![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
Fiat Grande punto
|
SSR Malaguti Phantom
![]() Ben er weer met een schoon topic, heb onderhand al 500 topics gehad, maar nu is het beestje toch wel aardig klaar aan het raken. Geschiedenis weet iedereen ws al, dus maar ff klein stukkie. Het begon eind november 2003 ergens, toen ik ineens zin kreeg om een projectje te starten, dit deed ik samen met een maatje van me. Maar door omstandigheden heb ik dit projectje overgenomen. En draait alles op een laag pitje. De setup waar ik uiteindelijk voor gekozen heb. Motorische Veranderingen Quote:
, dit zal ik allemaal wel in dit topic plaatsen ![]() Optische veranderingen Quote:
Kapjes denks.. Velgje :Stuurtje: Heb een frame van Zjaaakie gekocht , en tevens een paddock gekocht. Deze zullen van de week binnen komen.Update 17/06 Update 24/06 update 24/06 update 29/06 Update 6/10 Wat kleine spulletjes gekocht. Update 13/10 Blokje terug van HGS NRG velgjes ![]() Bekertje gewonnen bij EPC, 21.1 pk sae: BCD spatbord gekocht en A747: Update 04/02 RobinSr50 heeft voor mij een te mooie achterstang gemaakt ipv achterveer. dit is allemaal erg netjes gelukt en zal zodra ik em heb nog gepolijst worden. Update 15/02 ABT '07 uitlaat binnen ![]() Update 17/02 Velgen klaar van Heikotuning Mijn blokkie met NRG velg ![]() Mijn voorvork incl velg ![]() Ik zal alles netjes in de eerste post plaatsen, maar ook in een aparte post als er een update is. Update 08/03 Update: 25/03/2007 vandaag met Danny phantom ff mijn scooter op wielen gezet enzo en het is echt super gegaan allemaal. Complete scooter staat weer in elkaar, foto's zeggen genoeg ![]() Enne ikke in sprintoutfit: ABT, SSR en de rest bedankt ![]() Greetz, Erwin. __________________ Last edited by SSR Erwin.; 25-03-2007 at 17:26. |
||
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
![]() Nee Erwin, je weet het... Me like your style. Maar het wordt inderdaad tijd dat dit beestje een keer gaat rollen. ![]() |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Fiat Grande punto
|
Thanx voor de reacties
![]() @ Renz P. : ssr wig komt misschien nog wel een keer. momenteel voldoet dit. @ Sviz. : beestje moet nog gaan draaien met deze setup @ NeoHippie : mwa, moet et eerst nog mooi maken en dan nog denk ik niet dat het online komt. Sorry, teveel werk geweest. @ Wim: BOEIEND... thanx..en ram was idd vet. Scootin of scootertuning.net magazine mag nog ff wachten, eerst de afwerking ![]() __________________ |
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Hoi?
|
Quote:
![]() Maar heb je wel als eerste ***** gegeven ![]() Je hebt ge:EDIT/ slet.. ![]() |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Alles is voor bassie
|
Vond die stickers persoonlijk toch vet...
Mja toch maar wel een topic geopent heh Komt wel goed hoor met die sinasappel van je ..! Deze vakantie moet dat ding toch wel een keertje tot leven komen lijkt mij ! ![]() ps: word tijd dat ik dit ding is irl kom bewonderen ![]() ![]() Spreek je nog man ..!!! OIIII GrtZ Abeltjuhh.. __________________ |
|
|