![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
zo ff een klein veslagje van sbo zoetermeer
zoetermeer was weer een mooie meeting waar we weer met veel plezier hebbe kunnen rijden.eerst ff voor de keuring en er kon gereden worden eerste run was een valse start en de scooter liep bagger.na wat kleine veranderingen wou ie in de tweede run wat beter van plek en de derde run was ook lkkr aan het eind van de vierde run sloeg me de boel vast na een kleine inspectie beurt ware we er al snel achter dat de v snaar in stukjes in de carter lag te rusten en was het voorbij voor de slider. toen maar ff weze kijk hoe het johan verging en ben rustig aan de hekken gaan staan kijke tot er een lul op een kreitler aan kwam en het nodig vond om me een boddy check te geven . resultaat veel last van dikke en pijnlijke pols eenmaal bij de dokter was ie lkkr dik en mocht ik na het ziekenhuis voor foto van de pols waar ze denken dat er een haar scheurtje in zit.dus verplicht rust en geen kloosterzande voor mij en miss zelfs geen hengelo ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#34 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
ff een kleine update
![]() heb me zip verkocht en van dat geld een nieuwe cilinder uitlaat en krukas gekocht. hier ff een kleine groeps foto want een foto zegt meer als duizend woorden zegt men wel es ![]() ![]() ![]() vand e week ff de spullen droppen bij tommy en hopen dat we met hengelo kunnen rijden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
setje gaat na tommy samen met de carters dus daar heb ik alle vertrouwen in ![]() dno72 thanx JRMNTCR thanx ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
setje kost nieuw in de winkel wel beste bult euro ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |||
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
Quote:
Quote:
het blok zal morgen of overmorgen na tom wierda gaan voor het oplassen van de carters en verder tunen het vermogen wat ik hoop te halen is toch wel een 25+ wat opzich wel te doen meot zijn aangezien er met het zelfde setje (oude versie) al 30.2 gezet is .verder zal de slider zolang het blok weg is voorzien worden van een beetje plamuur en probeer ik hem zo snel mogelijk te laten spuiten. vanavond update met foto van het blok ![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
setje heb ik bij een scooterzaak hier in de buurt gekocht ![]() __________________ |