![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
ja klopt ma dat was voor een poster die ik van laat maken @491-boy : thnx ma hoe bedoel je 2e kleur ? , me kappen zijn al in 2 kleurer gespoten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#94 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
naja heb binne kort afspraak met een spuiter dus maby word het tog anders ma de velgen worden zowie zo nog verchroomd ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
SBO crew
|
en weer is een updatevandaag de sprinter maar is helemaal gestript de bedoeling is om :alle lagers in het blok tevernieuwe : blok stralen : blok opsturen naar tuner : blok maby in een kleurtje spuite : frame nog ligter maken : frame in het groen spuiten (dat oranje pas nie echt ): en ander sub frame aan me frame lasse kortom nog aardig wat tedoen ![]() ook verwacht ik van de week me cilinder en me inlaat nog terug van de tuner zodra die terug zijn post ik der wel wat foto's van hier nog een foto van hoe het hok er nu bij staat: alle kappe in een hoekje gedondert ![]() ook nog een foto gemaakt vna het spatbordje na 2 meetings ![]() toch maar iets minder gaan burne denks ![]() naja dit was het weer voor nu ![]() __________________ Last edited by evokillerbeerox; 21-05-2007 at 17:05. |
|
|
|
|
|
#96 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ha sletje
![]() hij stond woensdag vanond nog zo mooi inelkaar toen ik nog even langs kwam. naja hij wordt toch aleen maar mooier he en wat bedoel je met dat kleurtje van het blok van die aan bieding van mij .ik ga morgen werken dus dan weet ik meer! veel suc6 met je project en ik zie je vantweekend wel voor naar het RAM festival! grrzzz __________________ |
|
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() ja hij stond inelkaar tot gister toen kwam het idee in me op om hem helemaal uitelkaar tehalen en het maar is netjes tegaan maken ![]() en over da kleurtje van het block maby wel wat jij zei ![]() kweet niet of jullie nog andere leuke kleurtjes hebbe maar daar spreek ik je nog wel over ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#98 (permalink) |
|
SBO crew
|
UPDATE
kom je thuis van je werk staan er 2 pakjes op je tewachten wat zou daar tog in zitte ![]() eerste pakje open gedaan en daar kwam uit een bosch waterpompje ![]() die is ook eindelijk binne naar 2 maanden![]() en het 2de pak kwam van euroscooters daar zat in : stage 6 testrollen setje : malossi v-snaar : pakking setje voor me cilinder : speednuts : verse boutjes voor het blok : skf c4 lagers : sub frame lagers vna het weekend ook me paddock maar is groen gespoten, dat past er toch iets beter bij dan dat oranje ![]() verwacht volgende week me carters cilinder en inlaat terug van fadi ,en binne kort ook maar is een abt uitlaat bestelle om teste ![]() naja dat was het weer voorloppig __________________ Last edited by evokillerbeerox; 31-05-2007 at 22:42. |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) |
|
SBO crew
|
en dan maar weer is een UPDATE
![]() vandaag me spulle terug gekregen van de tuner FsT ![]() wat die allemaal getuned heeft is * cilinder * carters * inlaat ook heb ik nog een carb van hem over gekocht , en dat is een Keihin PWK 28 mm + sproeirsetje carb heeft hij ook afgewerkt ma genoeg gelul fotos :![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zodra alles weer inelkaar staat ga ik samen met fadi een dagje gaan banke en zulle we zien wat er uit komt ![]() __________________ Last edited by evokillerbeerox; 16-06-2007 at 19:45. |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
ey manneke
![]() netjes je spullen van fabi! en wat ga je me nu weer vertellen ga je hem weer anders spuiten ik heb trouwens de andere teststrip ook binnen gehad van me werk van de tuningline van motip daar wordt jij verliefd op weet ik zeker![]() maar waar wil je nu gaan banken want dat moeten we nog wel eens goed afspreken he! naja je belt maar is je heb me nummer me aders(nee niet gaan stalken! )groetjes~! __________________ |
|
|
|
|
|
#111 (permalink) | ||
|
SBO crew
|
Quote:
thnx man Fst is fadi scooter tuning hij doe zo nu en dan wel is wat tune werk ![]() Quote:
ey kerol nee voorloppig blijft die deze kleur ![]() maby wel nieuwe project voor volgend jaar ![]() oeh die kleuren wil ik zien ![]() ik gaat gaan banke in wemeldinge maar daar spreek ik je nog wel over bel je binne kort wel eff __________________ |
||
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
SBO crew
|
zo dan eindelijk maar weer is een
UPDATEvandaag nog een leuke uitlaat op gehaald ![]() maby herkenne jullie hem wel juist de uitlaat van bas hier op het forum![]() ![]() ![]() ![]() en blokje staat ook eindelijk weer in elkaar ![]() ![]() ![]() tot slot tog ook maar m stuur aan geschaft ![]() moet zegge vind het zelf een stuk mooier staan, dan het vorige stuur ![]() ![]() Als alles mee zit draait het hok volgende week weer ![]() morgen word het sub frame klaar gelast en dan kan het frame gespoten worden ![]() dat was het weer ![]() __________________ |