![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#63 (permalink) | ||
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
ik weet niet ofdat hij aan de grond val te houden heb nog niet gereden dat zal iets zijn voor morgen!maar moet wel snel een lagertje vinden maar dat kan ik dus nergens vinden ![]() Quote:
juist ja dacht al he heb ik het nu mis maar is dat eigelijk veel een startkoppel van 58Nm?en ja ik ben ook benieuwd wat hij zondag doet! ben je der ook bij? __________________ |
||
|
|
|
|
|
#64 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#65 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
echt verveldend is dit! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
Vandaag naar Harelbeke gegaan!
s'ochtends vroeg vertrokken, maar het begon al goed we wilde de tomtom aan sluiten zit er geen 12volt aansluiting in die bus . Dus toen bij de teamleden de tomtom gedaan en vertrokken.![]() Aangekomen begon ik al te stresse want me kappen moesten er nog op en kreeg ze er niet op omdat, me koelslang verkeerd/te kort was. Dus ik dacht ik koop wel nieuwe ik vraag bij sp hoeveel euro de meter voor die slang zeg tie gast 10 euro dacht bij me eigen dies gek . Dus niet gekocht bij iemand anders een stukje gekregen .toen de keuring ging lekker. toen eerste run, nou het hok was niet te houden!!! alles geprobeerd maar volgas vertrekken ging gewoon weg niet! dus toen met machiel even geoefend en ben toen gehurkt gaan zitte over me stuur toen viel hij net te houden! dus toen ging het hok goedd! uit eindelijk de eerste prijs verdient at de standaard klasse met een tijd van 6.83 sec op 125 meter toch niet slecht voor je eerste sprint? !! met dank aan: V.S.T voor het tune e.d en machiel natuurlijk![]() hier een foto van de prijs uitreiking maar zelf was ik er niet bij dus heeft machiel hem voor mij in ontvangst mogen nemen. ![]() nog wat foto's van de scooter hoe hij er bij stondt. (kappen zijn nog niet klaar) ![]() ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
want er reden echt wel snelle mee. maar het kan altijd beter![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
(F)STZ Sonic# Project-Noordstraat(R)Orrie(R) OF JE BENT EERSTE AT HARELBEKE!!
met dank aan machiel :zo effe update doen (F)STZ Sonic# Project-Noordstraat(R)Orrie(R) OF JE BENT EERSTE AT HARELBEKE!! met dank aan machiel :wel berichtje zette dan he ok ok hij wordt steeds vetter Maar het blijft een lelijk eendje![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
![]() maar hij is wel reeeesszzz ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
![]() breek jij je nek nu maar niet met je frampje levensgevaarlijk man dat dink ![]() als je daar gas meej geeft maak je een achterwaardse salto ![]() __________________ |
|
|
|
|