![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) |
|
Registered User
|
*UPDATE 26-07-2008*
Deze week 2 pakjes binnen gekregen : ![]() Wat zat er allemaal in : ![]() ![]() ![]() ![]() Enige slechte aan bestelling is dat wigje max tuned is en gepolijst was maar daar zie ik niet veel van. SP Racing kelk gepolijst is gewoon een stage 6 kelk ( die niet eens op de 30mm past ) Het goede was dat ik de bestelling na 1 week al binnen had. __________________ |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Registered User
|
Ja is de overrange set vn cette.
Vandaag mail gehad vn sp ze hebben me dus de wig voor vl14 gegeven. Ook de kelk is de verkeerde,beide onderdelen gaan retour en worden gewisseld, ook heb ik mijn PVL Digital binnenrotor besteld , deze word samen met wig & kelk verstuurd. Deze week ook alle lagers van het blok nieuw zette en vertandingskamer poetsen want deze ziet er heel slecht uit door blok te spuiten. __________________ Last edited by ABT_SprintAC; 29-07-2008 at 00:37. |
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Registered User
|
Deze week komt er nog eens update.
Paar onderdelen zijn onderweg zoals : Aerox radiator Reich pompje Stage 6 Slick 130/60/13 Inch Stage 6 Slick 120/70/12 Inch Malossi MHR Primaire vertanding 13/44 Polini Secundaire vertanding 15/42 Top Performances transmissie deksel Wigje ( thx Renzo ) Stage 6 V-force 3 DE ECHTE ( thx Renzo ) Malossi AM6 Spruitstuk ( thx Renzo ) Als de onderdelen binnen zijn post ik nieuwe foto's. __________________ Last edited by ABT_SprintAC; 08-09-2008 at 22:31. |
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
#Vintage 1986#
|
Pakje is vandaag op de post gegaan zoals ik al heb gezegt. Moest je er nog vragen over hebben dan hoor ik het wel via msn.
Het blijft een geweldig apparaat alleen vind ik de voorkap niet zo mooi maar dat is kwestie van smaak hé! succes ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ben ook op zoek naar iemand of een bedrijf dat de kappenset uit kevlar of carbon kan maken. dus als iemand er eentje weet laat me dat gerust weten. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Registered User
|
* UPDATE 11-09-2008 *
Vandaag 2 pakjes binnen gekregen , nog 2 te gaan ![]() Renzo's old inlaatsetje ![]() ![]() Radje + reservoir ![]() Nu zit ik wel met een probleem denk ik. Met de nieuwe inlaat staat mijn carb te schuin vrees ik. Straks maak ik foto's hoe de carb erop staat. Hopelijk met behulp van een langere veer komt ie wat rechter. Nu verwacht ik nog : Reich pompje Stage 6 Slick 130/60/13 Inch Stage 6 Slick 120/70/12 Inch Malossi MHR Primaire vertanding 13/44 Polini Secundaire vertanding 15/42 Top Performances transmissie deksel Staks ook even geld overmaken voor een NOS kitje ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
Als je em naar voren plaatst hoef je waarschijnlijk niet eens een filter.
en als je wilt testen of dit goed gaat met de carb zo. dan moet je er gewoon effe een benzine slangetje op aan sluiten en er wat benzine door laten lopen.. dan merk je het snel genoeg. Misschien vlotter nog een beetje bijbuigen en hopen dat hij hem niet leeg trekt tijdens het rijden. __________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik ga hem gewoon naar voor plaatse , als de scoot rijd probeer ik het wel eens naar achter.
Gisteren ook mn achterband & reich pompje binnen gehad. Heb ondertussen ook iemand gevonden om de volledige kappenset uit carbon te late maken maar ben nog aant wachtten op prijsofferte. __________________ |
|
|
|