![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
streetmagic project
|
Project SONIC
hello ik ben Dirk-Jan
jullie kennen mij misschien wel van de buxy project die ik helaas nog niet af heb kunnen maken omdat hij door de politie inbeslag genomen is ik heb nu een nieuw project ik heb laatst de aprilia sonic van [NHO]wouter gekocht en heb besloten om daarvan een project te gaan beginnen de setup: Cilinder: MHR speed 04 max JS tuned uitlaat: Yasuni C21 Black krukas: Malossi RHQ pen12 Cabereteur: 24mm kartcabereteur Vario: Malossi MHR 2000 Membraam: stage6 V-force luchtfilter: Malossi E13 Koppeling: Deltaclutch* Kopelingshuis: Malossi MHR Wingbel* Carters: maximaal getund er gekotterd door facilly Poulies: Malossi MHR overrange V-snaar: malossi MHR kevlar halfpouli: Malossi MHR spruitstuk: gewoon een plaat waar kartcabereteur op zit ontsteking: HPI 2005 lagers: C4 wat met een * dat moet ik nog kopen dan het optiche gedeelte ik ga de voorkap een beetje bewerken anders maken met polyester, en de achterkappen ga ik ook een beetje aanpassen. Er komt ook een keertje een andere kleur op. tntstuurtje nieuwe sr rempotjes een witte sebac achterveer een aerox achtervelg tp carterkap radiateur van een zip het doel ik wil veel pk's scoren en ik wil op de sprintbaan een leuke tijd neerzetten. en dan nu de foto's van de scooter toen ik hem kreeg heb ik geen foto's meer en van de cilinder enzo ook niet meer hier de rest van de foto's. het blokje mhr 2000 vario hier sonic zonder kappen zoals je kan zien is het frame een beetke kaalgeschuurt er zijn wat dingen afslepen om het frame iets lichter te maken. gat gemaakt in buddybak voor de luchtfilter de plek voor de radiateur stuur met nieuwe rempotjes zo ziet de scooter er nu uit. en ff een plannetje voor de voorkap Upate 19-02-07 zo er is weer veel gebeurt frame is gespoten en velgen zijn gespoten tank is gemonteert en killswitch ook en gaskabel ook al hier de foto's dat waren de foto's ik moet alleen nog maar een achterremklauw kopen en dan alles netjes inelkaar zetten en dan kan ik hem aantrappen 30.03.07 zo weer een update het is een tijdje geleden ik heb laats een koppelingshuis gekocht en een delta clutch en een achter remklauw dus ik heb hem inmiddels al een keertje aangetrapt en uiteraard een rondje gereden en ik moet zeggen het gaat egt hard autowheely’s als een idioot wel egt anders dan me buxy maja hier de foto’s toen zag ik op internet een advertentie staat van een MHR speed 6T henk slinger tuned (ex cilinder van [5th]patrick) dus ik dacht die wil ik wel hebben dus ik onderhanderlen met raymen en ik heb hem gekocht voor m’n sonic nu kan m’n oude speed op m’n buxy hier de foto’s van de cilinder met nieuwe wand. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dus ik hoop binnekort te kunnen gaan banken met deze cilinder op de sonic en dan kijken hoeveel pk eruit komt filmpjes volgen nog Dit was het even voor vandaag binnekort een nieuwe update. de update's komen in de eerste post laterz DJ __________________ Last edited by Dirk-jan; 30-03-2007 at 21:47. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) |
|
streetmagic project
|
iedereen thnx voor de reacties
ik heb voor een kartcabereteur gekozenomdat ik nu niet me subframe hoef te verlassen en ik had de cabereteur nog liggen en het is leuk om ermee te testen. ik laat de kleur van de buitenkappen er nog wel een tijdje opzitten omdat het best een leuk kleurtje is vin ik zelf voor tijdelijk. __________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
streetmagic project
|
thnx
ja slim ben ik he overstappen naar mina ja ik weet nie die agent zij dat ik hem misschien niet meer terug kreeg ze zijn hier in het gooi daar best streng in maja als ik hem trug krijg heb ik 2 sprinters morge maar weer eens bellen __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
streetmagic project
|
@ tommy: ja zoiets dacht ik eerst ook
maar ik had nog een aerox velg liggen du ik dacht dan gebruik ik die @ renzoke: thnx man @ [RSC] Wesley: thnx ja we kunne wel met 30 man daar aankomen maar dat zou weinig uitmaken denk ik maja __________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Koning
|
pfuw ik weet wat je mee maakt heb mijn sprinter toen ook 2 maanden achter de tralie's moeten zien staan word je gewoon schijt ziek maar als je hem terug wilt gewoon net zo lang met justitie contact blijven opnemen en dan krijg je hem hopelijk wel terug
![]() veel succes met deze sonic igg! Grtz __________________ |
|
|
|