![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Sprintwalnoot
|
Sprintframe #40
Dit is het sprintframe van Ruben en Fabian, Ruben rijdt dit jaar super special klasse nr.40
Het begon met een -= Sprintwalnoot =- project die er vorig jaar op sbo zo uitzag: SBO 2008 beste tijd: 7,04s reactietijd: 0,10s eindsnelheid: 115,8 km/u vermogen: +24pk sae zonder NX sbo 2009 Voor 2009 is er een nieuw project, dat lichter is, meer vermogen heeft en snellere tijden rijdt. Daarvoor is er een HT frame aangekocht. Setup Big bore 86cc xsh Carters verlast en aangepast op crosser vforce 2fast4race krukas S6 lager setje MHR 2005 overrange MHR rotor Koso 32 Zelfgemaakte inlaat Vforce van crosser JS 80 vertanding: malossi 13/44 + polini 15/42 NX kit Een week voor de sprint Zandvoort stond die dan in elkaar volt metertje in zitje Aim mychron 3 club Nozzle in carbu Schakelaarplaatje Doelen van seizoen 2009 -onder de 45 kg -net sprintframe -goede tijden 1e Meeting Zandvoort Tijd: geen Mislukt weekend kwa rijden maar toch wat mooie foto's Tot op Sluiskil __________________ Last edited by fabe; 28-04-2009 at 22:27. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#16 (permalink) | |||||||
|
Sprintwalnoot
|
Quote:
Quote:
![]() Quote:
Quote:
Das gewichtsbesparing ![]() Quote:
Quote:
Quote:
Iedereen bedankt voor zijn reactie ![]() __________________ |
|||||||
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Dubbel-D tjoening
|
echt super strak man, ik ben ook echt benieuwd wat je nog in de toekomst uit het blok haalt. ik heb trouwens nog een filmpje van dat wij tegen elkaar rijden ( na het lange wachten voor de start plek
), moet hem alleen nog ff krijgen van iemand. wat werd ik er nog ff voor de finish hard ingehaald ha. ik laat het je nog wel weten als ik hem heb.gr, dustin |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|