeggen, dan mag je een PM sturen ![]() Nou, Na veel te hebben getypt, werd het tijd om eens echt te beginnen ![]() Hier de fotos van de phantom die ik heb gekauft. ![]() ![]() De kappen hiervan wordt nog het een en ander aan verplamuurt etc. En dan opnieuw gespoten ![]() Ik had dus al een aantal onderdelen liggen, hier de foto's: De velgjes: ![]() Kickstartparts, ophoogblokje(tijdelijk), benzinefilter ![]() SSP Snelgas ![]() Het blokje die ik nog had liggen ( op carb, vario en ontsteking na ) ![]() Ook ben ik bezig geweest met polijsten, hier wat plaatjes ervan: Carterkap ![]() Wig, kelk, kop.huis ![]() Rempotjes ![]() Ook een imo leuke helm aangeschaft en een brilletje derbij ![]() ![]() Dit is tot gister toe aangeschaft gedaan. De komende tijd wordt ook wel duidelijk wat ik nog meer in huis had aan spullen daarover dus later meer... Vandaag heb ik de bandjes ( Pirelli evo 22'ers ) om de velgen gezet @ mn oude stage. En meteen verse voorwiellagers erin geperst ![]() dan krijg je ongeveer zoeits: meteen effe mn remschijf erop gezet: ![]() Ook heb ik het Crossblok er op gezet: ![]() glimspul ( kmoet alleen nog een beetje poetsen )Setup tot nu toe: Malossi Cross 7T Malossi RHQ 85mm Overrange Polini Evo vario HPI06 28mm oko hebo spruitstuk Dpr team 06 uitlaat Malossi 13-44 vert. Ook ben ik bezig met een Bigbore 86cc blokje ![]() Met de bedoeling erachter dat het blok onder een mooi alu sprintframe komt te hangen. Dat frame is er nog niet, de onderdelen zo goed als wel ![]() Bigbore86cc ![]() 34mm Koso carb, Malossi filter, Nx drukmeter, Denso Iridium bougie ![]() NX Kit en Bigbore Krukas ![]() PVL digi roter ![]() zoals je kunt zien heb ik al aardig wat verzameld ![]() Het BB blok wordt onderhanden genomen door Heiko F. Ook zal hij een wig maken voor mn blok. En natuurlijk nog het een en ander maar daar later meer over ![]() Volgende updaat: Remmen ontlucht Scooter rijdend Achterstaaf ( Delano productie ) Tot Laterr ![]() ![]() __________________ Last edited by Niels..; 16-07-2008 at 21:45. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) | ||
|
BB, wat anders?
|
Quote:
![]() hehe laten we het hopen ![]() Quote:
![]() en tnx ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
SBO #112
|
Nelson!
Het BB blokje gaat zeker een leuk blok worden!! En het was natuurlijk echt supertoevallig dat mijn fucking evo onder die phantom zat! ![]() Phantom komt ook helemaal goed. De onderdelen heb je al. Nu moeten we nog aan de slag! ![]() Ik spreek je zaterdag natuurlijk weer op me verjaardag! ![]() En ik vond het weer gezellig dat je me kwam stalken op me werk vanavond. ![]() Spreek je vriend! |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | ||
|
BB, wat anders?
|
Quote:
binnekort maar weer eens aan de zaak ![]() tnx dude ![]() Quote:
we zien elkaar idd wel in Hengelo ![]() __________________ |