![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#122 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Jaspah thnx!
![]() Om dan zelf maar even het verhaal er bij te doen: Na de wintersport maar weer begonnen met het opbouwen van de Slider. Remmen gemonteerd, stuur etc. afgemonteerd, voorvorkpootjes er weer opgezet en zo nog meer kleine dingetjes. Geen idee wat het hok nu weegt, geen zin en tijd gehad om het te meten. Een ding is zeker, ding is gewoon echt laag. Heb m'n vorige slider gister weer er bij gepakt, en ter vergelijking er even op gezeten. Pfuu, wat een verschil Hier de foto's even fullsize: Stuurtje incl. Mountainbike remhendeltjes en Mychron 3: De door Big-Sexy gepolijste voorvorkpootjes: En dan nog 2x Lowrider :Een dezer dagen bezig met KVS reservoir, want oude zat me toch niet lekker. Ook komt er een ander bandje, en maybe een leuk ander achtervelgje ![]() Ook komt er deze week een nieuwe ontsteking, meer daarover volgt later ![]() Tot de volgende update ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Zooo, en dan maar weer een update
![]() Een kleintje dan. Vanmiddag kort even bezig geweest met een KVS reservoirtje, wat me wel naar het zin is. Andere dingen krijg je gewoon met geen mogelijkheid achter je voorkap geprutst, en ik wil het systeem wel compleet werkend houden. Dus dan moet je zelf iets maken ![]() Zie hier, m'n eigen miniatuur KVS reservoirtje ![]() ![]() Dingetje past perfect, en nu eindelijk van dat gezeik af. Op dit moment moet ik nog m'n voorvelgje wit laten spuiten, m'n Deestone die een dezer dagen binnenkort monteren, en dan het spul compleet afmonteren om te gaan banken. Daarna zal nog een korte sessie van borgen volgen om er voor te zorgen dat m'n machine compleet SBO Ready is. Heel misschien worden beide velgen ook nog afgedraaid, maar dit is nog niet zeker. Lijkt me wel erg vet, maar hangt er van af wat het me gaat kosten, en wat ik er in verhouding mee opschiet. Eerst maar zien wat de weegschaal aangeeft als het ding compleet in elkaar zit. Dan verdere acties plannen. Als het gewicht me niet aanstaat heb ik nog zat puntjes om kilo's mee te laten verdwijnen Maar dat volgt later ![]() -edit- Ding ziet er mega groot uit @ foto is maar iets van 10cm breed. Weegt ook maar 3xx gram ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | ||||||
|
Pfew, al die draden
|
En nog even de quotes afhandelen
![]() Quote:
Ga jij nou maar voor de 3e keer het stof van je kappen halen ![]() 10", plus 3cm veerweg. Denk dat die van mij nog een stukje lager staat als die van jou ![]() Quote:
![]() Quote:
Stuur die pijp nou maar op, dan test ik hem wel even ![]() Quote:
Komt helemaal goed ![]() Quote:
![]() Quote:
Remt ook gewoon goed. Valt irl. dus mee ![]() __________________ |
||||||
|
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Ok, ik meende 3xx, maar het is 49x geworden in totaal
maar het zit ![]() Als het goed is krijg ik een dezer dagen m'n PVL met Twins Curve, en dan maar zien of dat wat is. Veel goede verhalen over gehoord, dus we zullen het wel even testen pippi Ook heb ik m'n Aim compleet netjes aangesloten en alle kabeltjes etc. netjes langs het frame getywrapped. Morgen zal ik even wat duidelijke fotos maken, en verder bezig gaan met het afbouwen. Ook het velgje wil ik morgen even spuiten, maar moet even zien of ik ergens fatsoenlijke paint kan krijgen. In ieder geval morgen post ik wel wat pica's ![]() Owja, thnx voor de reacties mensen Doet me goed ![]() __________________ |
|
|
|