![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#127 (permalink) |
|
SBO crew
|
nu eff een minder leuke update
ging vanmorgen eff stukje rijde om teteste val die in 1 keer uit ![]() dus ik terug gelopen naar huis ging ik alles maar is na kijke, ma alles zat nog goed, vonkte nog gewoon en kreeg beziene dus de cilinder er maar is afhalen en dan kom je dit tegen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wat ik nu gaan doen ben ik nog nie helemaal over uit of een nieuwe pro race kope of alles over zette op een ander blok zodak met speed ga rijden __________________ |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
SBO crew
|
@Addicted: ja deed he ook nie expres ho
![]() ma komt wel goed of er gaat een nieuwe wand in, of ik ga me speed van onder het stofhalen ![]() @Maarten: dat ik het eigelijk niet weet me temp teller gaf rond de 45 graden aan maybe net iets tearm mengsel alhoewel me bougie koffie bruin kleurde __________________ |
|
|
|
|
|
#143 (permalink) |
|
SBO crew
|
eelkoe waarom kick je hem nu weer omhoog
![]() naja goed op moment ligt het project bitje stil blok en cil zijn wel al weer opgestuurt naar Fst, maar er blijkt in me blok gefreest tezijn ![]() en er werd me aangeraden om een ander blok aan teschaffe maar dat zal even moet wacht in verband met een zo goed als legge protomonee ![]() __________________ |
|
|
|