![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
SBO crew
|
thnx weer voor de reacties
![]() @ fontio: nee hoop het nie voor je dat je het zelfde krijg ma het gekke vink van de week hem thuis nog eff geprobeert en had nergens meer last van, maja zie het zaterdag wel ![]() @Zuuperman: heheh nee da lijkt me strek in woon in west zeeuws vlaanderen ![]() |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ha johnny!
was een leuk dagje he maandag en dan krijg je van de week ook nog iets te horen van STZ ![]() aleen heb ik daar nog niks van gezien.... ![]() en ook wel een gave foto die coo van onze scooters heeft gemaakt he! zaterdag een beetje afstellen die van mij en dan gaan we STZ nog maar eens vertegenwoordige he! __________________ |
|
|
|
|
|
#64 (permalink) |
|
SBO crew
|
weer is een update:
gister naar meeting driewegen geweest me neo's reed gelukkig stukke beter als op heerle was zeker weer een gezellige meeting op startsysteem na dan nog aantal mense gemeet me tijd zatte rond de 8 sec vink zeker nie slecht ![]() precieze tijd kom nog wel als het online staat nog paar fotos : maat van me waar ik tegen sprint ownde zen koppeling net http://video.google.nl/videouploadfi...385c33e660b86d en hier nog sprintje tegen tim van bcr: http://video.google.nl/videouploadfi...c013b460c6b385 mocht iemand nog fotos/filmpjes hebbe post ze hier maar ![]() |
|
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
Registered User
|
hij staat er netjes bij, stein trekken we echt een sprintje, toen ik je zag in de rij had ik al met rob afgesproken, daar zou ik al een jaar een sprintje tegen rijden denks
![]() ik moet ook echt me kappen fatsoenlijk laten spuiten, dit schiet niet op als ik het vergelijk met prof werk ![]() zie je @ stein, hopenlijk met werkend startsysteem ![]() |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ey manneke
![]() naja me koppeling is echt dood! wel goed te zien op het flimpje dat ik me koppeling owned ![]() maar we spreken nog wel is af om te gaan banken he, tim wil ook meej dus dan wordt het weer goedkoper. edit Bravo: zit jij ook al op het forum project hamer hoe zou je daar toch aan komen![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
SBO crew
|
@ fontio: maakt nie uit kerol komt allemaal goed ma denk niet dat ik op stein aan wezig ben met scooter ofder moete daglicenties komen ben namelijk nie ingeschreven bij de sbo
@ bravo: je hebt pm ![]() @ orrie: ja ma zoon vermoeden had ik al dat die dood was toen je hem der uithaalde ja moete maar is kijke voor ene dagje bankje dan komt allemaal goed __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ey manneke
![]() ben je zo blij met je trui was dan toch maar goed dat ik hem bij had he!naja net als gewoonlijk ziet er weer top uit, ook wel nice die traanplaat bij je voetjes! ik ga woensdag avond maar is kijken voor de sonic in berskens(ja bij jou in de buurt dus als je zin heb mag je hem ook brengen )en over dat dag je banken moete we effe wachten he eerst even de mijne klaar maken want wie had zo'n project switch verwacht ![]() check je later ouwe! __________________ |
|
|
|