![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
Sprintwalnoot
|
Ding ziet er eindelijk eens netjes uit
Stuk beter zo nu alles gecoat is vind ik, hou wel van een beetje afwerking. Hopelijk presteerd het blok nu wel, afwachten maar. De onderdelen zijn in ieder geval allemaal vers. Ik heb er wel vertrouwen in ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#67 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
Want had teveel koelproblemen, na elke sprint moest da ding op zijn achterwiel omdat er lucht in de leidingen zat. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#71 (permalink) | |||
|
SBO #39
|
Quote:
. Quote:
Sprint schilde idd niet veel wel spijtig dat de sonic bij elke sprint omhoog kwam. Ik verloor telkens veel tijd bij de start. Quote:
, als mijn voorkap af is zal ik eens een foto posten van de kappen die erop komen. Gaatjes zijn het trouwens niet, het zijn figuren ![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
LC Viper in progress
|
Blij te zien dat je weer een achterstaaf gebruikt, die ophangbrug zag er niet uit
![]() Die aansluiting voor die staaf is los van je frame? Zit daar enigszins speling op? Dan komt het stuiteren daar denk ik door!!! Als je met staaf blijft rijden zou ik zorgen voor een verlenging van die framebuis doormiddel van lassen en niet vastzetten met bouten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#74 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
. Ik had een fout in die ophangbrug, nu ga ik na mijn herexamens de goed versie maken. iedereen bedankt voor zijn reactie ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#81 (permalink) | |
|
SBO #39
|
Quote:
De rest, bedankt voor jullie reactie __________________ |
|
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
SBO #39
|
Update!
TRD inlaat gekocht ![]() ![]() ![]() Epc stuur + clamb gemonteerd ![]() ![]() Sava slick gemonteerd ![]() Totaal plaatje ![]() ![]() Motorisch is de sonic af, enkel nog afstellen. Er komt vooraan een opengesneden Sava op. Nieuwe killswitch en snelgas en dan alle draden is netjes wegwerken. In het voorjaar gaan de kappen naar de spuiter, kleur is nog onbekend. __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
SBO #39
|
Update tijd ![]() Er is redelijk wat gebeurd aan de sonic, maar er is nog werk genoeg .Eerst heb ik wat nieuwe parts aangeschaft: Sava slick vooraan Twin air filter 70 mm overrange snaar voor sonic kill switch snelgas crossmotor radiator 661 bodyprotector Carbu is momenteel binnen voor af te draaien ![]() ![]() ![]() Kappen gemonteerd: ![]() ![]() ![]() Nieuw speeltje gehaalt voor tussendoor nog wat aan te werken: |