![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Paul-B
|
foto van hr2 zoals hij dr nu uitziet moet ik opnieuw maken..
ben de foto kwijt.. en aangezien ik thuis geen internet heb en bij iemand anders me dingen moet doen gaat het niet zo makkelijk en soepel allemaal.. hoop dat ik snel weer internet thuis heb.. vandeweek waarschijnlek sp98 velgen ophalen dezeweek al me sp2000 velgen en mhr 2000 vario verkocht dus vandeweek denk ff richting leerthouwer.. TNX JORDY!!! Martijn: Voorveer weegt geen drollie en heb een idee in me hoofd zitte.. zie je over paar maanden wel, dan denk je achteraf wel van hmm beter wel ja.. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#62 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Heey ziet er goed uit !
Leuk je ook nog ff gesproken te hebben bij 2 Tires.. (was daar samen met jordy toen jij je spullen aan hem gaf )Binnenkort nog even terug daarheen om me bandjes te halen en om me velgen te gooien ![]() Nemen wel sprintje in het nieuwe seizoen of in lelystad/almere ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
Registered User
|
Hey.
Ziet er allemaal wel netjes uit. Wat ga je er verder nog aan doen ? en wordt je zip alleen voor SBO nog maar? nog veel suc6 met je Zip0rz. ( Als je wilt kan je wat foto's sturen van je vordering en je planning nog, ) www.freewebs.com/scooterstylingalmere of naar stylingalmere@live.nl Rustigg |
|
|
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
Paul-B
|
Quote:
hahaha jaa mag wel opschieten ja.. denk van het weekend richting hengelo me blokje enzo maar ophalen maar kep nog reserve blok daarmee bouw ik hem eerst op en dan wanneer me zip klaaris gaat et andere blok eronder.. en heb heel erg druk met andere dinge dus alle tijd wat ik over heb gebruik ik voor me zip ![]() ..gaat togwel snel achteraf haha van december naar nu.. tot de volgende update ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | |
|
Paul-B
|
Quote:
..en moest hem trouwens nog kleinstukje bijslijpe want hij paste niet goed in me frame,, scheelde halve centimeter ofzo.. maar tog bedankt haha ![]() voordat ik wat doe onderzoek ik et meestal wel eerst.. die fouten heb ik in et verleden wel gemaakt.. gewoon doen enzo.. en bedankt nog.. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
sr-boy
|
martijn: denk dat ik ff busjes van stefan overneem
stefan: wat is die kleurcode?? 1016? als dat em is dan wil ik em wel hebbe.. maar zit weer tegen op om opnieuw tedoen wahhaa.. maja dan gak et maar ff goed afplakke want dit was 10x nixxx.. heb je zelf wel gezien denk... hoorde et al van menno.. tnx voorje aanbod.. neem nogwel contact metje op ![]() owja zit op profiel van maatje vanme hehe.. Paul... |
|
|
|