![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
S6 Zippaaa
|
stage 6 zip
Leeftijd: 17 Woonplaats: Oost-souburg/zeeland Scooter: ZIP SP ![]() dit was dus de beta ook helemaal zelf gespoten. en kwam uit op een zip sp voor 750 euro. ![]() opgehaald met een aanhanger en zo stond ie er dus bij. ![]() En dan nu eindelijk het project MAARGOEDCarb: 28mm pwk Stage 6 Membraan: Stage 6 V force Spruitstuk: Malossi recht 22-28 Koppeling: Stage 6 racing Krukas: Stage 6 die is onderweg Koppelingshuis: Stage 6 Temp/Toeren teller: Stage 6 Rotor: HPI 2006 Poulies: Malossi Vario: malossi Uitlaat: Yasuni C21 maar die heb ik nog niet. doorzichtige kvs slangen killswitch bezine kraantje ssp s6 kickstarter ngk bougiekabel/dop bezine filter etc... al dat soort kleine dingetjes enzo. en dan nu de foto's van al het spul ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ziet er vies uit maar hijs splinternieuw en nog niet gebruikt. ![]() ![]() heb voor een trommelrem runnerblok gekozen omdat die iets langer is en douw ik gwn me zip velgje deronder. ziet er ook mooier uit ![]() ![]() en ook nog ff een carterkap gefixt die ook maar late stralen ![]() ![]() ![]() en over mijn c21 weetiknog niet moet eerst kijken hoeveel loon ik krijg zodra ik iets binnen heb update ik het gelijk.Vandaag me krukasje en lager binnen gekregen verder geen gelul kijk zelf maar ![]() ![]() ![]() ![]() Me asje heb ik ook uurtje in de vriezer laten liggen. toen mijn blok verwarmd met een verf brander thanx to niels. Het ging er allemaal lekker gladjes en goed in. dussss dat was het weer voor vandaag, helaas geen pics van me blok/asje want me batt van me cam was op p.s morge waarschijnlijk weer een update en pics ![]() Oooooooooi Vandaag ff schroefjes, moertjes, boutjes, olie, benzine gehaald dus ik kon beginnen kijk zelf maar.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar iig doet ie het dusss dat word w8en op:*snelgas/gaskabel *slangenklemmen *temp/toerenteller *luchtfilter *Yasuni c21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *snelgas *luchtfilter *sproeiers en afstelle die handel. Ik ga het waarschijnlijk deze week bestelle er is niet zoveel aan mijn zip verandert. Ik heb alleen op mijn werk subframe verlast (verlengd)en er zit nu een slickje van achter op en wat kleine dingertjes zoals malossi vertanding en dat soort dingetjes... hier een foto.. ![]() ![]() MAAR NU ben ik het beu en wil ik een andere cilinder halen ![]() maar NU heb ik jullie hulp nodig ik wil dus waarschijnlijk een bigbore 77cc gaan halen maar ik wil niet een 85 mm drijfstang gaan rijden. nu heb ik dus een beetje op internet gezocht maar ik heb gezien dat het ook mogelijk is om je cilinder voet af te draaien... ook hier nog ff een foto van die heb ik van de xsh site ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
als die bigbore een std slag heeft kan dat gewoon. je timing veranderd idd wel iets.
maar waarom koop je niet gewoon een 85mm krukas. dat afdraaien is ook niet gratis. En om lekker vermogen uit die cilinder te krijgen zal je toch weer geld in je blokje moeten steken. __________________ |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
S6 Zippaaa
|
Quote:
|
|