![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#153 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Ik heb goed en slecht nieuws
Het goede nieuws is dat me waterpompje eindelijk af is ![]() ![]() ![]() Het slechte nieuws is,, dat er een gaatje in me carter zit. Matthew had het blok gesplitst en kwam tot de conclusie dat het niet gezond uitzag. Volgens alles moest de scooter met dat gaatje, wat overigens te zien is als je hem tegen het licht aan houd, erg gestotterd hebben. Maar de scooter heeft inprincipe nooit gestotterd, nja buiten toen die koud was, meer niet. Dit ik zit met de vraag carters laten maken, of met defcon met het risico dat het binnen de korste keren helemaal kapot is,, of weer open moet. Erg lastige keus ![]() - Dave __________________ |
|
|
|
|
|
#156 (permalink) | |
|
Beroeps Mooiiboii
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#158 (permalink) |
|
-SpeedFox-
|
Zo na een lange lange tijd maar weer eens update
![]() Eigenlijk wilde ik ermee wachten totdat die wat verder inmekaar zat, maar naar aandringen van vrienden tog maar weer gedaan ![]() In die tussentijd heb ik egt niet stil gezeten ![]() Wat ik allemaal tot nu toe verandert heb ik die tussentijd: * Blokje opgestuurd naar matthew en weer terug ontvangen. Nieuwe lagers en keerringen laten zetten. * Blok ontdaan van z'n oude grijze lak * Blok een nieuw vers lak laagje op gezet ![]() * Rotorzijde van het blok opnieuw gepolijst * De rotor zelf gepolijst. * De schroeven van de rotor gepolijst * Nieuwe doorzichtige slangen (oude waren dof geworden )* Carterkap opnieuw gepolijst (nog fijner schuurpapier) * Achterstaaf laten lassen * Nieuwe toeren/ temperatuurteller * MHR 2005 Overrange overgenomen van Elwin (Abels). * Metrakit schijf overgenomen van ook van Elwin * Stuurclamp opnieuw gepolijst(hogere korrel) * Remhendels die bolletjes vanaf gehaald en strak gemaakt * Remhendels gepolijst (tot hogere korrel) * Remhevels rood gespoten * Overal nieuwe chrome schroeven in met borgende moeren * Stage 6 halfpoulie Er zullen heus nog wat dingen zijn die er verandert zijn. Ben laatst ook maar eens op de testbank geweest, voor het eerst ff btw , en moet zeggen zo'n lelijke score kwam er niet uit. Ik had een score van 19,8pk bij Epc op de bank. Volgens Epc moest het volgende veranderen: * Kleinere sproeier (nog kleiner dan 135 :x) * Zwaardere rollen * Andere vertanding ( ik zit nu doordat de standaard secundair van firefox zo kort is op een rf van 13,56, waardoor ik niet meer haalde dan 105km ). Wat ook duidelijk te zien is op de grafiek. (grafiek word nog bijgepost). Nu genoeg gelult foto ![]() ![]() ![]() ![]() En zo stond die op meppel erbij, wellicht hebben sommige mensen hem gezien ![]() ![]() En nog ene van het sprinten: ![]() Als iemand nog foto's gemaakt heeft,, post ze gerust Dit was hem weer voor even ![]() Zal niet stil blijven zitten ![]() Dave __________________ |
|
|
|
|
|
#159 (permalink) |
|
Alles is voor bassie
|
Hey man!!
Ziet er weer netjes uit .!! En sja veel plezier en suc6 met de overrange..!! En voor de nieuwschierige mensen .. Het zwarte op de Vario is Kevlar van een oude snaar... Wat er ondertussen al af is gehaald!! (foto is door mij gemaakt voor ik het had schoongemaakt..)) Maarja man ziet er echt vet uit.!! En blijft een netjes verzorgd projectje.!! Suc6 ermee en ik spreek je nog.!! Hoiiii Elwin>!! __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|