![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) |
|
Leon#223
|
Haha ik hoop het wel ja!
Heb mijn bodyprotector ook binnen ![]() foto van de voorkant was mislukt Me ma kon mijn telefoon niet stil houden :S(alle foto's op m'n projectpage worden gemaakt met mijn telefoon.. heb na al die veelste dure scooter parts geen geld meer over voor een fatsoenlijke cam )__________________ Last edited by SpeedRox1337; 25-03-2008 at 09:19. |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Leon#223
|
Dat was t probleem.. Hein zou hars mee nemen van ze werk maar hij was ziek vorige week
![]() En hij is hier alleen van Donderdag t/m zondags dus moet ik wachten tot morgen. Maarja kan gebeuren Dus vandaar zonder strakke kappen.. Ik ga er dit weekend nog wel mee verder maar ze zullen niet gespoten worden voor Meppel. Ik vind die DMP kap er goed uit zien. Wel even gekloot met t in elkaar zetten maar met 2 man was t zo gepiept ![]() __________________ Last edited by SpeedRox1337; 02-04-2008 at 20:09. |
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | ||
|
Leon#223
|
Quote:
Quote:
@ vasco Nee PlayBoyRox heet ook Hein ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Registered User
|
Jij krijg nog een mileu mat van mij
als je naar kloosterzande kom dan krijg e um ! en wat is je tijd nu geweest op zoetermeer ? mijnes 7.83 me bedrading van me rotor naar me cdi zat tusse me blok en ontsteking kapie dus kortsluiting ! maar spreek je snel weer De EX rode zip die nu helemaal zwart is ![]() |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
Leon#223
|
Ohja das waar..! Ik heb je ook niet gezien op Zoetermeer!?
Kloosterzande ga ik niet heen, das te ver rijden Wel nette tijd Loopt ie eindelijk goed?Mijn tijd weet ik nog niet. De tijden staan nog niet online. Maar ik weet wel dat het drama is ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|