![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) | ||
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
vind ik nou ook gestaald is lkkr clean nope dat was mijn beestje die er stond hoop volgende keer te kunnen rijden met een lkkr lopend tcr blokkie ![]() Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#100 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb de voorpoten van mijn slider verlaagd, en daarna helemaal door het kroonstuk gestoken, zodat er nog ongeveer 1cm van de binnenpoot te zien is tussen kroonstuk en buitenpoot zeg maar. (lekker duiderlijk
) als ik er een 10inch voorvelg in doe, dan zit er nog 9cm ruimte tussen de orginele onderkuip en de grond.ik weet niet hoe veel die tnt ''buik'' nog lager is, maar het lijkt me zo dat het nog net past ![]() |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) | ||
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
![]() ok dan op zoek na nette 12 inch Quote:
ben @meppel met de scoot dus als je je verveeld ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
zo ff kleine update van mijn kant
vrijdag met scooter bij tte weg gehaald zodat ik hem zaterdag rustig in elkaar kon zetten voor meppel. smorgens lkkr optijd aangekomen in meppel ligt alles open ![]() na enig speur werk toch het plekkie wete te vinden en de scooters uit geladen. direct ff in geschreven en scoot door de keuring gedrukt alleen zonder problemen toen wou ik hem starte en bego het gezeik na wat kloten eindelijk aan de loop gekregen en heb een eerste run kunnen maken met de tcr.prestatie viel zwaar tegen maar dat wisten we van te voren aangezien er niks van de cilinder klopt en we geen tijd hadden om alles te veranderen.dus hele dag een beetje aan klote geweest en starte maar weze oefenen ging wel lkkr 2 keer vals een keer 0.000 en nog wat onder de 0.1 en 2 keer een uitschieter van 0.3 en 0.4![]() hier nog ff filmpje van de scoot foto's heb ik niet echt dus mocht je nog iets hebbe ![]() __________________ Last edited by tbt slider#243; 02-09-2008 at 18:53. |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) | |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
Quote:
we hebbe alleen wat problemen met de cilinder de timing is niet goed waardoor die net 12000 toeren draaid met 5.5 en 6 gram rollen dus de cilinder timing word nu goed gezet en de kop word verbeterd en dan moet er toch cker een pk of 4 5 meer te winnen zijn en iedergeval meer toeren kunnen draaien zodat ie beter op/door kan trekken __________________ |
|
|
|
|