![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
SBO crew
|
STZ_Neo's
Welkom op mijn projectpage:
Zal me eerst even voor stellen, mijn naam is Johnny Cauwels, woon in Nieuwvliet, ben 18 jaar ![]() Het begon allemaal op me 16de (zoals met de meeste onder ons )Ik kreeg toen een aanbod van een neos voor 600 euri, Khad toen nog nie zoveel(eigelijk helemaal niks ) verstant van scooters, dus ik gaan kijke met me pa.Wij er naar gekeken en ook gekocht ![]() Helaas geen foto meer van hoe die was toen ik hem kocht , ma niet lang er na heb ik hem laten spuiten en toen zag dat er zo uit : na een tijdje stond die er zo bij maja naar een paar keer flink onder uit gegaan tezijn, was het tog weer tijd om hem opnieuw tespuiten (dit keer zelf gedaan) en toen op een dag gebeurde het ik keer een ongeluk ![]() heel de voor kant van me scooter zat in elkaar (zie foto's) had geen zin om hem opteknappe dus kocht ik een heuze aerox ![]() tot zover me scooter verleden ![]() me neos lag eigelijk maar beetje weg terotte in de schuur dus dacht ik maak hier een project van ![]() helaas zijn de meeste fotos van de opbouw verloren gegaan ![]() setup 1: Cilinder: Mk pro race 2 Uitlaat: Yasuni c21 Krukas: Malossi rhq pen 12 Carburateur: Mikuni 24 mm vlak Luchtfilter: Stage 6 (rood) Vario: Malossi overrange 2005 Koppeling: MHR delta clutch Membraan: MHR vl 14 Primaire Vertanding: Malossi htq 13/44 Carters: tuned door W.S.T. en aangepast @ overrange Vertandingsdeksel : Top Performances (aangepast @ overrange) Powerbox: wel handig voor de overloop van je carb Poulies: Malossi overrange 2005 Koppelingshuis: Stage 6 met koelvinnen Halfpoulie: Stage 6 cnc racing drive V-snaar: Malossi kevelar Spruitstuk: Malossi pia recht+euroscooters wigje (gepolijst) Ontsteking: Hpi 2005 Lagers: Skf c4/Malossi MHR naaldlager met een * voor moet nog komen ![]() optiche pretlist: *doorzichtige kvs slangen *tnt gefreest chrome carterdeksel *3,5 l kart tankje *Temp/toeren teller Stage 6 *temp teller stage 6 *tommaselli snel gas *kill switch *chrome race stuur met vooruitstaande clamp *doppler achterveer *stage 6 kickstart *tjt oversized remschijf voor met malossi remblokke *malossi remsigmente(trommelrem) *tnt chrome ophoogblokje *kiesler achterspatbord *voorvork 6 cm verlaagt *sr velgen *kiesler subframe verlening *stage 6 ssp rempotdeksel (chrome) Kiesler subframe verlening: dan nog paar fotos van me home made achter kap :dan nu nog een paar fotos van hoe die op moment is: kreeg nog een paar fotos van timothy :hier stond die net inelkaar ![]() beetje het idee aant uitwerke zo liggen de kapjes er op moment bij remzooi ook in kleur mee gespoten en dan nog me power box voor de over loop van me carb ![]() 13-04-07 Vandaag weer eff flink door gebeunt aan de kapjes, en dan krijg je dit ![]() tada alle kappe staan nu in de kleur ![]() morgen gaan ze allemaal in de blanke lak fotos volgen morgen wel ![]() 14-04-07 vandaag alle me kappen in de blanke lak gespoten ![]() tog hading als je spuitcabine op je werkt hebt en je hem zo mag gebruike ben er zelf aardig tevreden over hier en daar zit nog een minpunt ma dat komt nog wel ![]() ma goed fotos zegge meer daan woorde hier hangt alles klaar voor een spuitbeurtje ![]() na een uurtje stonde alle kapjes netjes in de blanke lak en hier kan je goed zien dat het blinkt ![]() helaas is me achterspatbord op de grond gevalle toen die net in de blanke lak stond dus zit die nu vol met stof en troep ![]() volgende update zal zijn als die weer in elkaar staat ![]() see you next time ![]() Last edited by evokillerbeerox; 31-05-2007 at 23:00. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#8 (permalink) |
|
Furious Beta
|
Dope, net zoals ik het ongeveer gedaan heb. maar jij met andere kont.
Super vet en origineel, al hoewel de vorm even is wennen. Ik zou die uitsteeksels die op Aerox zitten bij de achterkappen gebruiken en erop polyesteren zodat het ook een beetje de breedte van een rox behoud maar toch de kont van een Neo's. Succes __________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
ma hij is al veder nu home onderkuip staat ook al in de kleur me beenschild is bewerk en staat in de filler dus moet tedoen zijn voor 30 april ![]() zaterdag gaan alle kappen in de blanke lak ![]() |
|
|
|
|