![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) | |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
komen nog wel paar mooie stickers op
![]() Quote:
![]() dit is een mooi bijpassend kleurtje voor me buddy ![]() kijk met jou kan ik praten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#66 (permalink) | ||
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
velgen zijn nog neit gespoten omdat ik straks andere velgen moet voor me neiweu blok
![]() Quote:
Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#69 (permalink) | |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
tcr kit meot nog ff in elkaar carters zijn gekotters en dubbelzijdig gevreesd. van deweek worden ze getuned en kan het blok in elkaar en aan de loop ![]() vermogen zal na hengelo op de bank er uit worden gehaald __________________ |
|
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
zo ben weer terug in het noorden
![]() hengelo was een mooie dag beetje warm vond eht jammer dat ik neit heb kunnen rijden maarja volgende keer beter had scoot tch mee genomen om hem daar ff te laten zien mocht iemand nog mooie foto's hebbe ![]() voor de rest iedereen bedankt voor de reacties ga zodra blok er is alle puntjes op de i zetten velgen coaten enzo ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#83 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
zo ff klein updatetje van mijn kant
ben ff weze shoppen en heb wat kleine dingen gekocht: wp stuurdemper profesional limited edition met 24 instelbare standen js 08 inlaat setje en nog wat klein spul verder kan ik melden dat me blok in elkaar zit en dat ik hem van de week bij de tte boys ophaal om hem onder mijn scoot te kunnen hangen,zodat ie van de week aan de loop kan en kan worden afgesteld .ook heb ik een mailtje van scootin dat ik op de lijst sta om in hun blad te komen met me scoot![]() __________________ |
|
|
|