![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Zo net terug van sgool, 2 examens op 1 dag is tog een beetje teveel van het goede
![]() Om ff afteschakelen tog maar straks nog maar de garage in, dus vanaaf heel mssn nog een kleine update ![]() @RossiReplicaTZR : Ik moet kijken he .. en straat scooter is bagger , als ik kom dan ook meteen met het goeie :d@dabok : als je advies of uitleg moet, moet je het maar zeggen . of je stuur je adres maar ![]() |
|
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Tog maar een klein updateje
![]() Heb me maar nieuwe carters gehaald voor het 2de blok op te bouwen met speed ![]() (let niet op de rotzooi eromheen) .Ik kon het niet laten om hem schoon te maken, want van te voren was die me niet om aan te zien zo vies. Volgens mij had de camera kuren .. geeft een beetje verkeerde datum aan ![]() __________________ Last edited by Firefox_16; 22-05-2006 at 19:48. |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
BFT Malaguti's
|
Quote:
...Kijk deze maar eens even dan : Infinity FireRox 2005 __________________ |
|
|
|
|
|
|
#37 (permalink) | |
|
-SpeedFox-
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Zo weer een productief dagje al zeg ik het zelf
![]() Heb best veel gedaan vandaag. Alhoewel ik examens heb, heb ik me tog een dagje vrij gepakt ![]() Ik had me laatst een Tp carterkap kunnen kopen, maar die was erg begaait Zo zag die uit: ![]() (let niet op de scooter, dat was de enige foto die ik nog had) En zo is die geworden: ![]() Tot de volgende update -Dave __________________ Last edited by Firefox_16; 27-05-2006 at 19:52. |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Zo weer een paar dagen niet geupdate, maar heb niet stil geseten
![]() Heb alvast wat proberen te polijsten, en ik moet zeggen ging me niet slecht af .. buiten die carterkap dan,, dat is wat ik als aller eerste had gedaan, maar die moet een keer opnieuw.Foto's zeggen meer dan woorden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook nog wat van me pappa gekregen ![]() ![]() Ik verwacht deze week nog wel een mooi updatetje ![]() -Dave __________________ Last edited by Firefox_16; 06-01-2007 at 16:16. |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Update 30-05-06
Zo maar weer eens een update ![]() Wat ik gedaan heb: - Binnenwerk achterveer gepolijst - Bovenkant veer rood gespoten - Middenstuk veer wit gespoten - Onderstuk veer rood gespoten - Ophoogblokje rood gespoten - Aprilia Sr viper velgen gemonteerd - Plank gemaakt voor motoraccu in buddy Foto's : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ Last edited by Firefox_16; 06-01-2007 at 16:16. |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Update 10-06-06
Ik ben nu druk bezig met het uiterlijk, motorisch word rustig aan gewerkt. Ik heb er wel al met epc over gehad, maar dat word pas over een tijdje. Ik krijg wel 2 grote stickers voor op de gesloten kar. ![]() Tog maar weer wat gaan doen aan het ding. Alvast wat dingen gekocht. ![]() ![]() ![]() En ben ook al begonnen aan het beenschild ![]() ![]() Heb de kant van de ontsteking gepolijst ![]() ![]() ![]() De velgen gaan deze week ook nog naar de poedercoater met nog wat kleine dingetjes : ![]() Dit was het weer voor vandaag ![]() __________________ Last edited by Firefox_16; 06-01-2007 at 16:18. |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Omdat ik in eerste plaats nu nog ff door ga om me blok af te krijgen voor speelmansplaten
![]() Dus die velgen komen waarschijnlijk pas na de zomervakantie op de firefox. En zwart vond ik zo niks, dus kan ik me velgen bij iemand voor niks laten coaten , nja voor niks, wat sigaretten en dan is die man weer blij ![]() Dus als het tog zo kan, waarom niet .Maar ik vind die oude sr velgen idd ook veel beter staan. __________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Het zou de 9de of de 10de gehouden worden van september als het doorging.
Maar het is geen weekend meer. Ik bereid me alvast voor als het wel komt, want dat vind ik de vetste meeting wat er is, helaas wel geen weekend meer. En anders een andere meeting tegen die tijd. Mssn Sx-meeting of die meeting in Eindhoven. Dat ligt er gewoon aan hoesnel ik werk .__________________ |
|
|
|