![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
Stz Sprint Sr#1
Stz Sprint Sr#1
ik had al eerder een projectpage maar omdat ik het nou niet bepaald super onderhield enz heb ik besloten een nieuwe projectpage aan te maken. Dit project gaat over een sr www lc Minarelli horizontaal blok uit 99 Frame uit 1999 Geschiedenis Toen ik de aprillia kocht was het een sr www LC die al omgebouwd was van AC tot LC. de set up was toen : mhr replica fasmen pijp fly clutch koppeling polini vario vl12 membraam 21mm caberateur nadat ik daar een tijd mee rond heb gereden en mijn vertanding kapot ging en v-snaar en allemaal van die irritante dingen had ik besloten er een project scooter van te maken.Voor mijn dagelijks vervoer heb ik een quad met ook een minarelli blokje eronder en 70cc airsal T6,c16,21mm enz dus ook leuk voor op straat. De setup die ik wil: Setup Cilinder: hebo manston powersealed Luchtfilter: malossi e13/twin air* Uitlaat: Yasuni Carerra 21 Vario: Malossi Multivar 2005 Krukas: hebo racing pen 12 Koppeling: Malossi Delta Clutch Membraan: Stage 6 Vforce Spruitstuk: Malossi Pia Recht + Wig [28mm] home tuned Carters: XshTuned op hebo manston Poulies: Malossi Overrange 2005 Koppelingshuis: Malossi Wingbell Halfpoulie: Malossi Carburateur: Stage 6 28mm PWK D-Slide V-Snaar: Malossi Overrange 2005 Ontsteking: Hpi 2006 Lagers: SKF C4 Extras Banden: Voor bridgestone ml 50 Achter bridgestone ml 50 Gepolijst: Carters Waterpompdeksel Remmen: malossi remblokjes braking wave remschijf Teller: Stage 6 RPM/Temperatuur teller* Vering: Voorvork verlaagd top performance achterveer/staaf Extra's: Snelgas Kart tankje 3.5 Liter Killswitch Elektrische Waterpomp TNT stuur/M stuur + clamp Top Performance Carterkap Stage 6 Kickstarter de onderdelen waar * achter staat moet ik nog halen. Costumized kappen: voorkap is helemaal strak gemaakt underseat is aan achterkap vastgepolyesterd accukapje is dichtgeplamuurd binnenkap is strak gemaakt De achterkap: De kleuren: de kleuren van de scooter zouden moeten worden : Frame:hoogglans zwart kappen: hoogglanz zwart velgen:fluoriserend geel Het frame: het frame is op diverse plekken afgeslepen en verlicht. Daarna is het frame op het werk van mijn vader gestraald en hoogglans zwart gespoten ![]() zo zag de scooter er eerst uit: wat foto s van onderdelen: De manston: De c21: De caberateur: Bestelling: Hpi en andere bestelling :Ben van het weekend ook naar meeting driewegen geweest en heb daar nog een paar dingen aangeschaft: malossi wingbell dodemansknop bougiekop stage 6 rempotdeksel gaskabel Set-up is nu zo goed als compleet dus van de week blok maar is in elkaar steken en proberen te starten ![]() nadere updates volgen nog groetjes michael. Update: laatste tijd nog paar dingetjes besteld zoals kiesler frameverlenging,bougie,onstekingsmoer,kelkje,benzi ne slangentjes.de bougie en benzineslangen moeten nog binnen komen mja.Alles maar in elkaar gestoken en ander bougietje derin en kicken kicken kicken maar er was geen leven in te komen daarna aarde draad eraf gesnokt en t starte zo. Daarna was er nog iets raars,scooter draaide veeeelste veel toeren stationair hij reedt al bijna vanzelf weg na alles is goed nagekeken te hebben bleek het wigje en spruitstuk nog niet super goed vast te zitte.Na dit goed vast te draaien ding weer gestart en was gelijk een stuk beter daarna maar eens stukje gaan rijden ikzelf vind dat het toch behoorlijk goed vooruit komt mja moet nog wel veel afgesteld worden.Er moeten nog wel wat dingen gedaan worden zoals velgjes spuiten,rox voorpoten en nog wat kleine dingen scooter stond er vorige week zo bij: kelkje op caberateur. ook nog een foto van de voorkap :ook sta ik al ingeschreven voor de meetings heule en harelbeke met startnummer 48:d van de week ook nog paar dingentjes bestellen moet alleen nog even zien wat.ook zal ik kijken om van de week filmpje te maken fzo. groeten michael ![]() groeten michael __________________ Last edited by michaem h; 28-05-2007 at 19:46. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#18 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
kheb voorkant ook al dicht gemaakt maar moetk nog ff foto van maken en projectpagina moet vanboven bij projecten dan new tread groeten michael __________________ |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
Update:
laatste tijd nog paar dingetjes besteld zoals kiesler frameverlenging,bougie,onstekingsmoer,kelkje,benzi ne slangen.de bougie en benzineslangen moeten nog binnen komen mja.Alles maar in elkaar gestoken en ander bougietje derin en kicken kicken kicken maar er was geen leven in te komen daarna aarde draad eraf gesnokt en t starte zo. Daarna was er nog iets raars,scooter draaide veeeelste veel toeren stationair hij reedt al bijna vanzelf weg na alles is goed nagekeken te hebben bleek het wigje en spruitstuk nog niet super goed vast te zitte.Na dit goed vast te draaien ding weer gestart en was gelijk een stuk beter daarna maar eens stukje gaan rijden ikzelf vind dat het toch behoorlijk goed vooruit komt mja moet nog wel veel afgesteld worden.Er moeten nog wel wat dingen gedaan worden zoals velgjes spuiten,rox voorpoten en nog wat kleine dingen scooter stond er vorige week zo bij: kelkje op caberateur. ook nog een foto van de voorkap :ook sta ik al ingeschreven voor de meetings heule en harelbeke met startnummer 48:d van de week ook nog paar dingentjes bestellen moet alleen nog even zien wat.ook zal ik kijken om van de week filmpje te maken fzo. groeten michael ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
En dan het rotnieuws.. dacht vrijdag ff stukje rijden met elektrisch waterpompje om te kijken of tie beetje op temperatuur blijft en ben daarna gelijk omgekeerd richting huis. ik kom op de oprit en geef wa gas omdat hij bijna uitviel en de scoot vliegt gelijk weg en knalt met mij erop tegen de garagedeur.. scooter was nie veel aan totdat mijn pa hem door de tuin gooide..garagedeur is helemaal krom,verbogen en uit de ophangpunten.. dit was de druppel voor mijn ouders. nu moet ik alles verkopen mijn quad en mijn sr. en in een geheel omdat ik de scooter niet meer uit elkaar mag halen:S dus de prijs zal wel niet veel zijn..Vind het echt KUT!
dusja de projectpagina mag nog even open blijven voor als iemand nog wil reageren en dan mag hij dicht.. ![]() groeten michael __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Registered User
|
wtf hoe streng is jou pa , wow gek is wel een vrij strenge ingreep !
kun je niets met je pa oplossen dan ivm die garagedeur? lijkt mij dat 't daarom gaat en niet je scoot, dat dat eerder "je straf" is ? Pfff maar wel echt zwaar balen voor je man! hoop dat et goed komt voor je ![]() gr, & suc6 !!! |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
Sprint Team Zeeland
|
Quote:
en mij zie je zker nog is trug! eerst me n pa dan maar is over zien te hale mja wonden vielen wel mee me n benen alleen behoorlijk blauw groeten michael |