![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Update 22-06-06
Zo,, tog maar weer eens updaten , eigenlijk had ik er niet zoveel zin in, maar tog maar gedaan ![]() Als eerste heb ik me nog een radiator bij epc gehaald. ![]() Ik vond dat de binnenkant waar de poulies zitten ook goed schoon moesten zijn, dus heb ik die binnenkant ook maar een beetje gepolijst ![]() ![]() ![]() Aangezien ik het niet deze zomer red het blok lopend te hebben, kreeg ik een aanbod die ik niet kon weigeren ![]() De krachtbron voor dit seizoen nog ![]() ![]() ![]() En dit in combinatie met een 24mm vlakschuif , mitsdie niet steeds blijft lekken ![]() ![]() Ik ben ook al begonnen aan me voorvorkpoten, 1 ervan is af ![]() ![]() Ik had ook nog sr voorvorkpoten van iemand kunnen lenen voor te kijken hoe het stond,, toen maar eens verlaagt en kwam er dit uit : ![]() ![]() Ik vond dat tog niet zo prettig zitten, aangezien er speling op zat , dus tog maar gauw weer me eigen voorvorkpoten erin geset ![]() Welke velgen staan hem het beste? die sr www velg of de sr viper velg? - Dave __________________ Last edited by Firefox_16; 06-01-2007 at 16:19. |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Als eerst bedankt voor jullie reacties
![]() Ik ben er nog steeds niet uit wat voor een velgen ik neem ![]() Na een lange tijd niks meer van me te laten horen heb ik nu tog wel weer fijn nieuws ![]() Als eerste heb ik die evo verkocht. En daarvoor in de plaats in me nieuwe aanwinst gekomen ![]() Speed 7t Twins max tunend ( thanks to Dennis H.) ![]() ![]() Ik heb me ook nog ene paddockstand gekocht van dennis ![]() Samen met een nardo vertandingsdeksel, iedereen weet wel hoe dat eruit ziet .Dan heb ik nog de volgende dingen te melden. - Me blok gaat deze week naar epc voor te kotteren en max te tunen @ speed - Zadel komt wssn een dezer dagen terug. - Als het blok weg gaat, krijg ik meteen me stickers van epc voor op de aanhangwagen .- Carb word deze week wssn afgestuurt. - Vertanding word geperst. - Blok word klaar gemaakt. Hier dan nog een groepsfoto van de onderdelen die nu bij mij in de kast liggen. Op de vertandingsdeksel, hpi en blok na dan ![]() ![]() Nja, ik ben tog maar verder gegaan aan me voorvorkpoten. En het resultaat mag er wezen zeg ik zo. ![]() Heb ook een beetje het binnenste van de schijfrem gedaan, maar je krijg zeg maar die soort van 'krassen' er niet uitgeschuurd. ![]() Ik denk dat het dit wel weer was voor deze keer ![]() oOi ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
Alles is voor bassie
|
Eindelijk de zin gevonden om te updaten
?Maar ziet er goed uit gozer.!!! Die pk's zitten zeker wel in die cilinder ja ... Nu nog eruit halen, maar dit zal niet zo een groot probleem worden volgens mij .! Ik spreek je nog op msn! Ciao Abels.! __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
ALs eerste wil ik iedereen bedanken voor jullie reacties
![]() UPDATE!!!Me Carberateur is vanmiddag binnengekomen . ( Thanks to Shane )Het is een Krd-Koso 28mm Pwk D-slide met bijpassend spruitstuk. ![]() ![]() Morgen gaan de carters naar EPC. En dan als ze klaar zijn, komen de resterende spullen. Zoals luchtfilter, bougie,, wat kleine prulletjes dus ![]() Laat je mening horen. - Dave __________________ |
|
|
|
|
|
#80 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
![]() Denk ook dat deze bij jouw scooter beter zullen staan. In verband met de vele rondingen in je kappen en de 'haaksheid' van de 5-spaaks. Verder ziet het er wel goed uit. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Registered User
|
Het is echt wel een vetd ding en het gaat ook nog een heel vet dingen worden reken daar maar op he dave
Verder hoop ik dat je als je je blok terug hebt vlug aan de slag kan om hem voor de 17 af te krijgen en ok hoop ik dat er nog een hele hoop scooterplezier wordt beleefd met de speedfox![]() Je mattie Stefan |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Thanks Aerox_17.
@ Bojt: ik zit nu een beetje door me geld heen, ik probeer nu voor het eind van het seizoen het blok hebben te lopen. En dan in de winter verder te gaan aan de rest. Ik wilde ook nog ff melden dat EPC weer eens laat is met me blok. Ik zou het eigenlijk al terug moeten hebben, maar ik kan het pas op z'n vroegst morgenavond - zaterdag komen halen. Mits alles mee zat. Maar als het blokje terug is van de tuner/kotterenaar ( ), zal het snel gaan.Wat er nog gebeuren moet: - Blok terug krijgen - Subframe omlassen ( mssn iemand die het goed kan tegen een redelijke prijs?) - Spulletjes kopen. Kleine grutt - Runner olietankje inbouwen ( komt nog een foto van). - Rotor afstellen - Blokje nog eens oppoetsen - Verschillende onderdelen omzetten Der zal nog wel meer zijn, mar kom er ff niet op Dit was hem weer voor ff. Zodra het blok terug is, komen er foto's vna de nieuwe onderdelen ![]() 0ooi __________________ Last edited by Firefox_16; 31-08-2006 at 19:47. |
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Idd Shane
Der zat een update aan te komen, hoe raad je het tog ![]() Als eerste heb ik me orginele firefox tank verwijderd en een runner olietankje geplaatst ![]() Heb me ook nog een paar onderdelen gekocht wat tog wel belangrijk zijn voor te kunnen rijden neem ik aan. ![]() Ik heb ook nog een paar handschoenen gekregen. ![]() Ik heb me het zadel ook maar opnieuw laten bekleden ![]() ![]() (moet wel nog gespannen worden) Heb me ook maar de grondplaat gespoten, want die was niet meer om aan te zien. ![]() Dit was hem weer ![]() 0oi __________________ |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Owja, ben wat vergeten (A)
Het blokje is ook terug gekomen van de tuner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat er nu aan het blok gedaan is: - Gekotterd - Epc/Rst Max getunend - Vertanding geperst - Nieuwe vertandingsdeksel - Nieuwe lagers in het hele blok ( inclusief ophangingslagers) - Blok gespoten - Overal nieuwe schoenen en moertjes in Wat nog moet gebeuren/ komen: - Rotor afstellen - Ngk bougiekabel - 70mm luchtfilter - Subframe omlassen - Nieuwe pakkingen halen - Nog wat klein spul Dit was het weer. Laat maar eens wat weten. 0oi ![]() __________________ |
|
|
|