![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) |
|
SBO crew
|
even een kleine update
gister me kappen terug naar huis gehaalt, vandaag gelijkt maar me remhendel der opgezet omtekijke hoe het staat : vinde het zeker vet staan en ook nog stickertje der op geplakt : en van het weekend ook nog bezig geweest met een nieuwe bezine tank, let niet op de beugels waar die nu mee vast zit is ngo al beun komt nog een andere voor en dat was het weer voor nu ![]() |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
heb t vandaag gezien alleen foto's komen wel van zijn kant ziet dr super vet uit hoor johnny van gisteravond ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
SBO crew
|
en dan tog maar weer is een UPDATE
![]() als eerst allemaal bedankt voor jullie reacties ma goed der is weer het een en andere gebeurt van het weekend heb me nieuwe bandjes binne gehad me busjes voor me voorvelg zijn klaar en heb is gekeken hoe het stont met me kappe maar genoeg gelult FOTO'S als eerst de busje: en hier zitte er tusse kvind het er zeker nice uitzien :paar verse ml 50 : en dan................. de kappen!! ![]() ![]() en cootje kwam ook nog eff langs ![]() let niet op oranje frame en paddock die worden in der loop der tijd nog gepoedercoat ![]() volgende update zal zijn naar meeting heerle volgende week maandag ![]() |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
SBO crew
|
en maar weer is een update
![]() zondag kwam timo nog eff langs voor een photoshot van me scoot :w En gister benk naar meeting heerle geweest, alleen ging nie alles zoals het hoort , De eerste 2 sprints zoog die me vloter leeg voor de finish :confused: Daar na eff een andere carb der opgestoken ma toen kwam die amper weg bij de start Dus tog ma weer de andere carb terug gestoken die er eerst opzat en deed het toen wel weer goed ma goed hier wat foto: en dan nog eff samen met orrie zen scoot op de foto :en ook nog wat filmpje: hier aardig goeie start : op dit filmpje kan ej goed zien dat die gewoon niet weg komt :confused: en dan nog bitje aant kutte met de carb dat was het weer komende zaterdag meeting driewegen hope dat die dan weer wat beter rijd mzzl ![]() |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
zipperdezip
|
Quote:
ja zie je idd vaker , vriend van me had ook aerox kap op ze neo's , die hing net zo , ziet er idd vaag uit !! grt Michael. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
SBO crew
|
thnx allemaal voor jullie reactie
![]() @ sonicsjezer: smiddags heb ik idd helaas nie veel kunne rijde door problemen met me carb hij begon pas lekker terijde tegen het einde maja kwee nie of je op driewegen ben ? @judokatje: je mag ze gewoon hier posten als je wil ![]() @heavyaerox: nee helaas nie ma komt de volgende keer wel @ VST: nee hij is nie krom me kappe zitte nie helemaal recht ma da komt omdat ze nog nie vast zitte aan me frame ![]() |
|
|
|