Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > Projecten & Rides > Projecten

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Closed Thread

LinkBack (2) Thread Tools
Old 31-03-2007, 21:02   #271 (permalink)
Super9Racer

Kenzie's Avatar

Send a message via MSN to Kenzie
wel paar filmpjes kunnen maken?
Kenzie is offline  
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 31-03-2007, 21:29   #272 (permalink)
TTE Mooierd #221

dragsterlover's Avatar

Quote:
Originally Posted by E.Stuntin_Lau View Post
Balen man, klein trekje van die 7t's tegenwoordig

trouwens..het was niet Rolf zn v-snaar maar die van mij..
Wel jammer dat je niet uitvoerig hebt kunnen testen, gezien de afstand die je hebt moeten afleggen voor de banksessie..

En over de mengselmeter van de bank, met mijn brommer liep ie op 12,4 delen met sproeier 140. Zo gek is sproeier 132 nog niet dus..

X

Laurens
aha dus jouwn snaar. Maar dat wouden we dus testen
Idd balen maargoed. En tjah kwa sproeier ik geloof lucas en rolf wel.

Quote:
Originally Posted by Kenzie View Post
wel paar filmpjes kunnen maken?
Neej geen tijd voor gehad

# 221 Scootin Biatch Maand Sept.2007
150 Meter In 6.96sec.@ seizoen 2008
dragsterlover is offline  
Old 31-03-2007, 22:17   #273 (permalink)
Registered User

ThaZippa's Avatar

Weet je wel zeker dat het alles goed is met die mengselmeter. Ik reed @ xsh met 140 en dat was richting krap. Heb ook 7t echte keihin etc. Zou haast denken dat het daar aan ligt. Bij Marco op de bank rijden ze allemaal met sproeier 140 zon beetje, niet lager.

Old 31-03-2007, 22:25   #274 (permalink)
Mooiboii

Titus's Avatar

Send a message via AIM to Titus
Mijnes peerde omdat die gewoon te arm liep Servie mjah toch al een lekkere begin score ff nieuw zuigertje en weer vlammaa

Old 31-03-2007, 22:57   #275 (permalink)
F O R U M Psycholoog

Steven.'s Avatar

Is die mengsel meter niet gewoon smerig @ Easy riders? Omdat ze daar allemaal vast lopen. Met zo`n sproeiertje zou ik zelf niet eens durven rijden... En titus zijn ding liep vast door switch v-force/vl14, en die liep op eindhoven ook al arm zei marco, toch Tiet?

Old 31-03-2007, 23:17   #276 (permalink)
omfg kyle!?

Michael's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
ik denk niet zo dat het aan de mengsel meter ligt, want mijn 7T'er is ook op dezelfde manier kapot gelopen(reed gewoon op straat). Gelukkig ook alleen een veeg dus is weer te "maken."

misschien is het wel de 7t, keihin combo die niet goed is, maar dit lijkt mij erg sterk!

maar het is cker unlucky voor easyriders dat het bij hun nu al 4x is gebeurd.

gelukkig is die niet helemaal kapot gelopen en kan je het dus weer fixen!
Michael is offline  
Old 31-03-2007, 23:33   #277 (permalink)
Registered User

ThaZippa's Avatar

Nou als ik titus zijn zuiger zag en deze weer dan staat die zooi gewoon veel te arm. Ik stond met 140 op de bank maar op de weg zou ik zelfs nog wel groter gaan zitten. Kan er bij mij niet in dat je met speed met 132 kan rijden dat gaat gewoon echt niet goed. Bank gewoon is @ easyriders met grotere sproeier en kijk of je er in vermogen op achteruit gaat. Zo niet lekker zo groot mogelijk aanhouden zonder vermogens verlies. 140 is bij mij echt het minimale. Lager ga ik niet ook al zou een bank dat aangeven.

Old 31-03-2007, 23:38   #278 (permalink)
Mooiboii

Titus's Avatar

Send a message via AIM to Titus
Waar heb jij een foto van mijn zuiger gezien?

Er was wel een dude die een foto van zijn eigen zuiger poste in mijn topic maar dat was mijnes dus niet

Old 31-03-2007, 23:40   #279 (permalink)
Vervelend

Denna's Avatar

Ik vind een 132 sproeier ook wel erg krap idd . Ik zou zowiezo met dat dure spul gewoon lekker op zeker gaan .
Denna is offline  
Old 01-04-2007, 00:56   #280 (permalink)
Nu ook een GC slet..

Jaspah's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by dragsterlover View Post
Lucas heeft er wel verstand van hoor Hij heeft zijne al 2 x even lichtjes met schuurpapier gedaan.Zitten geen krassen in hoor.Klein veegje. Tjah gaat idd veel fout met de 7ters.
Wat een bullshit zeg :/

Vervelend voor je dat ie kapot is gelopen, shit happens. Succes verder.

Old 01-04-2007, 01:03   #281 (permalink)
Banken?

Lucas's Avatar

Send a message via AIM to Lucas
Wat een gelul weer van iedereen, alsof iedereen met de grote praatjes hier een boekje bij hun zelf in elkaar geknutselde carter krijgt waarin staat wat voor sproeier er bij hoort. Elk blok loopt nou eenmaal anders...

En k heb al blokken gezien die een seizoen heel blijven met sproeier 132 hoor. Maar wss rijdt de helft van jullie met van die schijt immitatie keihins waarbij sproeier maten geeneens effect heeft op je mengsel verhouding.

Mengselmeter liegt niet en bougie kleur evenmin. Maarja is altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Heb verder geen zin om dr op in te gaan...

Succes met je blokje servien en was gezellig vandaag

Old 01-04-2007, 01:29   #282 (permalink)
Suzuki TL1000R

-arthur-'s Avatar

Send a message via AIM to -arthur-
balen man..... gelukkig heb je nog wel wat tijd, zou iig wel jammer zijn als ik deze scooter niet zien rijden de 22e.

ik ben het wel redelijk met jeroen (tha zippa) eens, lager durf ik ook niet aan, fok technologie

hopelijk komt het goed en haal je ook een 21+

NX Speed Sonic in opbouw
-arthur- is offline  
Old 01-04-2007, 10:05   #283 (permalink)
omfg kyle!?

Michael's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
zoals arthur idd zegt fok technologie.
Het kan best zijn dat een machine zegt dat dit en dat beter is of in dit geval sneller zal gaan, maar dat je met je gezonde verstand wel beter weet dan die machine. Al zou het in dit geval, maar zijn om de gebruiksduur ervan te verlengen.

Nu vind ik 132 wel redelijk klein, maar moet nog net kunnen.
Michael is offline  
Old 01-04-2007, 10:39   #284 (permalink)
TTE Mooierd #221

dragsterlover's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lucas View Post
Wat een gelul weer van iedereen, alsof iedereen met de grote praatjes hier een boekje bij hun zelf in elkaar geknutselde carter krijgt waarin staat wat voor sproeier er bij hoort. Elk blok loopt nou eenmaal anders...

En k heb al blokken gezien die een seizoen heel blijven met sproeier 132 hoor. Maar wss rijdt de helft van jullie met van die schijt immitatie keihins waarbij sproeier maten geeneens effect heeft op je mengsel verhouding.

Mengselmeter liegt niet en bougie kleur evenmin. Maarja is altijd makkelijk om anderen de schuld te geven. Heb verder geen zin om dr op in te gaan...

Succes met je blokje servien en was gezellig vandaag

Komt goed lucas. En was zkr gezellig
We gaan een nieuwe zuiger ownen en kijken wat ie dan weer doet Maby tot de 14de.
En idd wat Artur zeg ik moet gewoon de 21 + aantikken

dragsterlover is offline  
Old 01-04-2007, 11:00   #285 (permalink)
--NX--

JasperT's Avatar

Send a message via MSN to JasperT
echt jammer kerel. Shit happens, zie het maar als een kinderziekte in het blokje gaat wel weer goed komen met hem.

Old 01-04-2007, 11:30   #286 (permalink)
ToetToet

Dennis's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaspah View Post
Wat een bullshit zeg :/

Vervelend voor je dat ie kapot is gelopen, shit happens. Succes verder.
Idd

Old 01-04-2007, 11:30   #287 (permalink)
TTE Mooierd #221

dragsterlover's Avatar

Komt ook vast wel goed,Maar het is wel klote Me zuigerveer is nu wel gepolijst .

dragsterlover is offline  
Old 01-04-2007, 11:32   #288 (permalink)
MWS

Jordy.'s Avatar

Shit happens net zoals bij mij , die bank heeft al een paar slechte dingen meegemaakt zeg .

Jij blijft ook polijsten .
Jordy. is offline  
Old 01-04-2007, 11:36   #289 (permalink)
For those 7 seconds

Send a message via AIM to Sibo
Ach je lacht er nog om dat je verse speed nu alweer verpest is, en je deze gaat opknappe met een schuurpapiertje

En dat allemaal omdat iemand blijkbaar 100% op ze mengselmeter af gaat....(en dat er bij hem geen lampje gaat brande bij sproeier 132+dip), wat voor mengverhouding rij jij trouwens?.....
Je bent neem ik aan ook op een grotere sproeier begonne? (ws nog zonder dip ook?)

Succes er mee!!

Old 01-04-2007, 13:44   #290 (permalink)
TTE Mooierd #221

dragsterlover's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sibo View Post
Ach je lacht er nog om dat je verse speed nu alweer verpest is, en je deze gaat opknappe met een schuurpapiertje

*hap* als stuk was. kopen we toch een nieuwe

En dat allemaal omdat iemand blijkbaar 100% op ze mengselmeter af gaat....(en dat er bij hem geen lampje gaat brande bij sproeier 132+dip), wat voor mengverhouding rij jij trouwens?.....
Je bent neem ik aan ook op een grotere sproeier begonne? (ws nog zonder dip ook?)

Succes er mee!!

Die dip zat er bij sproeier 148/145 ook in, en bij sproeier 140 ook en bij 138 ook.Dip kwam door de vario en de snaar.
Ik meng 1:40 dus dat zit wel goed.En aan de olie zal het ook niet liggen
Maby stond de squis wel te ruim 0.67 maar dat lijk me sterk.Aad wou hem op 0.5 zetten. Dus ik speelde het op save.

Morgen gaat de cil. waarschijnlijk weg

dragsterlover is offline  
Old 01-04-2007, 15:32   #291 (permalink)
Oldskool membert

Manta's Avatar

Mensen, waren jullie er bij? Damn hé wat een wijs praat hier weer...

Ding liep gewoon duidelijk te rijk, pruttelen, moeilijk starten etc. Toen in een paar stappen lager gegaan qua sproeier en ding liep gewoon veel mooier. Maar totdat we bij het échte afstellen kwamen hield ie er al mee op. Spul is iig minimaal beschadigd, een héél licht veegje op de wand en zuigerveertje wat vast zit...

Ennehm dit ding gaat 100% zker wel rijden op de 22ste, daar zorgen we wel voor.
Manta is offline  
Old 01-04-2007, 16:14   #292 (permalink)
TTE Mooierd #221

dragsterlover's Avatar

Quote:
Originally Posted by Manta View Post
Mensen, waren jullie er bij? Damn hé wat een wijs praat hier weer...

Ding liep gewoon duidelijk te rijk, pruttelen, moeilijk starten etc. Toen in een paar stappen lager gegaan qua sproeier en ding liep gewoon veel mooier. Maar totdat we bij het échte afstellen kwamen hield ie er al mee op. Spul is iig minimaal beschadigd, een héél licht veegje op de wand en zuigerveertje wat vast zit...

Ennehm dit ding gaat 100% zker wel rijden op de 22ste, daar zorgen we wel voor.
Gaat zkr goed komen manta

dragsterlover is offline  
Old 01-04-2007, 16:28   #293 (permalink)
D.J
Pfew, al die draden

D.J's Avatar

Send a message via AIM to D.J
Echt kut voor je dat hij stuk is gelopen Lekker begin van het nieuwe seizoen.

Toch blijf ik het echt raar vinden, dat de laatste tijd mensen in eens echt klein gaan in sproeiermaten. Ik zou niet onder de 140 willen gaan met een keihin. Ik weet ook wel dat een mengselmeter niet liegt, maar als hij normaal gesproken wel heel blijft met een 140+ sproeier, en de laatste tijd ze allemaal kapot shouwen met 140- sproeiers, dan is het in mijn ogen heel makkelijk. Oplazeren met mengselmeters gewoon lekker rijk zetten

Mja, het maakt allemaal verder niet uit. Ding is nu toch al stuk Beter snel weer fixen en voor bankround#2

Old 01-04-2007, 17:02   #294 (permalink)
Oldskool membert

Manta's Avatar

Zat net nog ff naar je grafiekjes te kijken, maar zit toch zeker wel potentie in. Ding draaide laatste run ongecorrigeerd nu al over de 20 en dat met overtoeren en een geownde zuiger.
Manta is offline  
Old 01-04-2007, 17:49   #295 (permalink)
TTE Mooierd #221

dragsterlover's Avatar

Quote:
Originally Posted by D.J View Post
Echt kut voor je dat hij stuk is gelopen Lekker begin van het nieuwe seizoen.

Toch blijf ik het echt raar vinden, dat de laatste tijd mensen in eens echt klein gaan in sproeiermaten. Ik zou niet onder de 140 willen gaan met een keihin. Ik weet ook wel dat een mengselmeter niet liegt, maar als hij normaal gesproken wel heel blijft met een 140+ sproeier, en de laatste tijd ze allemaal kapot shouwen met 140- sproeiers, dan is het in mijn ogen heel makkelijk. Oplazeren met mengselmeters gewoon lekker rijk zetten

Mja, het maakt allemaal verder niet uit. Ding is nu toch al stuk Beter snel weer fixen en voor bankround # 2
Verheug me op banknummer: # 2 hihih.En een leer voor de volgende keer maby.Maar toch blijft het vreemd. Komt goed dirk.

Quote:
Originally Posted by Manta View Post
Zat net nog ff naar je grafiekjes te kijken, maar zit toch zeker wel potentie in. Ding draaide laatste run ongecorrigeerd nu al over de 20 en dat met overtoeren en een geownde zuiger.

Kan je 1 grafiek (de beste) even posten Tjah ben benieuwd wat ie straks gaat doen

dragsterlover is offline  
Old 01-04-2007, 21:06   #296 (permalink)
Oldskool membert

Manta's Avatar

Okay hier dan ff de hoogste score van de dag:

Hier zie je duidelijk het probleem waar we de hele dag een beetje mee bezig zijn geweest tot ie kapot liep. De toeren vielen weg van 14.4k tot beneden 13.8. Probleem hebben we nog wel gevonden: De combinatie van een Evo2 vario met een Malossi X-belt.

Hier zie je tevens dat de mengselmeter constant 12+ delen aangeeft. Best rijk als je daar op af zou gaan...
Manta is offline  
Old 01-04-2007, 21:25   #297 (permalink)
--NX--

JasperT's Avatar