![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#96 (permalink) |
|
Registered User
|
Ey kerel.
Zeker vet project, één van de vetste/origineelste wallaroo's die ik weet staan. Zeker met 13'er velgen etc. eronder. Alleen maak ik me zorgen om je staaf. Ga je die zo dun houden of ga je een andere eronder knallen naarmate het project verder loopt? Groeten //EDIT: Heb je dat spruitstuk zelf gemaakt? Zoja; netjes gedaan! Complimenten met je project! Last edited by theun; 24-12-2006 at 22:20. |
|
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
TJ X8rs @ 21,957 sae
|
Quote:
Dat spruitstukje is door TJ-Tuning gemaakt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#99 (permalink) | |
|
Sprintwalnoot
|
Filmpjes volgen als het weer wat beter weer is, en ik wat meer tijd heb.
Eerst nog even voor de kappen zorgen. Quote:
![]() Spruitstuk is idd gemaakt door TJ, is een vervaning voor de bekende cobinatie wig en pia kort spruistuk voor bij mina. Maar omdat mijn blok iets horizontaler hangt als bij een mina scooter is er nog een spie onder gemaakt anders liep de carbu over. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#106 (permalink) | |
|
VW TDi Power
|
Quote:
![]() Ik weet dat deze al zeker sinds augustus vorig jaar rijd / bestaat. Hier in de buurt is ook al iemand die zo rijdt. Ik heb er weet van 3 ![]() Dus het blijft wel origineel en echt vet ![]() jij = de vetste!, die paarse en die van Daf __________________ |
|
|
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
SBO #39
|
Dat is wel tegenvaller dat er al zo walnoots zijn
, fabe beter stap je over op benelli Walnoot is nog lang nie af want de paint wordt extreem vet, zoals je kunt zien staat de Photosoep hier wel ergens tussen. En als het nieuwe blok af is dan zal iedereen pas ogen open trekken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) | |
|
Sprintwalnoot
|
Quote:
Jammer maar niets aan te doen de mijne moet in ieder geval de mooiste worden, en hopelijk ook de snelste ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#109 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
hebt gene bang die "paarse" is parelmoer is er niemeer ma ik vrees er voor dat da nog lang zal duren ik weet niet wat de volgende eigenaar er mee gaat doen die heeft het frame apart__________________ |
|
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik vind dit echt een mega vet project !! Ikzelf heb ook 2 wally's maar die zijn niets vgl met die van jou
. En wat betreft die wally's met velgen , zo zijn er al enkele http://img143.imageshack.us/img143/6...ogezochbs0.jpgMaar ik vind die van jou er wel hoog bovenuit komen. |
|
|
|
|
|
#111 (permalink) | |
|
Polini Evo Lc Walla
|
Quote:
|
|